Skocz do zawartości

Szlufo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Szlufo

Informacje

  • Imię
    Miłosz
  • Miasto
    Trzebinia

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

554 wyświetleń profilu
  1. Dokładnie tak. Zupełnie inne auto.
  2. W tej konfiguracji 50 000 km. Dpf na pokładzie. Egr off. Skanuj 8.pdf
  3. Tylko turbo. IC narazie ogarnia bez problemu. Wg mnie nie ma sensu iść w większe koszta.
  4. Seryjne. Na takim setupie zrobiłem 90 tkm. Od września doszło mocy. Obecnie 208km/440nm. Przebieg 245000 i nic nie ślizga, dwumasa też się nie odzywa.
  5. Przy zdrowym motorze samym programem jest około 190 km. Moje cjca po programie zrobione już ma 80 tys km i nic się nie dzieje. Z tego co wiem to to turbo nie pasuje p&p.
  6. Polecam Turbotec w Jaworznie http://www.turbo-tec.eu/pl/ albo http://noweturbo.pl
  7. Szlufo

    Błąd 01270

    Witam, w moim b8 przestała działać klimatyzacja. Po podpięciu pod vcds wyskoczył błąd 01270 a/c magnetic clutch N25 (open or short to plus).Może jakaś mądra głowa mi doradzi czy jestem zmuszony do wymiany sprężarki klimatyzacji czy sa alternatywy? jestem zielony w temacie i proszę o Waszą pomoc.
  8. Czyli mało fachowa robota. Śmierdzi mi tu gotowcem. Ile razy auto hamowali? Takie kreski robi dynosoft 21 marca odwiedziłem Aligatora. Kreski w CJCA wyszły tak:
  9. Witam Wszyskich! Mam na imię Miłosz. Mieszkam w Trzebini (Połowa drogi między Katowicami a Krakowem). Od 2 miesięcy jestem posiadaczem Audi A4 B8 2.0 TDI CR (seria była 143, obecnie szczyptę więcej ) z 2012 roku. Jak narazie jestem zachwycony Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...