
krzysztofaeb
Pasjonat-
Postów
33 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O krzysztofaeb

Informacje
-
Imię
krzysztof
-
Miasto
bydgoszcz
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1997
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
486 wyświetleń profilu
-
Dobra.spadam.szukam kogos kogo nie ma.Sami teoretycy.
-
Ponawiam temat do 200km od Bydgoszczy szukam szpeca od aeb1.8t
-
Czy jest ktos w kujawsko pomorskim kto zna sie na silnikach aeb?za pieniadze oczywiscie.
-
Witam.spróbuj sprawdzic uzwojenie wtórne tym miernikiem przy pomocy funkcji test diody sprawdzając przejscie w obie strony.Tam w szeregu z uzwojeniem jest dioda wysokonapięciowa ,omomierz ma zbyt male napięcie i dioda nie zadziała.w moich starych cewkach (trzypinowych ) miernik pokazywał wartosc od 1600 do 1900 ale tylko w jedną strone mierząc testem diody a w drugą stronę pokazywał nieskonczonosc.Nowe cewki pokazują nieskonczonosc w obie strony (test diody).To trudne aby dokładnie sprawdzic w ten sposób tymbardziej ze w gre wchodzą jeszcze temperatury.Kupilem nowe beru i swiece ngk plus moduł zamiennik i nic nie pomogło.Zla kolejność ale nadzieję w czuniku polożenia wału mam.
-
Witam.Jak takie pytania zadajesz to wybacz ale sprzedaj to i kup sobie diesla najlepiej golfa albo octawie.zaoszczedzisz kupe kasy mam na mysli zawieszenie . czesci do silnika do tego lpg jesli jeszcze jej nie masz a jak masz to wtryskiwacze 500zł z regulacja.koszty roboty itp.
-
Witam.zaworek jest po to aby cisnienie doładowania nie dostawalo sie do komory korbowej.Ten zaworek otwiera sie gdy jest podcisnienie w kolektorze dolotowym i silnik sasysa i spala swoje smrody z komory korbowej.Jak usuniesz ten zawór a w jego miejsce wstawisz zaślepke to pojawi ci sie majonez w odmie na wlocie turbo. Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka
-
Drugi jest na jej samej wysokosci ale w okolicy trzeciego i czwartego gara. Nad filtrem oleju. Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka
-
Witam , walcze ciągle z brakiem mocy , czy odczyt korekt długoterminowych w czymś mi pomoże? Czy da sie korekty długoterminowe odczytac darmowym vag comem ? czy w tym silniku wogóle da sie to zrobic? Licze na konkretne odpowiedzi ze szczegółami czyli jaK zwykle TAK lub NIE.
-
Masło. Skąd się wzieło i jaka może być przyczyna? Zdjęcia podglądowe.
krzysztofaeb odpowiedział(a) na jakimamtakimam temat w 1.8T
Odme masz orginał? -chodzi mi o gumową rurke z zaworkiem pod kolektorem. Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka -
Przepustnica czysta? Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka
-
Cisnienie paliwa 3.5 bara na jałowym i prawie 4 bary na pełnym bucie.Na sterowniku od ajl jest mocniejszy ale od dołu słabo. Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka
-
Witam.Rozrząd sprawdzony.Cisnienie spreżania 12 bar na każdym cylindrze.Czy jest ktos kumaty w Bydgoszczy lub okolicy alby ogarnąc to auto?Myslalem ze jak kupie stare auto to sam dam rade ale jednak nie z tym silnikiem. Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka
-
Przy n75 kombinowales cos .Jest poprawnie zamontowany? Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka
-
Wiazka silnika cała?napiecia na zaciskach przepustnicy mierzone wzgledem masy? Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka
-
Witam.mam pytanko apropo barosensora w aucie z silnikiem 1.8t aeb umieszczonym w puszcze tam gdzie ECU.Czy można vagiem odczytac jakie wartosci podaje do ecu? Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka