Skocz do zawartości

Furiino

Pasjonat
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Furiino

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Kujawy

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

720 wyświetleń profilu
  1. Jak zwał tak zwał, kodowanie czy wgrywanie. Tak wiem, że chodzi o moduł BCM2. Chodzi mi o to czy taki zestaw adapterów wystarczy ,żeby wpiąć się w instalację z usa i podłączyć ori lampy z europy i jechać tylko na wgranie zestawu danych do BCM2 i będzie to działać??
  2. Witam, orientujesz się może czy takie gotowe adaptery wystarczą żeby prawidłowo podłączyć lampy europejskie do auta z Usa i jechać tylko na kodowanie ?? Dzięki Pozdrawiam Link poniżej do tych adapterów: Adaptery tylnych lamp zewnętrznych LED USA na LED EU do Audi A4 B9 8W 2016-2019 SEDAN | Wiązki wyposażenia Audi \ A4 \ B9 (2016-2019) | VAG-INSTAL – wiązki elektryczne do samochodów grupy VAG VAG-INSTAL.COM Adaptery tylnych lamp zewnętrznych LED USA na LED EU do Audi A4 B9 8W 2016-2019 SEDAN | Wiązki wyposażenia Audi \ A4 \ B9 (2016-2019) | Produkcja i sprzedaż NOWYCH wiązek elektrycznych...
  3. Witam, jedzie do mnie auto z USA zgodnie z działem forum B9. Mam takie pytanie odnośnie przednich lamp, czy owe lampy można przekodować na EU czy trzeba wymienić na europejskie?? W wyszukiwarce nie mogę nic znaleźć na ten temat. Pozdrawiam
  4. Czy orientuje się ktoś czy ori lotka sline z B7 będzie pasowała do B6?? Pozdrawiam
  5. To byla prawa zwrotnica.
  6. W moim przypadku temat zakonczony, problemem okazala sie kupiona uzywana zwrotnica ze szrotu, ktora okazala sie od A6 C5 poliftowej. Po zamontowaniu ori zwrotnicy, poniewaz udalo sie w koncu wydobyc felerna srube od gornych wahaczy wszystko wrocilo do normy,auto juz nie nadrzuca przodem i kierownica odkreca sie sama. Jeszcze tylko mala koretka zbieznosci i problem z glowy pozdrawiam
  7. Witam kolego,napisałeś ,że są dwa rodzaje zwrotnic?? Ja wymieniałem zwrotnicę bo nie mogłem wydobyć śruby od mocowania górnych wahaczy, teraz mam problemy z skręcaniem, nadrzuca przodem właśnie po stronie gdzie była zmieniana zwrotnica. Dzisiaj spisałem numer z tej zwrotnicy i wychodzi,że jest to zwrotnica od A6 C5 poliftowej,moje auto to A4 B6, i jestem właśnie ciekaw czy różnią się czymś bo od tego momentu gdy ją założyłem zaczeły się problemy ? Auto po geometrii,przy jeździe na wprost nic się nie dzieje złego. Jak masz jakąś wiedze na ten temat to odpisz,dzięki pozdrawiam
  8. Wiem,w pelni Cie rozumiem, problem bardzo irytujacy ? A jakie kupiles wahacze,jakiej firmy? Ja zalozylem Master Sport. Z tego co jeszcze gdzies tam czytalem to nie wiele ludzi potrafi dobrze ustawic geometrie na wielowahaczu, wiem ze jeszcze calym wozkiem sie ustawia katy itd. Tylko to musi robic ktos kto ma pojecie na ten temat i porzadna maszyne do geometrii. Nie sadze,zeby amory i sprezyny mialy cos z tym wspolnego,bo to wahacze pozycjonuja kola. A Ty dawno temu to robiles? Jezeli problem pojawil sie po wymianie to moze zareklamuj to u mechanika ktory Ci to robil.
  9. Wczoraj odebralem auto,po wymiane wahaczy z drugiej strony,takze jest juz wymieniony komplet. Geometria ustawiona ponownie i bez zmian,jak nadrzucal przodem tak nadrzuca. Zostala mi ostatnia opcja, czyli wymiana zwrotnicy na oryginalna z tego samochodu o ile uda sie wyjac z niej srube trzymajaca gorne wahacze, dlatego wlasnie wstawilem uzywana ze szrotu bo z mojej nie udalo sie wyjac tej nieszczesnej sruby i prawdopodobnie ta zwrotnica pierdzieli wszystko. Mam podejrzenie,ze jest to zwrotnica z A6 C5 po lifcie,bede mial chwile to musze zobaczyc po numerach. Moze ma inne nastawy i pozniej kolo ucieka,albo jest krzywa czy cos.Czekam na wiadomosc od mechanika czy uda mu sie wyjac srube z mojej starej zwrotnicy i jak sie uda to wrzucam ja na samochod i dam Ci znac. To jest ostatnia szansa,nie mam wiecej pomyslow. Nawet sprawdzalem na kompie zaskres maxymalnych skretu kol po stopniach i wszystko jest ok po rowno w obu kierunkach.Wymienie zwrotnice i dam znac.
  10. Coś się jednak wyjaśniło,dzisiaj zauważyłem,że przy skręconych na maxa kołach w lewo,prawe koło znajduję się ok 4cm od drążka reakcyjnego,natomiast skręcając koła na maxa w prawo,lewe koło znajduję się ok 7cm od drążka reakcyjnego,różnica kolosalna bo aż 3 cm co świadczy o tym ,że prawe koło skręca o wiele bardziej niż lewe,stąd uślizgiwanie się prawego koła przy skręcaniu w lewo właśnie po tej stronie po której były zmieniane wahacze. Tylko nie bardzo rozumiem dlaczego tak się dzieje, ponieważ drążki,ani końcówki nie były wymieniane. Od strony kierowcy zostały jeszcze fabryczne wahacze. Czyżby zamienniki,aż tak nie trzymały wymiaru i zmieniają cały promień skrętu prawego koła??? Jutro mam umówioną zbieżność na maszynie 3D tylko nie wiem czy to nie strata pieniędzy,może należało by zmienić najpierw jeszcze wszystkie wachacze z lewej strony i dopiero jechać na geometrie?? Może wtedy by się wyrównały promienie skrętów w obu kołach i nie było by tak dużych różnic w promieniach skretu obu kół?? Zdjęcia kół skręconych na maxa w obu kierunkach. Możliwa wada wahaczy??
  11. Witam,po wymianie wszystkich wachaczy i całej zwrotnicy,ponieważ została uszkodzona przy próbie wybicia nieszczęsnej śruby od górnych wahaczy,no i po wymianie zaczął się problem,a mianowicie przy skręconych kołach w lewo jadać np.po betonie i najechaniu na jakiś piasek szarpie całym przodem,tak jakby coś było bardzo naprężone w zawieszeniu i po na jechaniu na piasek albo coś śliskiego uślizguje się całe prawe koło szarpiąc całym autem. Miał ktoś już coś takiego, słyszałem,że kąty jakoś się całym wózkiem ustawia?? Zawieszenie po wymianie było skręcone zgodnie ze sztuką na opuszczonym aucie. Ani drążek ani końcówka drążka nie była wymieniana. Geometria też była robiona,a nie wiele pomogła według komputera wszystkie nastawy ok. Problem bardzo irytujący. Proszę o pomoc. Problem dotyczy prawego koła przedniego ponieważ strona od kierowcy nie była wogóle ruszana. Wahacze które założyłem to MasterSport. Jeszcze takie pytanie,czy były różne rodzaje zwrotnic w zależności np od silnika i skrzyni biegów, kupiłem używaną zwrotnicę i to może ona pierdzieli całą sprawę,?? Auto to A4 B6 1.9 tdi z automatem Multitronic.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...