Skocz do zawartości

pompeczka_

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pompeczka_

Informacje

  • Imię
    Szymon
  • Miasto
    Radom

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

330 wyświetleń profilu

Osiągnięcia pompeczka_

0

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedź, jak tylko przyjdą mi kostki i piny to się biorę za robotę, nie wiem czy puszczę drugi kabel do przeciwmgielne go bo je już kiedyś łączyłem w bagażniku, ale pewnie na plus by było że w razie spalenia żarówki by wywalało czy to prawa czy lewa, ale w sumie jak się jedną spali to nie problem włączyć światła i zobaczyć która. Jeszcze mam pytanie, czy przeciwmgielne będą świeciły jako mijania w avancie? A i jeszcze gdzieś mi się przewinęło że w B7 żarówka stopu i mijania jest jedno żarnikowa i komputer steruje mocą a w B6 dwu, ciekawi mnie jak będzie się ona zachowywać.
  2. Panowie, mam parę pytań: 1. Czy jeżeli założę moduł od b7 to się on dogada z modułem od haka? czy będzie wojna na błędy? 2. Czy MCE będzie walił błędem spalonych żarówek jak się doliczy że w b6 avant z tyłu jest mniej żarówek mijania? 3. W tutorialach jest opisane żeby połączyć przewody od przeciwmgielnych tylnych przy MCE i z tyłu dać przewód od jednej lampy do drugiej, zastanawiam się czy nie lepiej by było puścić przewód od MCE do tylnej prawej lampy
  3. Dokładnie to regulacja jest na 2 dolnych nakrętkach pod którymi są silikonowe bałwanki, u mnie przed czyszczeniem światła drogowe były skupione wyżej niż linia odcięcia świateł mijania. Powodzenia!!!
  4. Tego nie trzeba czyścić co sezon i myślę ze jeszcze nikt twoich lamp przez 15 lat nie czyścił i świeciły.
  5. U mnie też tak było, że przez pół godziny jazdy dmuchało ciepełkiem od strony kierowcy, a później zimnym powietrzem, co jeszcze dało się opanować, gorzej było jak waliło gorącym, bo na trasie przy dłuższej podróży normalnie się gotowałem w środku. Rozwiązaniem w takiej sytuacji jest wymiana silniczka od klapki ciepło zimno ponieważ zużył się już potencjometr.
  6. Sprawdź króciec za silnikiem, do tego plastikowego króćca podłączony jest wąż doprowadzający ciepłą wodę do nagrzewnicy. Mi poszła końcówka plastikowa która jest wpinana na ten króciec i był problem żeby zgadnąć co sie dzieje, płyn kapał na wydech więc nie było mokro za silnikiem, nagrzewnica się zapowietrzała i nie grzała, a jak powietrze szło w nagrzewnice to nie było ubytków płynu w zbiorniczku, dopiero jak zostawiłem zbiorniczek otwarty aż silnik wystygł. Każdy mechanik mówił ze nagrzewnica nie grzeje bo jest zapchana, jednak po wymianie króćca i wężyka nagrzewnica działa do tej pory. nie wymieniałem jej bo przy 3-4 tys obrotów grzała normalnie. A silnik szybciej łapał temperaturę bo było mniej płynu w obiegu.
  7. Właśnie wróciłem z nocnych testów świateł i moje spostrzeżenia są takie: światła drogowe względem świateł mijania świecą w tym samym kierunku, raczej nic się nie zmieniło lub ja nie dostrzegam zmiany przed czyszczeniem po włączeniu świateł drogowych nie było widać lini odcięcia świateł mijania, natomiast teraz po włączeniu drogowych widać tę linię (może nie jakoś spektakularnie ale można ją dokładnie wskazać) droga przed autem jest wyraźnie lepiej oświetlona
  8. Zanim wyjmiesz lampy, spójrz na soczewki, jeżeli są matowe to nie ma co się zastanawiać
  9. W b5 nie pomogę, różnicę po czyszczeniu na pewno zauważysz. Ja czyściłem nawilżonymi chusteczkami do okularów, ale musiałem potem wytrzeć soczewkę ściereczką bo zostały zaschnięte plamki,miałem jakaś do szyb, warto też przetrzeć odbłyśnik. Wydaje mi się że wystarczy Ci płyn do szyb i jakaś ścierka.
  10. Niestety nie mam, ponieważ zbrałem się za lampy spontanicznie po przeczytaniu tego tematu.
  11. Niestety jeszcze nie sprawdzałem, narazie zachwycałem się światłami mijania, ale myślę że nie powinno być źle bo starałem się nie pomylić tych podkładek silikonowych i w miarę możliwości przykręcić z taką samą siłą poszczególne śróbki
  12. Panowie, muszę przyznać że jest ogromna różnica przed czyszczeniem soczewki i po. Dodam parę zdjęć, może zmotywują one kogoś do zabawy. Soczewki przed czyszczeniem: http://fs5.directupload.net/images/161108/42smr8nj.jpg http://fs5.directupload.net/images/161108/c7odcawa.jpg http://fs5.directupload.net/images/161108/9rmg53ro.jpg http://fs5.directupload.net/images/161108/om8bzd5s.jpg http://fs5.directupload.net/images/161108/l8uz2jkt.jpg http://fs5.directupload.net/images/161108/b94pq8bt.jpg Soczewki po czyszczeniu: http://fs5.directupload.net/images/161108/dp8pk3pj.jpg http://fs5.directupload.net/images/161108/tpf5vw6x.jpg http://fs5.directupload.net/images/161108/ygmeslr9.jpg http://fs5.directupload.net/images/161108/fsqgpxia.jpg http://fs5.directupload.net/images/161108/dkqlso6b.jpg Przetarte pół soczewki: http://fs5.directupload.net/images/161108/vmhyodq6.jpg http://fs5.directupload.net/images/161108/7pgs3zvz.jpg http://fs5.directupload.net/images/161108/yov55swo.jpg Dodam że z pierwsza lampą zeszło mi ze 4 godziny, natomiast z drugą (jak już wiedziałem co i jak) nie cała godzina. Ale myślę że było warto, bo w nocy jest mega efekt.
  13. pompeczka_

    SPOTY RADOMSKIE

    Nie jest idealnie, jak poprawię to się pochwalę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...