Skocz do zawartości

mA4eusz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mA4eusz

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Dolnośląskie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

328 wyświetleń profilu

Osiągnięcia mA4eusz

0

Reputacja

  1. mA4eusz

    Przepustnica 2.0 TDI BRE

    Wiekie dzięki za pomoc! Cześć zamówiona, pozostaje tylko czekać ??
  2. mA4eusz

    Przepustnica 2.0 TDI BRE

    Witam Wyskoczyła mi kontrola "awaria silnika", podjechałem sprawdzić i okazało się, że padła przepustnica, dodatkowo podczas gaszenia (od tej niedzieli) czasami ale rzadko daje taki dźwięk jakby plastik, który zatrzymuje koło fortuny. Nie mogę nigdzie dogrzebać się do numeru części :/ Być może jest gdzieś ukryty od spodu. Nowa część w sklepie kosztuje od 550 zł w górę, poszukuje w chwili obecnej używanej. Moje pytanko jest takie, która podejdzie z aukcji na allegro.pl? Czy wszystkie przeznaczone do 2.0 TDI pasują? Kod silnika BRE, rok 2006. https://allegro.pl/listing?string=Przepustnica Audi A4 B7 2.0 TDI&order=m&bmatch=base-relevance-floki-5-nga-uni-1-5-0222 Liczę na waszą pomoc!
  3. W grudniu minie rok od kiedy założone są nowe ledy. Wydaje mi się, że to wina prawej puszki bo przy blaszkach plastkich jest stopiony ? Plastiki są stopione * Sprawdziłem leda i faktycznie zakończył swój żywot. Dzięki za pomoc, temat do zamknięcia.
  4. Cześć wszystkim Ostatnio pojawił mi się na desce dobrze znany błąd "number plate light". Jadąc sobie pewnego dnia ujrzałem komunikat, zatrzymałem się fakt prawa strona nie świeciła, przycisnąłem leda do blendy i się zaświeciła. Problem pojawił się kilka dni później, zrobiłem to samo jednak za każdym razem wychodzenie z auta może być kompromitujące, więc postanowiłem odkręcić i sprawdzić co się dzieje. Błąd pojawił się ponownie, podgiąłem blaszki, wyczyściłem, błąd przestał się wyświetlać jednak prawa strona bez oznak życia. Jakieś pomysły? Próbować metodą prób i błędów czy może zakupić blende. Jest może dostępna sama prawa "puszka"?
  5. Ja wymieniłem świece, bo zapaliła się kontrolka awarii silnika, okazało się, że jest to świeca, wymieniłem na nową NGK i prawdopodobnie zaraz się spaliła po odpaleniu bo dwa dni później wyskoczył ten sam błąd. Zastanawiam się może co jest problem słaba świeca czy może sterownik to spowodował. Pierwsza wymiana na świecy nr. 3 była robiona 3.2012, ja wymieniałem rok temu 11.2015 no i kilka dni temu padła ponownie na trzecim.... Podbijam temat
  6. Wstępnie dostałem kilka teorii teorie na tacy "pompowtrysk", drugi za wysoka temp w 3 komorze spalania no i trzecia wymienić wszystkie 4.
  7. Jutro podłącze ją pod komputer i zobaczymy co wyskoczy. Komunikat przy wykryciu błędu. Jakieś pomysły panowie? :/
  8. Też mam problem z odmą. Ostatnio ze znajomym myśleliśmy o odkręceniu tej pokrywy (membrany?) i wymianie uszczelki (która się tam znajduje). Z tego miejsca idzie olej do Turbo i co 2-3 miesiące muszę robić dolewki oleju. Ktoś próbował wymieniać ten element? Czy problem został rozwiązany? http://screenshot.sh/m9kubxwATWUYw
  9. Witam Kilka dni temu zapaliła mi się żółta kontrolka "awaria silnika". Udałem się do mechanika w celu sprawdzenia co się dzieje. Okazało się, że padła świeca żarowa nr.3, która została wymieniona na drugi dzień. Wydawało się, że problem się rozwiązał, jednak dwa dni później znowu się zapaliła kontrola no i ponownie udałem się do znajomego na usunięcie błędu. Dwa dni później sytuacja się powtarza. Jakieś pomysły. Czy mam wymienić wszystkie 4 świece żarowe czy może problem leży gdzie indziej? Czy coś już może się dziać z pompowtryskiem? Dodam, że założona została świeca NGK. Proszę o jakieś wskazówki, rady?
  10. mA4eusz

    B7 2.0 ubytki oleju

    No właśnie dobrze mówisz 0,5 co 1000-1500km. Wiesz lubię czasami dodać więcej gazu (pewnie jak każdy). Jutro jadę jak coś będę wiedział to się podzielę Czekam również na inne opinie forumowiczów Szerokości życzę na nadchodzący tydzień Panowie Silnik w poniedziałek jedzie do czyszczenia Dzisiaj byłem u mechanika mówił, że spodziewał się większej tragedii jednak tak źle nie jest (silnik suchy itp.) To ma rozwiązać problem, czy tak będzie mam nadzieję, że tak i kolejnych odcinków już tu nie będzie Odma do wymiany Silnik został wyczyszczony Teraz zobaczymy jaki będzie efekt Do wymiany odma, czyli pokrywa klawiatury silnika. Tak to ujął mechanik, powoduje to ubytki tego oleju. Pozostaje mi tylko ASO czy szukać w motoryzacyjnych ?
  11. mA4eusz

    B7 2.0 ubytki oleju

    Rozumiem, że czeka mnie kosztowna naprawa jeśli twoje domniemania się sprawdzą ? Uszczelka została założona nowa przy wymianie świec bo ponoć z niej podciekało Niby to miało być rozwiązanie problemu jednak jak się okazało to nie
  12. mA4eusz

    B7 2.0 ubytki oleju

    No nic jutro jadę sprawdzić te Turbo zobaczymy co i jak
  13. mA4eusz

    B7 2.0 ubytki oleju

    Ok.1500 km +/- Dzisiaj sprawdziłem instrukcję obsługi i jest napisane " w zależności od sposobu jazdy i warunków eksploatacja zużycie oleju może wynosić do 0,5 litra/ 1000km..... poziom oleju należy sprawdzać w regularnych odstępach czasu" Co o tym myślicie ? Sugerować się instrukcją obsługi czy jednak odwiedzić mechanika ? Auto mam od maja 15' roku no i teraz będę robił kolejną dolewkę ( 3 litry już będzie ) W marcu będę olej wymieniał więc chcę mieć sprawę rozwiązaną Ok. 1500km Kuzyn też mi mówił, żeby odmę wymienić. Jutro planuje się udać do mechanika z turbiną bo jest na gwarancji. Może tam tkwi problem
  14. mA4eusz

    B7 2.0 ubytki oleju

    Witam Ostatnio zauważyłem, że moja kochanka ( A4 B7) zaczyna brać więcej oleju . Dolewkę robię co jakieś 2 miesiące w wielkości 0,5 litra (gdy pojawi się komunikat na blacie). Przy odpalaniu wiadomo puści bączka ale ostatni wyjechałem na podwórku no i dodałem gazu tak do 3,5-4tyś obr. no i pojawił się niebieski dym. . 11 miesięcy temu turbo przechodziło regenerację i jest jeszcze na gwarancji. Myślę, żeby zacząć od tego szukanie problemu chyba, że ktoś miał podobny problem. Chcę mieć sprawę rozwiązaną przed wymianą oleju. Dodam, że auto ma przejechane 188tyś km i jest zrobiony chip tuning (170km). W grudniu wymieniałem uszczelkę pod głowicą bo niby to miało być problemem jednak bez skutku. Jeszcze jedno pytanie : jaki olej polecacie (Castrol, Mobil 1 czy coś innego) ? Pozdrawiam forumowiczów !
  15. Będzie tam kilka milimetrów luzu. Tak czy siak jakoś trzeba to wyciągnąć. Wyłamanie pewnie uszkodzi listwę. Temat do zamknięcia. Zdecydowałem się na wyłamanie szkiełka. Delikatna i precyzyjna robota która trwała 30 minut. Następnie wykręciłem kombinerkami. P.S wiertła się poddały :/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...