-
Postów
27 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wałek rozrządu i dziwne dudnienie w obudowie filtra powietrza A4 B6 1.9TDI PD
maks149 odpowiedział(a) na majster151 temat w 1.9TDI
niestety jeszcze nie :/ chwilowy brak czasu -
Wałek rozrządu i dziwne dudnienie w obudowie filtra powietrza A4 B6 1.9TDI PD
maks149 odpowiedział(a) na majster151 temat w 1.9TDI
jak wyciągniesz wtyczke od egr to syczenie też się pojawia? -
Wałek rozrządu i dziwne dudnienie w obudowie filtra powietrza A4 B6 1.9TDI PD
maks149 odpowiedział(a) na majster151 temat w 1.9TDI
też mam ten problem dudnienia jutro postaram się to sprawdzić mam sprawną przepływkę na podmianę z AWX-a i zobaczymy co z tego wyjdzie -
Wałek rozrządu i dziwne dudnienie w obudowie filtra powietrza A4 B6 1.9TDI PD
maks149 odpowiedział(a) na majster151 temat w 1.9TDI
no tak też myślałem że to jedno G... ale zastanowiła mnie cena +/-500zł więcej za INA od tych innych np. ruville itp. -
Wałek rozrządu i dziwne dudnienie w obudowie filtra powietrza A4 B6 1.9TDI PD
maks149 odpowiedział(a) na majster151 temat w 1.9TDI
Pany i panewki zakładał kotoś wałek rozrządu firmy INA ? cena w IC 1700zeta 500zł więcej niż np febi !? jest wykonany z jakiegos innego materiału czy to dalej to samo co febi, Kolbenschmidt itd. ? -
nie dymi na pozostałych biegach ma moc ? zrób logi grupy 003 i 011 dynamicznie na 3 biegu do ponad 4 tys obr filtr powietrza wymieniany ?
-
Witam jestem już po zabiegu wszystko śmiga bez problemu nie zakładałem dystansu między skrzynie a silnik i musiałem rozrusznik założyć z AWX-a bo ten z BKE był o właśnie ten dystans za długi. dzięki za informacje
-
właśnie w tym problem ze stara dwumasa jest tak rozwalona że bez wycięcia środka nie da się jej ściągnąć "mijają się otwory ze śrubami :/ " a co z wałkiem ze skrzyni ? nie będzie wtedy za długi ?
-
-
u mnie w BKE dwumas wygląda tak http://e-katalog.intercars.com.pl/dynamic/uni/ws_serve_pic.php?n=52333415131420131760131313196017141813172218141311414838&i=1413111516171114141511141613&s=18n3802dpolslr8sg6m563e9b1 koszt na ic 2tyś a ten z AWX wygląda tak http://e-katalog.intercars.com.pl/dynamic/uni/ws_serve_pic.php?n=52333415131420131760131313196017141813151614141311414838&i=1413111516171114141511141613&s=18n3802dpolslr8sg6m563e9b1 koszt na ic 1300zł jedno i drugie ma 228mm średnicy co w tym sprzęgle jest takiego niezwykłego że aż tak zawyża cene w porównaniu do 2.0tdi to dwumasa na IC kosztuję niecałe 1400zł ?
-
Witam! mam dwumasę i sprzęgło 228mm z a4 b6 awx 5b chciałbym go założyć do swojego BKE tylko niewiem czy spasuję wszystko ? w porównaniu sprzęgło i dwumas z wyglądu są inne. pytanie nr 2 dlaczego w BKE między skrzynią a silnikiem występuję gruby dystans jak w skrzyni 6b skoro jest 5b ? zastanawiam się czy nie wywalić tego grubego dystansu i wtedy wsadzić sprzęgło z awx ?
-
Witam Mam pytanie czy do mojej b7 1.9tdi BKE podejdzie dwumas sprzęgło dystans i rozrusznik z AVF +skrzynia HCK z 2.0tdi ? da radę to połączyć razem ? jeśli tak to jakie założyć łożysko wyciskowe ? z AVF czy 2.0tdi ?
-
[B6 AWX] Brak mocy w dolnym zakresie obrotów, powyżej 3tys OK
maks149 odpowiedział(a) na mlody10101990 temat w 1.9TDI
po logu grupy 011 widać że turbo późno wstaje sprawdź podciśnienie czy wężyki szczelne wyczyść n75 i sprawdź geometrie w turbinie czy się nie zacina -
Mam BKE bez dpf-a i z 115km udało się wydusić 135 km na seryjnych gratach i wytartym wałku przy większej mapie dym powyżej 3800rpm spowodowany wytartym wałkiem w tych silnikach turbo jest "papierowe" i przy zwiększonym doładowaniu w okolice 150km się kończy do 140km śmiało można kręcić