Skocz do zawartości

Biedroonek

Pasjonat
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Biedroonek

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

364 wyświetleń profilu
  1. pierwszy błąd poł biedy wazniejszy drugi , pewnie podczas jazy z tym szarpnieciem chodzi Ci o redukcje biegu na nizszy ? i przez to ze nie moze przezucic wpada w awaryjny ? probowalas stwac pod gore na P i czy miales robiony sterownik skrzyni ? Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
  2. te logi na rozgrzanym silniku zrobione ? bo 1 i 6 to leją zreszta z pozostałymi tez nie jest najlepiej Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
  3. Biedroonek

    Kręci nie odpala

    a nie zapowietrzyło go coś ? Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
  4. dawka jest zalezna od sterownika pompy i temperatury wiec nawet jak ja zmienisz to ona w rzeczywistosci sie nie zmieni bo sterownik jej nie przyjmie jak w vp37 , u mnie problem zniknął po zmianie filtra i zmianie kata ale nie licz na to ze przy -5 czy -10 odpali Ci 788 rpm bo to nie realne Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
  5. to jest temat rzeka a powiazane z nim problemy to : kat wtrysku 1 late , hydraulika , filtr paliwa , czujnik temperatury, dawka startowa (sterownik pompy) , olej, przewody zapłonowe, świece, sprawdz miernikiem ma być 12v przez sekunde -dwie, dolewałeś jakiaś aspiryne do baku ?jak masz webasto to sprawdz sobie czy jak wlaczysz na chwile przed zaplonem rano czy Ci tez ciezko odpali Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
  6. Biedroonek

    Dziwny gwizd AYM

    dziuraaa w ic lub dolocie lub lacznikach Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
  7. moim zdaniem nie najciekawsze im blizej 0 tym lepiej a te dawki to na rozgrzanym masz takie czy zaraz po postoju ? Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
  8. Biedroonek

    Ciśnienie oleju

    a jak stan odmy ? Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
  9. był juz temat uszczelnienia tego , i wazam ze to na jedno wychodzi wiadomo samoróbka mniej estetczynie wyglada , ale jezeli zrobisz to na stole jak pan bóg przykazał to wyjdzie ładnie no i cenowo okolo 150 zl taniej bo za 6 uszczelek uniwersalnych i silikon zaplacisz 30 zl , sam zrobilem to i jestem zadowolony z efektu Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
  10. Biedroonek

    pompa paliwa

    cena w granicach 400 zl audi , jutro zobaczę czy takowy posiadam bo mam dwa Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
  11. Biedroonek

    pompa paliwa

    przerabialem juz " identycznie" wygladajace plywaki , jednak roznia sie opornikami na tej miarce , nawet z b7 plywak wyglada tak samo a opor mierzy na odwrot 300 ohm przy min wychyleniu. wiec bierz taki jak miales Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
  12. Nie masz peknietej rurki na egr na tej harmonijce ? Lub icków nieszczelnych ?
  13. Tak jak Ci pisalem sprawdz czy Ci dymi jak tak to sprawdz szczelnosc dolotu , no i zawor n75 bo prawdopodobnie on kuleje , sprawdz rowniaz jak sie podnosi sztanga na turbo lub czy wgl jest tam podcisnienie
  14. Wiecej info.. Kilkudziesieciu kilometrow tzn ile ? towarzyszy temu czarny dym ?
  15. Sprawdz sobie jeszcze ten kąt wtrysku a nie swieci Ci sie kontrolka trakcji przy uruchomieniu albo podczas jazdy ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...