Skocz do zawartości

dejmo93

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dejmo93

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Mielec

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

376 wyświetleń profilu

Osiągnięcia dejmo93

0

Reputacja

  1. A nie wiesz skąd go moge pociągnąć? Albo inaczej jakiego koloru kabla szukać?
  2. Z 2.0 tfsi, nie mam właśnie tego kabla :-/ rozebrałem dzisiaj kostke i pomierzyłem ten pin, w poniedziałek podjade do elektrycznego o spróbuje dobrać coś takiego. A nie będzie przeszkadzać to że plus po stacyjce podpiąłem pod bezpiecznik 37? Tam jest plus po stacyjce ale "ginie" kiedy kręci się rozrusznikiem i zastanawiam sie czy to nie będzie problemem.
  3. Okej to podepne sie pod pin 65, myślałem że to ten sam kabel, a wiesz może czy takie konektorki żeby pasowały w kostke od ecu dam rade dokupić w elektrycznym? Albo gdzie moge je zamówić na internecie?
  4. Panowie może nie całkiem związane z tematem ale mam problem z przekaźnikiem J17 ze schematu podanego wcześniej, robie swap z 2.0 na 1.8t i musze dołożyć przekaźnik 614, przewód czerwony podpiąłem do plusa stałego, przewód zielony do bezpiecznika pompy nr 28, przewód czerwono-niebiesmi pociągnąłem do kabla który idzie do wtryskiwaczy czerwono-niebieski, nie wiem co z czarnym, podpinam go pod mase-zero reakcji, podpinam do plusa po stacyjce- po przekreceniu kluczyka przekaźnik buczy cały czas. Już nie mam pojęcia jak to podpiąć, ktoś może jakoś pomóc?
  5. Okej, wczoraj cały wieczór czytałem forum o anglikach i faktycznie lepiej przedłużyć, wielkie dzięki za odpowiedzi ?
  6. Panowie odkopie troche temat, mam wiązke z b7 eu do przekładki angola b7 lepiej wsadzić wiązke z eu czy przerabiać te z angola?
  7. dejmo93

    Po uderzeniu nie pali!

    Panowie troche odkopie temat bo nie chce zakładać nowego, czy jest możliwość ominięcia czujników? Mam powypadkową b7 1.8t i chce przepalić silnik zanim wyciągne go z budy a nie znalazłem nic na podobny temat.
  8. Panowie mógłby ktoś napisać jak mniej więcej wygląda sprawa mocowań silnika, przeróbek elektryki w swapie 2.0tfsi b7 -> 1.8t bfb b7? Mam powypadkowa b7 1.8t ośka i na oku 2.0tfsi quattro z zajechanym silnikiem i zastanawiam się nad tematem.
  9. Sprawa wygląda tak moja b7 miałem jakiś czas temu wypadek, nie z mojej winy ale oprócz silnika i wnętrza nie wiele się nadaje do użytku, a ostatnio trafiła mi się b7 2.0tfsi z zajechanym silnikiem w dobrych pieniądzach i zastanawiam się nd zakupem. Ogólnie chciałbym wiedzieć czy taki swap jest bardzo problematyczny, jak z mocowaniem silnika, elektryką itp.
  10. Odkopię temat. Ktoś robił taki swap? Potrzebuję troche informacji
  11. Tak resetowałem ale ciężko to stwierdzić bo robiłem to w duży mróz i dalej paliła ciężko
  12. Witam, podepne sie pod temat moje 1.6 adp po dluzszym postoju odpala za drugim-trzecim razem (tak jak na wczesniejszym filmiku), audi bylo juz kilka razy u mechanika byl zmieniany czujnik halla z calym aparatem zaplonowym, czyszczona i adaptowana przepusutnica ale to nic nie daje, nie chce juz dawac kasy mechanikowi bo nie ma sensu jak nic z autem nie zrobil. Czytalem ostatnio ten temat i próbowałem z plakiem- odpalil na strzal i chodzil prawidłowo. Wydaje mi sie ze to któryś z tych czujnikow jest padniety( auto jak odpalilo po postoju za tym drugim-trzecim razem to obroty po rozgrzaniu faloawaly od 400 do 3000 a po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko bylo ok) Czy ktos wie ktory czujnik jest padniety? Podjade do znajomego z kompem wczesniej nie pokazywal zadnych błedow, jak sprawdzic te czujniki vagiem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...