Skocz do zawartości

marlad

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O marlad

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    TT
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

524 wyświetleń profilu
  1. marlad

    Chiptuning 1.8 TFSI

    Możliwe , obczaj wykres ze 160 tki zmierzonej na obciazeniowce konkurencyjnej dla Vtech firmy Dynoproject
  2. To już za kilkanaście godzin https://www.facebook.com/events/163977070782795/
  3. 25.03 Kolejny Dyno Day
  4. no i po dyno day. Audi było chyba najwiecej i tak pomyslałem ,że w sumie miejsca jest na tyle dużo na placu i w hali ,że można zrobić kiedyś kolejny dyno day połączony ze spotem i grillem Bez problemowo można ogarnąć 30 wozów za te parę sobotnich godzin .spokojnie też można wynegocjować lepszą cenę dla klubowiczów Grilla stawiam pozdro
  5. Na codzień to jest : 200 za 4x4 , i 150 za ośkę. Podczas Dyno Day : 129 za 4x4 i 79 za ośkę
  6. nie mam pojęcia. wykres byłby lepszy i wstawałby szybciej , gdybym hamował na odpowiednim obciążeniu -ale dwumas by tego mógł nie przezyc
  7. Czy byliby chętni na dyno day w Krakowie ? Pomiary na hamowniach obciązeniowych. Jesli zbierze sie ponad 20 samochodów to mogę zrobić ekskluzywny dyno day dla a4-klub
  8. marlad

    Chiptuning 1.8 TFSI

    wykres w załączniku . nie pamiętam już jakie to było paliwo, robiłem pozniej ten sam silnik ale 160 -tke i wyszła ciut słabiej
  9. Te hamownie na koło są ch... warte jak nie ma się idealnego odcinka testowego. Zestroiłem to na miękko , bo dwumas nie dawał kompletnie rady i wrzuciłem na hamownię 4x4 .
  10. marlad

    Chiptuning 1.8 TFSI

    Nagrałem Video jak A4 B8 1.8 TFSI z modem na 212 km się zachowuje na rolkach hamownii obciążeniowej MAHA https://www.youtube.com/watch?v=H9IKb-W5Th8
  11. Tez moge polecic Kess i Ktag , lub odpowiedniki od Dimsportu , które jednak trochę mniej znam . Co do MPPS , to ile dałeś ? Mam nadzieję ,że nie ma tu mowy o klonach !
  12. Będą rózne wersje tej modyfikacji i przetestujemy kilka różnych wariantów. zejdzie jeszcze troche z tym samochodem bo nie ma tyle czasu do poswiecenia temu projektowi ile bysmy chcieli ,ale finalnie bedzie zyletka Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  13. Trochę zjechaliśmy z niutem i nie jest już takim dzikiem z dołu , ale za to jest fajny BEZDYMNY modzik tutaj nagrałem filmik pod światło : co by było ew. lepiej dym widać Sprzęgło niestety jęknie od czasu do czasu , więc trzeba bedzie jeszcze mu zjechać . Na 450-460 Nm zostawię na codzień .
  14. Porównanie dla softu serii oraz STAGE 1 dla 1.8 T
  15. marlad

    DV oryginalny czy nie?

    M.in. za zezwolenie na montaż przez mechanika nieoryginalnej DVki w samochodzie zwolniłem menadżera serwisu . To był mozna powiedzieć gwódź do trumny ... Klient został wezwany z powrotem na akcję wymiany na oryginał . Zmierzono moc na hamowni i oczywiście na oryginale było lepiej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...