
Kalmez
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
22 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Kalmez

Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Kęty
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
582 wyświetleń profilu
-
Ramki klubowe 3D pod tablice rejestracyjne
Kalmez odpowiedział(a) na 4rings temat w Ramki pod tablicę rejestracyjną
Witam. Co jest ze sklepem? Nie działa od kilku dni -
1.9TDI AWX - trudne odpalanie po nocnym postoju (logi)
Kalmez odpowiedział(a) na Kalmez temat w Audi A4 B6/B7
Pomoże ktoś swoją wiedzą? -
1.9TDI AWX - trudne odpalanie po nocnym postoju (logi)
Kalmez odpowiedział(a) na Kalmez temat w Audi A4 B6/B7
No właśnie w czwartek będę wymieniał bo auto mam od dwóch lat a wcześniejszej historii napraw nie znam. A jak logi? -
Witam. Mam gorącą prośbę o sprawdzenie logów statycznych jaki dzisiaj udało mi się wykonać. Mam problem z moją A4, po nocnym postoju auto z ledwością odpala, nierówna pracując przez kilkanaście sekund. Po pierwszym odpaleniu kolejne są już bez problemów. Nie wiem czy udało mi się je wykonać poprawnie ale może uda się Wam coś niepokojącego w tym zobaczyć. W tym tygodniu jestem umówiony na wymianę świec. Oto logi: Statyczny: Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_i1JEGe.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_Zw9Kw.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_87sfcO.html Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_s29D57.html (odpalanie ciepły) Grupy 013, 023: http://vaglogi.pl/log-013_023_80ZLIt.html (odpalanie zminy) Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_5MwhM.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_smax0.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_aTW273c.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_KBW9V.html Grupy 013, 023: http://vaglogi.pl/log-013_023_T41F0vz.html
-
Pompę wymieniałem rok temu na używkę, Boscha z końcówką bodajże C z metalową uszczelka. Już by się rozleciała? To zapocenie koło uszczelki pod głowicą może być o vacum pompy?
-
Panowie, mam problem. Silnik jest pełny wycieków. Porobiłem kilka zdjęć, może ktoś z Was pomoże zdiagnozować skąd się pojawiają. Awx. Oto fotki: Głowica Prawa strona silnika W otworze osłony silnika
-
Hej. Mam a4 b6 awx. Do tej pory lałem Castrol edge 5w 30ll (na 15 tys km około 0,5l dolewki), teraz omyłkowo zamówiłem wersję professional. Wiem, że nikt tu Castrola nie poleca ale chodzi mi o to czy na tej wersji oleju może zwiększyć /zmniejszyć się jego pobór? Jest to lepsza wersja niż titanium fst? Czy lepiej wymienić właśnie na tą wersję która wlewam od początku. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
-
Na jakiej aukcji kupiłeś?
-
Ja z tym problemem borykam się już od prawie roku. Zmieniłem płyn wspomagania ale to nic nie dało. Ostatnio przez jakiś czas była cisza ale problem powrócił. Prześledziłem chyba wszystko wątki z podobnym problemem na forach innych marek i znalazłem kilka być może udanych rozwiązań. A więc: Na forum bmw i nie tylko (Audi A6 też) polecają środek o nazwie LUBRIZOL 6178, który można kupić w ASO Bmw bądź Opla ( numer: 90004033) koszt około 35zł. Opis jak to zrobić można znaleźć w necie na bmw klub bodajże. Ja kupiłem ten środek ale jeszcze nie zastosowałem bo najpierw spróbuje z drugim rozwiązaniem. Opcja 2 to spora dawka smaru na przejściu kolumny kierowniczej w ścianie grodziowej. To ponoć też może pomóc. Sam czekam jak zrobi się cieplej żeby zrzucić osłone i porządnie tamto miejsce nasmarować. Mój mechanik twierdzi, że to może być jakieś łożyskowanie kierownicy bądź zwijak taśmy airbag. Na to jednak nigdzie się nie natknąłem a szukałem wiele godzin. Próbuj a jeśli Ci się uda to podziel się informacją bo nie jesteśmy sami z tym denerwującym problemem
-
http://modpro.pl/ z Bielska Białej kilku znajomych robiło tam programy i bardzo zadowoleni, jeśli chodzi o nasze okolice to chyba nie ma lepszych
-
Witam koledzy! Wrzucilem na yt filmik z odgłosami jakie słychać podczas przyśpieszania na 2 i 3 biegu. Skąd może się to wydobywać? Turbo czy może jakaś nieszczelność? Jeśli tak to w jaki sposób można to zlokalizować? oto link to filmiku
-
daj znać czy pomogło bo mam podobny problem
-
Ja posiadam taki zestaw na przód z TRW i jestem zadowolony. Od roku wszystko działa prawidłowo, zero pisków. Pozdrawiam!
-
Wymieniłem płyn na Total LHM ale nic to nie pomogło. W necie znalazłem środek o nazwie Lubrizol 6178, który podobno przynosi niesamowite rezultaty jeśli chodzi o eliminacje wszelkich pisków, zgrzytów itd. Stosował ktoś z Was ten środek? Warto zaryzykować? Czy może ktoś ma jakieś pomysły co jest przyczyną tego dźwięku?