
dejmo93
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O dejmo93

Informacje
-
Imię
Damian
-
Miasto
Mielec
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
468 wyświetleń profilu
-
Dzięki wielkie za pomoc!
-
A nie wiesz skąd go moge pociągnąć? Albo inaczej jakiego koloru kabla szukać?
-
Z 2.0 tfsi, nie mam właśnie tego kabla :-/ rozebrałem dzisiaj kostke i pomierzyłem ten pin, w poniedziałek podjade do elektrycznego o spróbuje dobrać coś takiego. A nie będzie przeszkadzać to że plus po stacyjce podpiąłem pod bezpiecznik 37? Tam jest plus po stacyjce ale "ginie" kiedy kręci się rozrusznikiem i zastanawiam sie czy to nie będzie problemem.
-
Okej to podepne sie pod pin 65, myślałem że to ten sam kabel, a wiesz może czy takie konektorki żeby pasowały w kostke od ecu dam rade dokupić w elektrycznym? Albo gdzie moge je zamówić na internecie?
-
Panowie może nie całkiem związane z tematem ale mam problem z przekaźnikiem J17 ze schematu podanego wcześniej, robie swap z 2.0 na 1.8t i musze dołożyć przekaźnik 614, przewód czerwony podpiąłem do plusa stałego, przewód zielony do bezpiecznika pompy nr 28, przewód czerwono-niebiesmi pociągnąłem do kabla który idzie do wtryskiwaczy czerwono-niebieski, nie wiem co z czarnym, podpinam go pod mase-zero reakcji, podpinam do plusa po stacyjce- po przekreceniu kluczyka przekaźnik buczy cały czas. Już nie mam pojęcia jak to podpiąć, ktoś może jakoś pomóc?
-
Okej, wczoraj cały wieczór czytałem forum o anglikach i faktycznie lepiej przedłużyć, wielkie dzięki za odpowiedzi ?
-
Panowie odkopie troche temat, mam wiązke z b7 eu do przekładki angola b7 lepiej wsadzić wiązke z eu czy przerabiać te z angola?
-
Panowie troche odkopie temat bo nie chce zakładać nowego, czy jest możliwość ominięcia czujników? Mam powypadkową b7 1.8t i chce przepalić silnik zanim wyciągne go z budy a nie znalazłem nic na podobny temat.
-
Panowie mógłby ktoś napisać jak mniej więcej wygląda sprawa mocowań silnika, przeróbek elektryki w swapie 2.0tfsi b7 -> 1.8t bfb b7? Mam powypadkowa b7 1.8t ośka i na oku 2.0tfsi quattro z zajechanym silnikiem i zastanawiam się nad tematem.
-
Sprawa wygląda tak moja b7 miałem jakiś czas temu wypadek, nie z mojej winy ale oprócz silnika i wnętrza nie wiele się nadaje do użytku, a ostatnio trafiła mi się b7 2.0tfsi z zajechanym silnikiem w dobrych pieniądzach i zastanawiam się nd zakupem. Ogólnie chciałbym wiedzieć czy taki swap jest bardzo problematyczny, jak z mocowaniem silnika, elektryką itp.
-
Odkopię temat. Ktoś robił taki swap? Potrzebuję troche informacji
-
silnik 1.6 ADP nie pali po dłuższym postoju proszę o pomoc!
dejmo93 odpowiedział(a) na lukasz14614 temat w 1.6
Tak resetowałem ale ciężko to stwierdzić bo robiłem to w duży mróz i dalej paliła ciężko -
silnik 1.6 ADP nie pali po dłuższym postoju proszę o pomoc!
dejmo93 odpowiedział(a) na lukasz14614 temat w 1.6
Witam, podepne sie pod temat moje 1.6 adp po dluzszym postoju odpala za drugim-trzecim razem (tak jak na wczesniejszym filmiku), audi bylo juz kilka razy u mechanika byl zmieniany czujnik halla z calym aparatem zaplonowym, czyszczona i adaptowana przepusutnica ale to nic nie daje, nie chce juz dawac kasy mechanikowi bo nie ma sensu jak nic z autem nie zrobil. Czytalem ostatnio ten temat i próbowałem z plakiem- odpalil na strzal i chodzil prawidłowo. Wydaje mi sie ze to któryś z tych czujnikow jest padniety( auto jak odpalilo po postoju za tym drugim-trzecim razem to obroty po rozgrzaniu faloawaly od 400 do 3000 a po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko bylo ok) Czy ktos wie ktory czujnik jest padniety? Podjade do znajomego z kompem wczesniej nie pokazywal zadnych błedow, jak sprawdzic te czujniki vagiem?