Cześć,
jestem na świeżo po montażu tempomatu w moim A4 B5 [AJM]. Montaż zakończony sukcesem. Kilka info ode mnie.
1. Jeśli ktoś chce sobie dołożyć bezpiecznik tak jak w oryginale do skrzynki wejście 11 to trzeba kupić 2 konektory o numerze 000 979 133 E
2. Piny do białej kostki 000 979 012 E.
Testowałem tempomat w VCDS Lite przy użyciu VAG KKL i niestety nie pokazują się tam dane w takim formacie jak było pisane w tym wątku tylko 1.0 lub 0.0 i nie wiem czy wszystko działa tak jak ma być bo mam dziwne objawy. Podejrzewam, że styki są zanieczyszczone i nie pracuje to tak jak powinno. Auto nie zawsze reaguje na przycisk FIX mimo prędkości powyżej 40 km/h, przyspieszanie też nie zawsze reaguje. Tu moje pytanie, czy powinno być tak jeśli już mam ustawioną już prędkość i zwiększam ją + na manetce to rozłącza mi tempomat i znowu muszę wciskać FIX, czy powinno trzymać już tą prędkość? Z kolei przycisk - działa tak samo czyli powiedzmy, że zwalnia auto ale znowu muszę wciskać FIX, co w moim odczuciu nie różni się wcale od wyłączenia tempomatu . Jeśli to oznaki, że to wina manetki to jaki jest najskuteczniejszy sposób czyszczenia czegoś takiego? A może to wina podłączenia i jest ktoś z VAGiem w Krakowie kto mógłby mi pomóc?