Skocz do zawartości

misieksnk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    0
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O misieksnk

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Baligród

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

285 wyświetleń profilu

Osiągnięcia misieksnk

0

Reputacja

  1. Ta GTB20 nie jest taka strasznie duża. Nie mówimy tutaj o GTB22 :-) Ale pojeździsz chwilę i znowu będzie mało, więc suszarka wpadnie większa.
  2. To teraz trzeba zmienić turbo na GTB20 :-D
  3. Przednie lampy USA różnią się nie tylko tym, że mają ten pomarańczowy odblask. Ramka z odbłyśnikiem jest inna jak w EU, bo nie ma tego elementu w którym schowana jest żarówka pomarańczowa i dodatkowo sam odblask w USA jest inaczej wycięty. Jak chcesz to mogę Ci zrobić zdjęcia porównujące USA z EU.
  4. Kolejne USA w 1.8T Quatrro na forum :-) Który to rocznik, że masz AEB? Nie we wszystkich poliftach były montowane AWM? Podzielam zdanie poprzedników dotyczące lamp zarówno przednich jak i tylnich. Co Ci się nie podobało w lampach USA z przodu? Tył również dużo stracił, bo jak dobrze się przyglądniesz, to w USA pozycyjna część lampy zachodzi bardziej na błotnik. Podłączone masz pozycyjne (te w drogowych co są) w tych lampach EU? Jeśli tak, to jak? Ogólnie bardzo duży plus za kolor i wnętrze, chociaż brakuje tam konsoli 2-din :-)
  5. To może teraz się uda z podstawkami :-) O kreski to właśnie chodzi mi po założeniu wałków :-)
  6. Ładnie się zbroisz :-) Kiedy jakieś kreski pokażesz ? Letni setup już założony? Pokaż jak to teraz wygląda, żebym znowu się za późno nie zorientował jak będziemy się mijać.
  7. Nie chodzi mi o ostatnie badanie techniczne, tylko o badanie przy pierwszej rejestracji zaraz po sprowadzeniu samochodu z USA. Jest na to odpowiednie rozporządzenie ministra infrastruktury i chyba sobie wydrukuję i wrzucę do schowka specjalnie dla Pana K. :-D Dzisiaj do Audi wpadł komplecik nowych opon zimowych w odpowiednim rozmiarze, bo na starych to strach było jeździć. W tym roku jeszcze nic nie pisałem, ale to dlatego, że nie ma za bardzo o czym. Auto jeździ i cieszy z każdym pokonanym kilometrem :-) Na początku roku podczas przyspieszania coś zaczęło się nabijać. Okazało się, że to przegub wewnętrzny przedniego lewego koło, więc musiał wpaść nowy. Założony LPR, bo Spidana nie było, ale podobno też nie jest zły. Oprócz tego z racji, że poprzedni właściciel wyciął kata, a nie usunął sondy ze sterownika auto cały czas jeździło w trybie awaryjnym i raziło Checkiem w oczy, sonda została wyłączona w sterowniku. Było przy tym trochę problemów, ale ostatecznie udało się to ogarnąć. Teraz auto lepiej jedzie i nie razi kontrolką w oczy :-) 23.02 auto pojechało do Jasła na założenie podtlenku, niestety tylko LPG :-D Dlaczego do aż do Jasła? Bo każdy gazownik w Sanoku i okolicach jak usłyszał, że chce instalację do 1.8T na 250KM, to nie wiedział jak to ugryźć. Auto trafiło do Gregor10 i zostało wyposażone w instalację na podzespołach: sterownik - LPG TECH reduktor - KME RED.1 GOLD GT wtryski - DRAGON Wszystko jest ładnie zamontowane, tak że na pierwszy rzut oka nie rzuca się w oczy, jedynie butla w bagażniku, a to niestety tylko dlatego, że w USA wnęka na koło nie jest płaska, ponieważ pod spodem jest dodatkowy zbiornik EVAP. Póki co jestem zadowolony, bo auto nie straciło na mocy, więc frajda dalej jest. A tak sobie schowałem przycisk we wnętrzu :-) A tak wygląda komora silnika Ostatnio posypały się dwa łożyska w kołach w lewym przednim i prawym tylnym. Kupione Ruville, ale w środku miła niespodzianka, bo były FAG :-) Kilka groszy dzięki temu zostało w kieszeni. Dostałem też mały prezent w postaci ori tablicy USA :-) Może nie jest z Ohio, skąd auto przyjechało, ale przyjemny gift :-) Wczoraj z racji że sobota i cały dzień wolny, to zabrałem się za modyfikację reflektorów. W tym celu jakiś czas temu kupiłem reflektory w wersji EU, aby przeszczepić wkład, aby była możliwość założenia białej pozycji. Mod niewielki, ale przynajmniej spokojnie będzie można przez Lesko jeździć. Przy okazji rozebrania lamp na części pierwsze sprawdziłem jak wygląda odbłyśnik w soczewce. Okazało się, że odbłyśnik w zakupionych lampach jest w lepszym stanie niż mój, więc przy okazji podmieniłem go w lampach. Możliwe, że jest to efekt założenia przez kogoś wcześniej xenonów H.I.D., więc one też póki co wyleciały. Po złożeniu i założeniu zwykłej żarówki halogenowej światło w nocy jest znacznie lepsze niż na tych H.I.D.ach. I bandyta bez lamp ;-) Gril jest póki co paskudny, ale to dlatego, że chce aby czarna farba zeszła całkiem i został chrom.
  8. Polańczyk, ale rzadko jestem w domu Voltomierz przekłamuje, kiedyś w końcu się za niego wezmę, tylko jak zwykle nie ma czasu To jak będziesz w domu, to daj znać to może zrobimy jakiegoś spota :-) Chętnie pooglądam i może się czegoś nowego ciekawego dowiem.
  9. Radek skąd jesteś, bo jakoś furka nie rzuciła mi się w oczy, a wygląda bardzo dobrze. Mody bardzo dobre i 200KM z AFN-a to też nie jest słaby wynik. Musimy się kiedyś spotkać na jakimś spocie. Na jednym zdjęciu widzę, że woltomierz w liczniku pokazuje 16V, tak miałeś rzeczywiście, czy licznik przekłamuje?
  10. Właśnie się zastanawiam co mi będzie chciał Pan władza wcisnąć, skoro ktoś to auto dopuścił do ruchu na naszych drogach, to spełnia ono odpowiednie warunki techniczne. To że oni są niedouczeni nie znaczy, że trzeba im na to pozwalać.
  11. Jeśli tylko będę miał możliwość, to na pewno wpadnie gwint. Kit to ostateczność. Póki co to muszę pozbyć się trzech komunikatów z FIS-a, bo strasznie drażnią oczy. Pierwszy komunikat to brak płynu do spryskiwaczy - najprawdopodobniej walnięty czujnik, bo płyn jest, a komunikat nie zniknął. Dwa pozostałe, to ostrzeżenie o "spalonej żarówce" i "spalonej żarówce stopu", ale sprawdziłem i wszystkie żarówki świecą i nie wiem za bardzo co może być przyczyną.
  12. Gleba - zobaczymy czy gwint czy kit Koło - póki co myślę na lato jakieś Flat Five w 18" założyć, ale co wyjdzie to zobaczymy. Poza tym, to wydaje mi się, że nie ma sensu bardziej poprawiać fabryki. Chyba, że grill wróci w srebro.
  13. W sobotę zakupiłem auto na pewno znane wielu osobom z forum. Audi A4 B5 1.8T Quattro w wersji US, którego jeszcze we wrześniu właścicielem był erbete, któremu chciałem podziękować za udzielone informacje przez telefon. Jak można zobaczyć w jego temacie, to wyglądem postawił poprzeczkę dość wysoko :-) Oczywiście mam nadzieję, że u mnie nie będzie gorzej. - Marka: Audi - Model: A4 B5 US - Rok produkcji: 2000 - Kolor: Biały - Silnik: 1.8T AWM - Moc: seria 170KM, ale jest jakiś "czip" na 200KM - Wyposażenie: - US - szara skóra - xenon - klimatronik - 10 poduch powietrznych W planach jest OEM+, ale póki co to trzeba poprawić trochę niedociągnięć. Z racji, że jak wracam z pracy robi się ciemno, to takie o fotki robione workiem po kartoflach:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...