-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Szlufo
Informacje
-
Imię
Miłosz
-
Miasto
Trzebinia
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CJCA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
519 wyświetleń profilu
Osiągnięcia Szlufo
0
Reputacja
-
Dokładnie tak. Zupełnie inne auto.
-
W tej konfiguracji 50 000 km. Dpf na pokładzie. Egr off. Skanuj 8.pdf
-
Tylko turbo. IC narazie ogarnia bez problemu. Wg mnie nie ma sensu iść w większe koszta.
-
Szlufo zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Szlufo obserwuje zawartość Chiptuning 2.0TDI CR
-
Seryjne. Na takim setupie zrobiłem 90 tkm. Od września doszło mocy. Obecnie 208km/440nm. Przebieg 245000 i nic nie ślizga, dwumasa też się nie odzywa.
-
Przy zdrowym motorze samym programem jest około 190 km. Moje cjca po programie zrobione już ma 80 tys km i nic się nie dzieje. Z tego co wiem to to turbo nie pasuje p&p.
-
Polecam Turbotec w Jaworznie http://www.turbo-tec.eu/pl/ albo http://noweturbo.pl
-
Witam, w moim b8 przestała działać klimatyzacja. Po podpięciu pod vcds wyskoczył błąd 01270 a/c magnetic clutch N25 (open or short to plus).Może jakaś mądra głowa mi doradzi czy jestem zmuszony do wymiany sprężarki klimatyzacji czy sa alternatywy? jestem zielony w temacie i proszę o Waszą pomoc.
-
Czyli mało fachowa robota. Śmierdzi mi tu gotowcem. Ile razy auto hamowali? Takie kreski robi dynosoft 21 marca odwiedziłem Aligatora. Kreski w CJCA wyszły tak:
-
Witam Wszyskich! Mam na imię Miłosz. Mieszkam w Trzebini (Połowa drogi między Katowicami a Krakowem). Od 2 miesięcy jestem posiadaczem Audi A4 B8 2.0 TDI CR (seria była 143, obecnie szczyptę więcej ) z 2012 roku. Jak narazie jestem zachwycony Pozdrawiam