-
Postów
52 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Biedroonek

Informacje
-
Imię
Tomasz
-
Miasto
Kraków
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
2.5 TDI V6
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
369 wyświetleń profilu
-
pierwszy błąd poł biedy wazniejszy drugi , pewnie podczas jazy z tym szarpnieciem chodzi Ci o redukcje biegu na nizszy ? i przez to ze nie moze przezucic wpada w awaryjny ? probowalas stwac pod gore na P i czy miales robiony sterownik skrzyni ? Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
-
Ciężko odpala na zimnym silniku i kopci na niebiesko
Biedroonek odpowiedział(a) na Arti_P temat w 2.5TDI
te logi na rozgrzanym silniku zrobione ? bo 1 i 6 to leją zreszta z pozostałymi tez nie jest najlepiej Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka -
a nie zapowietrzyło go coś ? Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
-
Ciężko odpala na zimnym silniku i kopci na niebiesko
Biedroonek odpowiedział(a) na Arti_P temat w 2.5TDI
dawka jest zalezna od sterownika pompy i temperatury wiec nawet jak ja zmienisz to ona w rzeczywistosci sie nie zmieni bo sterownik jej nie przyjmie jak w vp37 , u mnie problem zniknął po zmianie filtra i zmianie kata ale nie licz na to ze przy -5 czy -10 odpali Ci 788 rpm bo to nie realne Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka -
Ciężko odpala na zimnym silniku i kopci na niebiesko
Biedroonek odpowiedział(a) na Arti_P temat w 2.5TDI
to jest temat rzeka a powiazane z nim problemy to : kat wtrysku 1 late , hydraulika , filtr paliwa , czujnik temperatury, dawka startowa (sterownik pompy) , olej, przewody zapłonowe, świece, sprawdz miernikiem ma być 12v przez sekunde -dwie, dolewałeś jakiaś aspiryne do baku ?jak masz webasto to sprawdz sobie czy jak wlaczysz na chwile przed zaplonem rano czy Ci tez ciezko odpali Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka -
dziuraaa w ic lub dolocie lub lacznikach Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
-
moim zdaniem nie najciekawsze im blizej 0 tym lepiej a te dawki to na rozgrzanym masz takie czy zaraz po postoju ? Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
-
a jak stan odmy ? Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
-
był juz temat uszczelnienia tego , i wazam ze to na jedno wychodzi wiadomo samoróbka mniej estetczynie wyglada , ale jezeli zrobisz to na stole jak pan bóg przykazał to wyjdzie ładnie no i cenowo okolo 150 zl taniej bo za 6 uszczelek uniwersalnych i silikon zaplacisz 30 zl , sam zrobilem to i jestem zadowolony z efektu Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
-
cena w granicach 400 zl audi , jutro zobaczę czy takowy posiadam bo mam dwa Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
-
przerabialem juz " identycznie" wygladajace plywaki , jednak roznia sie opornikami na tej miarce , nawet z b7 plywak wyglada tak samo a opor mierzy na odwrot 300 ohm przy min wychyleniu. wiec bierz taki jak miales Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
-
Nie masz peknietej rurki na egr na tej harmonijce ? Lub icków nieszczelnych ?
-
Tak jak Ci pisalem sprawdz czy Ci dymi jak tak to sprawdz szczelnosc dolotu , no i zawor n75 bo prawdopodobnie on kuleje , sprawdz rowniaz jak sie podnosi sztanga na turbo lub czy wgl jest tam podcisnienie
-
Wiecej info.. Kilkudziesieciu kilometrow tzn ile ? towarzyszy temu czarny dym ?
-
Sprawdz sobie jeszcze ten kąt wtrysku a nie swieci Ci sie kontrolka trakcji przy uruchomieniu albo podczas jazdy ?