Skocz do zawartości

marcino

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marcino

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

252 wyświetleń profilu

Osiągnięcia marcino

0

Reputacja

  1. Witam Pacjent to: A4 B6 1,8T Oznaczenie BFB Automat(multitronic), Avant Ośka, Gaz LPG Tech: Reduktor KMW/Autronic Silver,Gold Wielozawór Tomasssetto AT02 Wtryski LPG Tech Dragon Bardzo proszę o Analizę Logów Odpalanie silnika po nocy: http://vaglogi.pl/log-001_002_003_8o10g.html Logi Statyczne: Benzyna http://vaglogi.pl/log-001_003_exHJ0.html http://vaglogi.pl/log-002_033_0N6349.html http://vaglogi.pl/log-090_093_BRpAwa.html http://vaglogi.pl/log-032_t6G083.html Gaz: http://vaglogi.pl/log-002_033_AWfS6d.html Logi Dynamiczne, Rozpędzanie Auta od ok 1500 obr. do odcinki, Skrzynia Automatyczna, ustawiona na TIP bieg 2,przy odcince przełącza na 3 bieg Benzyna: http://vaglogi.pl/log-002_033_VkR361.html http://vaglogi.pl/log-003_020_5Tu93.html http://vaglogi.pl/log-090_093_ki21vM.html http://vaglogi.pl/log-115_118_vxK63E.html Gaz: http://vaglogi.pl/log-002_033_P5HcQ.html
  2. Dzisiaj wymieniony czujnik na używany,ale Oryginał od kolegi Na chwilę obecną wskazania prawidłowe, zapalił bez problemu, ssanie jest,nie dusił się.. Czujnik jaki tam siedział to jakiś NO Name,widać ze ktoś już dłubał Prawdziwy test będzie jutro rano. Dam znać co i jak...Jeszcze filtr będzie do wymiany. Przy okazji wyczyściłem cały ten trójnik z zaworem od odmy co jest nad czujnikiem.. Jak znajdę jutro chwilę to porobię Logi statyczne i dynamiczne
  3. Wczoraj wieczorem i dzisiaj problem bez zmian Wczoraj temp 39st/C, Dłuższe odpalanie, brak ssania Dzisiaj temp cieczy na zimnym 45st/C ,Odpalił za drugi razem z ssaniem Logi z odpalanie 3 grup. http://vaglogi.pl/log-001_004_006_X7URWYg.html Dzisiaj porobiłem trochę logów statycznych i dynamicznych Statyczne: http://vaglogi.pl/log-001_003_lz9845Z.html http://vaglogi.pl/log-002_033_KnTOb.html http://vaglogi.pl/log-090_093_9hJu8.html Tip od 3 biegu Tip od 3 biegu http://vaglogi.pl/log-001_003_ha604U.html http://vaglogi.pl/log-002_033_7zia7y.html
  4. Na zimnym na VAGu Temp zew 5 stopni Na zegarach 7 stopni Tem.wody 38 stopni Odpalony za pierwszym.pojawilo sie ssanie. Wczoraj na sam koniec na ciepłym zrobiłem adaptacje przepustnicy bez jej czyszczenia..Ciekawe kiedy czujnik rozreguluje wszystkie pomiary
  5. Dziękuję.Myślałam że engine/grupa 7, której u mnie niema. gr 32 sprawdze. Filtr w pierwszej teraz kolejności będzie wymieniany.Niewiem kiedy był wymieniany
  6. Po pracy wyglada to nastepujac 9h stania: Po zapłonie przeszedłem do vaga sprawdzić temperature na zimnym silniku. Wyniki są nastepujace: Po czym próbowałem odpalić
  7. Tak wygląda odpalanie na zimnym silniku A Tak dzisiaj rano z manometrem Wsjaźnik manometra - minus 0.5bara wskazanie początkowe od 0,5 bara pokazuje Po pracy spróbuje jeszcze raz
  8. Na chwile obecna po podłaczeniu manometru wskazania sa takie: Pierwsze odpaleniu po podłaczeniu manometru i spuszczeniu całkowicie ciśnienia.Odpalił za ktorymś razem. Troche czasu potrwalo zanim dobiło do 4 baròw. Drugie odpalenie po 2h.ciśnienie spadło do 2.3 bara.Zapłon prawie 4 bara i zapalił Trzecie odpalenie po 4h.ciśnienie spadło do ok 1 bara.zapłon prawie 4 bara i odpalił ale już zacząl sie dusić.ale obroty po jakimś czasie sie unormowały i zaczal juz chodzić Na pracujacym silniku pompka pokazuje 4 bary. Potem caly dzień jeżdze i pali od strzała. Jakieś sugestie? Zobacze jak bedzie rano.
  9. Nie ma żadnej róznicy po odpieciu gazu. Po podłaczenie manometru do listwy wtryskowej jakie powinny być wskazania? Najbardziej mnie interesuje po nocy do ilu może spaść Barów i ile na zapłonie rano.
  10. Tak dzisiaj to zrobiłem..zobacze jak odpali za te 10h po pracy
  11. Witam Auto to A4 B6 1,8T silnik BFB Avant + LPG Mam problem od jakiegoś czasu z Odpalanie Auto na zimnym silniku. Są Momenty kiedy autko odpali i po 1,2 sekundach od razu gaśnie, czasem odpali i zaczyna się dusić przez kilkanaście sekund a w ostatnim czasie trzeba kilka razy pokręcić żeby chociaż zaskoczył.. jak już odpali potem pali bez żadnych problemów przez cały dzień, aż zostawię go na jakieś 8godzin. Słychać w tym czasie delikatnie pompkę,ale po chwili sie uspakaja, czasem głośniej pochodzi,ale potem już nie,, Słysze pod kierownicą również tzw cykanie jakiegoś przekaźnika w momencie gdy gaśnie,lub jak zaskoczy Vag nic nie pokazał, Cewki sprawdzone, świece wymienione.. Pomóżcie gdzie szukać przyczyny i od czego zacząć.Pompka, filtr?jak sprawdzić
  12. Witam Auto to A4B6 1,8T 2002 BVB 163Koni, Multi Mam Takowy Problem, Od czasu do czasu sprawdzam czy niema jakiegoś błędu w Aucie i ku mojemu zaskoczeniu wyskoczyły mi następujące: Po skasowaniu błędu, problem został i po podłączeniu pod komputer wywaliło mi takie błędy: Tyle z mojego sprawdzania..Jeden z mechaników który sam sprawdzał kompem powiedział ze wina leży w czujniku nastawienia wałka rozrządu i inny zaś że czujnik wału korbowego. Przy takiej rozbieżności pojechałem do poleconego przez kolegę warsztatu i powiedział mi, ze wina może leżeć przy napinaczu łańcuszka lub samego łańcuszka,gdyż jest on już słyszalny to fakt..i czujnik może już go żle zczytywać..Jemu wyskoczył właśnie błąd czujnika nastawienia wałka rozrządu...Polecił mi zrobienie rozrządu z tyłu(napinacz i łańcuch) i ewentualnie wymianę czujnika i to co jeszcze wyjdzie..Co o tym sądzicie?Po skasowaniu błędu błędy zostają 2 Czujnik temperatury i włka korbowego i po chwili pojawia się czujnik pozycji wałka rozrzadu. Może ktoś miał taki problem bo powiem szczerze że rozbieżności są różne. Wymieniać tylko czujnik czy od razu wymieniać łańcuch z napinaczem,który defakto jest juz trochę słyszalny.Czujnik temperatury to wiadomo..Podpowiedzcie co robić, bo nawet nie wiem czy mogę nim jeździć na codzien czy nie.. Dodam tylko, ze auto zachowuje się normalnie, odpala, podczas jazdy nie czuję różnicy Rozrząd sam przód był wymieniany 40tys wcześniej, ..Olej na chwilę obecna mam Motula 5w30
  13. Witam..Stałem się posiadaczem A4B6 1,8T AVANT Niektórzy mogą mnie znać z innych for takich jak vwgolf.pl Lubelskiego Klubu Audi czy też www.vaglublin.pl,którego jestem z krzylem Założycielem,a na pewno takie zloty jak majoVWka są mi bardzo znane, głównie od środka.. Moje poprzednie(no jeszcze mam) to poczciwy Golfik 3,który służył mi przez 9 lat, takze mam nadzieje że i w A4 sie zakocham i również odwdzięczy mi się tak samo jak Golfik.. Pozdrawiam Wszystkich i mam nadzieje że zawitam na dłużej, Narazie muszę zaczerpnąć trochę wiedzy na temat 4 pierścieni
×
×
  • Dodaj nową pozycję...