-
Postów
359 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wymiana oleju w manualnej skrzyni biegów Audi A4 B5
A4CCH odpowiedział(a) na Magicbattle temat w Audi A4 B5
U mnie sytuacja z korkiem jak u kolegi Davida, przecinakiem nie poszło, korek jest chyba z aluminium... Bardzo kruche to. Można ten olej zalać czujnikiem który jest ciut wyżej niż korek wlewowy ? Jeśli tak to ile wlać oleju, skrzynia DWH oraz czy będą wtedy potrzebne jakieś oringi czy coś, no i jak go wyjąć :p -
Siema, wiecie ile maksymalnie może wynieść remont automatu ? Skrzynia to chyba TIPTRONIC, kod skrzyni to EYN siedzi to w A3 z 2001r. 1.8T 180koni.
-
-
Jak ten zapach ma się do CSa wisieńki, czy CSa nie miałeś ?
-
Domyślam się o jaki zapach Ci chodzi, kolega też mówi że lubi zapach " Niemca" ? Nigdy nie udało mi się takiego uzyskać, też szukałem. No zapachy które poleciłem to już jakby "perfumy" do auta, nie będzie to zapach o którym myślisz ale gdybyś się skusił na coś, to z wisieńki od CS będziesz zadowolony. Bardziej wrzucić pod fotel bo to taka puszka, ja ją woziłem w schowku na dokumenty pod kierownicą ? Czasem pod ręcznym w schowku, teraz katuje Chemical Guys Stripper, lecz wisieńka mi chyba lepiej podchodziła z czasem i tak przyzwyczaisz się do zapachu, warto coś zmieniać ! PS CS ma też zapach "new car" nie miałem ale podobno śmierdzi a nie pachnie ?
-
Polecam Coronado Cherry
-
Pytanie jaki zapach chcesz uzyskać ... Zapachy które długo wytrzymują to California Scents, są też w atomizerach np: Chemical Guys, lecz te wymagają co jakiś czas "strzału".
-
https://allegro.pl/zestaw-wykretaki-do-zerwanych-srub-yato-0590-wwa-i6975399985.html Testował ktoś, mam obrobiony korek przy skrzyni biegów (ten od wlewu oleju) materiał to chyba aluminium, przecinakami nie poszedł... Zastanawiam się nad tym.
-
Znacie jakiś dobry warsztat gdzie wymienią mi uszczelkę wybieraka skrzyni biegów, oraz gdzie mogliby wykręcić korek od skrzyni z obrobionym gniazdem, chciałem zmienić olej a tam taka niespodzianka ... Przecinak nie pomaga, spawanie odpada korek chyba z aluminium, myślę o nawierceniu i specjalnych wykrętakach ale wolę dać fachowca ...
-
Temat umarł ?
-
-
U mnie ostatnio też coś broi ale chyba tylko od strony kierowcy. Jak kręcę kierownicą to jakby mocno gumę do gumy docisnął i kręcił, efekt na parkingu lepszy niż tłumnik na przelocie, na dziurach też to słychać, ale przy skrętach jak jadę wolno to masakra :-) A mówiąc serio mocno mnie to wkurza wyskoczyło z dnia na dzień. Z moich wstępnych oględzin obstawiam dolny prosty lub łącznik, łączniki też niedawno LMO nowe kupowałem hmmm, może dokręcę jak zalecacie. To nie łącznik, wahacz mam na podmiankę teraz tylko znaleźć czas. No i wymieniony, winowajcą był dolny prosty wahacz.
-
Nie tylko dla Ciebie, bez obrazy dla autora oczywiście
-
Pewnie na FISie
-
Myślę że obok ręcznego