
Matt7955
Pasjonat-
Postów
62 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w Audi A4 B6 i B7
Matt7955 odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Jaki moze byc koszt regeneracji? Wiekszy niz czesci do przelozenia na manual?:D -
Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w Audi A4 B6 i B7
Matt7955 odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Witajcie, niedawno kupiłem A4 B6 w multitronicu. Auto szarpie przy ruszaniu i faluja obroty do 2tys. rpm. Powyzej 2 tysiecy obrotow auto jedzie elegancko, nic nie szarpie itp. Audi ma prawie 400tys. przebiegu. Zastanawiam się, czy zmieniac olej w skrzyni, czy od razu zmieniac na manuala.. -
A płukankę jakąś konkretną lać?
-
1.8T AGU 210KM/360NM więc trochę dostaje po gaciach i niestety zalany motul 10w40.. Chce przejść na 5w40, lać jakąś płukankę przed zmianą? Na początek chce zalać Motula X-cessa 5w40, a dalej sie pomysli z ravenolem czy lm.
-
Promocyjne ceny na Motul, Liqui Moly, Valvoline. Części samochodowe najtaniej.
Matt7955 odpowiedział(a) na dzik temat w Pro Choice
8100 X-cess 5W40 5l? -
Moja pompka ma numer 8L0 862 257 E. 8L0.862.257 E - 1996-1997 - Bez alarmu. Pilot - brak. (Audi 100/A3/A4/A6) Czyli wszystko jasne, szkoda.
-
Witam. Posiadam A4 B5 z 97r. (przedlift) i mam takie kluczyki Na wyposazeniu mam centralny zamek i sie zastanawiam czy powinienem miec kluczyk z pilotem? Mam dodatkowo dolozoną centralke, ktora mnie strasznie irtyuje..
-
jezdzi ktos moze na specolu 5w40?
-
Zdecydowanie brakuje, bo mam zaworek N75J.
-
Tak, na obu takie samo doładowanie. Powoli zaczynam obstawiać problem ze sterownikiem ECU.
-
DV sprawdzany, jest sprawny.
-
Skoro kupiłeś nowe waldki, to tam sa dysze do rozwiercenia, czyli dysze są za małe. Przydałby się chociaż screen z programu LPG z widocznymi czasami wtryskiwaczy i ciśnieniem.
-
Mógłby ktoś rzucić okiem na pracę sztangi? Nie wiem, czy się za szybko nie otwiera. 1.8T AEB
-
Witam, cały czas walczę ze słabym doładowaniem. Kupiłem od znajomego zaworek N75J z S2 (100% sprawny) i doładowanie w peaku jest na poziomie 0.5b, czyli zdecydowanie trochę brakuje. W vagcomie zero błędów. Filtr powietrza nowy, katalizator zastąpiony DP, klapka od WG na miejscu. Po zdjęciu węża z gruchy auto idzie jak złe. Nie mam pojęcia gdzie leży problem, czy to wina uszkodzonej gruchy czy co? Na jałowym sztanga się rusza przy przygazowaniu. Kiedyś jak miałem wyjętą turbinę, to sprawdzałem przy ilu się otwiera klapka, co sądzicie? Nie za szybko? Może bym wpiął MBC między N75, a gruchę? Logi zrobię w najbliższym czasie.