-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O pawel286
Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Kraków
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AJM
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
268 wyświetleń profilu
Osiągnięcia pawel286
0
Reputacja
-
Ok, dzięki za info. W takim razie muszę zapytać kogoś innego w ASO, bo pytałem o doposażenie auta. Dostałem info ze nie ma kodów i taniej kupić używkę :)
-
Wyjaśniło się może jak to jest z tempomatem? Byłem dzisiaj w ASO na częściach i pytałem o zakup manetki i dostałem info że w systemie nie ma nic o kodach aktywacyjnych. Mam A4 B9 Avant (K8D) z 2016r. Aktualnie mam tylko limiter (8T9), brak asystenta pasa ruchu (6I0), bez asystenta świateł (8G0) i kierownice bez podgrzewania (1XW) - manetka 4M0 907 129 HC. Odpaliłem sobie w aucie asystenta świateł drogowych i asystenta pasa ruchu. Dokładając tempomat chciałbym też dostosować manetkę do tych funkcji. Nie mogę się połapać w etce co wybrać. Wiem że powinna mieć kody wyposażenia K8D - Avant, 8T6 - GRA z limiterem bez ACC, 6I1 - Asystent Pasa Ruchu, 8G1 - Asystent świateł drogowych, 1XW - kierownica multifunkcja bez podgrzewania. Gdyby dało się to zakodować vcds bez aktywacji to szukałbym używki i próbował zrobić sam.
-
Potrzebny Auto-Scan z A4 B9 z silnikiem CSWB lub CRTC.
pawel286 odpowiedział(a) na Muskel1 temat w Audi A4 B9
Cześć, podrzucam, może się przyda. a4 b9 cswb.txt -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
pawel286 odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Cześć, proszę o rozkodowanie WAUZZZF46GA085746 -
pawel286 obserwuje zawartość SPOCIKI KRAKOWSKIE - WTOREK godzina 20:00 Galeria Kazimierz!
-
pawel286 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
To jakim preparatem na szybko można by było tam popryskać, żeby tam coś ruszyło? Bo przyznam że rozebranie całej manetki wchodzi w grę dopiero za miesiąc, a chciałoby się trochę poużywać nowej zabawki ;p Kupiłem dwa spraye Kontakt S i Kontakt U rozebrałem tylko przycisk i plastik z przodu popryskałem kontaktem S poruszałem później kontaktem U (bo niby takie zalecenie że ten U usuwa pozostałości po S) na koniec przedmuchałem sprężonym powietrzem. Tempomat śmiga aż miło. Dzięki wszystkim za pomoc
-
Cześć, jestem na świeżo po montażu tempomatu w moim A4 B5 [AJM]. Montaż zakończony sukcesem. Kilka info ode mnie. 1. Jeśli ktoś chce sobie dołożyć bezpiecznik tak jak w oryginale do skrzynki wejście 11 to trzeba kupić 2 konektory o numerze 000 979 133 E 2. Piny do białej kostki 000 979 012 E. Testowałem tempomat w VCDS Lite przy użyciu VAG KKL i niestety nie pokazują się tam dane w takim formacie jak było pisane w tym wątku tylko 1.0 lub 0.0 i nie wiem czy wszystko działa tak jak ma być bo mam dziwne objawy. Podejrzewam, że styki są zanieczyszczone i nie pracuje to tak jak powinno. Auto nie zawsze reaguje na przycisk FIX mimo prędkości powyżej 40 km/h, przyspieszanie też nie zawsze reaguje. Tu moje pytanie, czy powinno być tak jeśli już mam ustawioną już prędkość i zwiększam ją + na manetce to rozłącza mi tempomat i znowu muszę wciskać FIX, czy powinno trzymać już tą prędkość? Z kolei przycisk - działa tak samo czyli powiedzmy, że zwalnia auto ale znowu muszę wciskać FIX, co w moim odczuciu nie różni się wcale od wyłączenia tempomatu . Jeśli to oznaki, że to wina manetki to jaki jest najskuteczniejszy sposób czyszczenia czegoś takiego? A może to wina podłączenia i jest ktoś z VAGiem w Krakowie kto mógłby mi pomóc?