Jump to content

cubygl

Pasjonat
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About cubygl

Informacje

  • First name
    Kuba
  • Location
    Gliwice

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2007
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    BRB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

119 profile views
  1. Hej! To i ja się dopytam czy będzie w najbliższym czasie jakiś spot i o której :)?
  2. Witam. Dwa dni temu, bez żadnych objawów, zablokowały mi się tylne lewe drzwi. Próbuję ciągnąć za klamkę od wewnątrz, tak samo jak od zewnątrz i je otworzyć. Niestety klamka idzie tylko do pewnego momentu i dalej koniec. Cała reszta drzwi z zamka się otwiera normalnie. Kiedy wcisnę od środka "kapturek" zamka, klamka od wewnątrz idzie delikatnie dalej. Niestety drzwi nadal się nie otwierają. Jak można rozwiązać tą sytuację ? Wolałbym wyczerpać wszystkie możliwości zanim zdemoluje boczek. Jakieś rady ?
  3. Uszczelkę rozpoznał po jednym wężu od zbiorniczka wyrównawczego, że jest bardzo nabrzmiały i nie da rady go ścisnąć. Ogrzewanie mam, to znaczy dmucha i wraz ze wzrostem temperatury ustawionej, grzeje cieplejszym powietrzem.
  4. Witam. Koledzy mam ogromny problem w przeciągu około 5kkm ubywa mi dość sporo oleju. Olej niestety wali po silniku oraz czasem kapie na beton. Pod spodem przykładowe zdjęcie z miejscem z którego kapie. "Znajomy" mechanik stwierdził, że cieknie z pompy (nie wiem dokładnie o jaką chodzi ale podejrzewam, że chodzi o tą co jest koło silnika, bo jest bardzo uwalona), chociaż oprócz niej na pewno na rozgrzanym silniku widoczny jest wyciek z miejsca zaznaczonym czerwonym kółkiem i strzałką. Dodatkowo ubywa dość często płyn chłodniczy i jest delikatnie mokry dywan od kierowcy na wysokości pedała gazu, około centymetr przed nim. Rozpoznanie wg mechanika uszczelka pod głowicą. Nagrzewnicę już wymieniałem. Płyn z olejem na bagnecie się raczej nie miesza, bo bym zauważył. Jest dość duże ciśnienie ja jednym wężu od zbiorniczka wyrównawczego(na tym grubszym). Obiło mi się też coś o uszy o czymś takim jak "catch oil tank", co może być z jakąś odmą związane o ile dobrze zrozumiałem. Ponoć dość częsta przyczyna w tych silnikach. Ktoś coś poradzi ? Czy diagnozy mechanika mogą być trafne ?
  5. Drogi ten tłoczek ? Sam wymieniałeś ? No jak jadę na luzie mam pewne wrażenie, że coś jakby hamowało.
  6. Witam. Panowie, bardzo chciałbym podpiąć swoją "niunię"(A4 B5 99' AFN) i sprawdzić co jej dokładnie leży na wątrobie. Ewentualnie skasować błędy które się da. Wiadomo, że jeśli wyjdzie coś poważniejszego o czym nie wiem, zabiorę się do naprawy. Jeśli jakiś z kolegów, forumowiczów(ze Śląska-najlepiej okolic Gliwic) byłby w stanie poświęcić kilka minut, za przysłowiowe piwo, byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam.
  7. Witam. Posiadam audi a4 b5 1.9 TDI avant z 99. Oficjalnie przebieg 288k(śmiech na sali). Od niedawna borykam się z dziwnym problemem. Mianowicie podczas mniejszych prędkości nic nie słychać, natomiast przy około 50km/h pojawia się dziwny szum od strony pasażera. Nie jestem zbyt w stanie zlokalizować czy pochodzi on spod maski czy okolic koła. Jedno jest pewne ewidentnie jest to taki dziwny dźwięk przytłumionego szumu/huczenia jakby. Mam trzy pewne wrażenia - być może są one mylne. Pierwsze, to jakby spadek mocy. To trochę niepewny sygnał ale samochód mam wrażenie raz chodzi lepiej raz gorzej. Drugie wrażenie to niejako szybkie spowalnianie pojazdu po rozpędzeniu go do np około 70 km/h, wydaje mi się gdy nie dodaję gazu, że samochód troszkę za szybko traci prędkość - być może również mylne wrażenie gdyż wcześniej jeździłem polo i kaczką, które były dużo lżejsze niż a4 b5 AFN avant. Trzecie nie wiem czy związane czymkolwiek z dwoma poprzednimi to piszczenie (100 % spod maski), środek lub lewa część. Wydaje mi się, że być może wina paska wieloklinowego ale pewien nie jestem. Pisk pojawia się dopiero przy zagrzaniu samochodu, przy temperaturze około 70/75 stopni. Czy ktoś wie, co może być powodem tego szumu/pisku lub innych sygnałów które wydaje mi się mają miejsce ?
  8. Z mojej strony też poszedł przelew na jedną smycz. Pozdrawiam.
  9. Witam. Szukam jakiegoś dobrego blacharza/lakiernik w najlepiej w Gliwicach, ewentualnie okolice który za możliwie niską cenę podejmie się usunięcia kilku centymetrów rdzy(pasek) pod szybą na klapie bagażnika w A4 1.9 TDI Avant. Wysłane z mojego SM-G360F przy użyciu Tapatalka
  10. Witam. Kupiłem A4 z pewnym mankamentem. Otóż problem polega na tym, że z przodu od zderzakiem jest pęknięty spojler czy też nazywa się to jak się nie mylę hokej. Niestety zaskoczył on z kilku zawiasów i odstaje delikatnie. Miejsce w plastiku na śrubę niestety też pękło i brzydko to wygląda troszkę. Czy da się to jeszcze uratować ? Załapać jakim wkrętem czy czym innym ? Wysłane z mojego SM-G360F przy użyciu Tapatalka
  11. Witam ! Jestem nowy na forum. Wszedłem parę dni temu w posiadanie Audi A4 1.9 TDI Avant z '99. Interesuję się softami telefonów w razie problemów chętnie pomogę. Pozdrawiam !
  12. No właśnie zwróciłem uwagę, że nie ma tej podkładki, to raz. Druga rzecz nie wiem dlaczego jak otwieram tą szybę to idzie gładko w dół, a jak mam ją zamknąć to mniej więcej w połowie czuć dość spory opór w zamykaniu tej szyby, jakby coś ją blokowało podczas prób zamknięcia. Nie wiesz może czy samą taką podkładkę gdzieś idzie dokupić najlepiej w kolorze skóry którą mam czyli taką szarą jeśli dobrze rozpoznaję kolory ? Co do, to przepraszam, naprawię swój błąd
  13. Witam. Posiadam A4 1.9 TDI Avant r.99. Przednie szyby w moim kombi są elektryczne natomiast w tyle zostały korbki. Prawa korbka leży normalnie natomiast z lewą mam problem. Posiadam korbkę w tym samym kolorze czyli szara skóra oraz w czarnym (plastik). Mam pewne wrażenie, że jakby to nazwać gwint na który trzeba ją nałożyć jest nieco zbyt wysunięty z drzwi co powoduje małą lecz widoczną przerwę między bokiem drzwi a korbką. Ponadto korbki wypadają z gwintu. Ktoś wie może w czym leży problem i jak sobie z tym poradzić ?
  14. Ja w swoim nowym nabytku A4 AFN Avant 1.9 TDi r.99 mam 283 tysiące z hakiem. Jeśli nadal aktualne sprawdzenie w salonie za darmo Audi bądź VW to muszę się udać celem weryfikacji.
×
×
  • Create New...