
acetyloaceton
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
19 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O acetyloaceton

Informacje
-
Imię
Antek
-
Miasto
Toruń
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
638 wyświetleń profilu
-
Witam co prawda mam a5 ale to to samo z technicznego punktu widzenia . Mam problem . Kupiłem audi z przebiegiem 240tys km no i Niemiec powiedział że do wymiany są wahacze bo stuka . Kupilem i wymieniłem wszystkie tuleje na lemfoldera, łączniki i gumy stabilizatora sworznie są sztywne jak nowe , i stuka dalej i to bardzo mocno . Stuka tylko podczas ruszania i hamowania . Oraz stuka tylko po nagraniu się silnika jak zimny jest ok . Wszystko wygląda na ok a tu takie cyrki . Ktoś coś? Pozdrawiam
-
Rzadko jeżdżę po autostradach ale postaram coś nagrać i pokazać;)
-
Ale że 230 km/H nie możliwe czy spalanie ? ?
-
Nie wiem czy to ten sam motor ale mam Octavię 3 fl 2018r 1.4 tfsi 150ps i spalanie od nowości na 36tys km wyszło 6.5l . W trasie spokojnie poniżej 5 litrów schodzę na autostradzie przy max prędkości 230km/H wyszło 8.8l . Może waga robi swoje niecałe 1200kg .
-
jak odpowietrzyc uklad po wymianie wtryskow 3.0 bkn
acetyloaceton odpowiedział(a) na djzak temat w 3.0TDI
Ogólnie to już napewno się odpowietrzyl. -
Witam posiadam a6c6 3.0 tdi i mam problem. Auto mianowicie odpala na plaka pochodzi 10sek i gaśnie. Przy kreceniupokazuje ciśnienie paliwa równe 0 bar. Wymieniłem czujnik ciśnienia na jednej i drugiej listwie regulator w pompie . Pompeteż dałem do sprawdzenia na stół i jest jak nowa . Wtryski przelewy sprawdzone pompa w baku też wymieniona. Brak sił już na te auto macie może jakiś pomysł?
-
mozesz nagrac wideo ? Wtedy bym ci mogl pomoc bo 1.8 jest naprawde
-
tak, wszystko hula jak powinno
-
A do czego jest ta gruszka i ciegno co do przepustnicy idzie? No i winowajca okazala sie brudna przepustnica oraz pekniety klastik odmy przy bloku gdy go wyjalem doslownie sie rozsypal w reku. Niestety kolektor trzeba bylo wywalic ale nie bylo zle ;]
-
Witam, mam problem gdyz autko po odpuszczeniu gazu spada na male obroty ( okolo 400 - 500} i po ulamku sekundy wraca do normalnych. No i pierwsze co patrze na przepustnice a tu takie ciegno dochodzi do przepustnicy i porusza sie razem z nia. I Prowadzenie tego ciegna idzie do jakiejs gruszki gdzie nie jest przymocowane. Podsylam takze fotke. , https://zapodaj.net/a536df469ca91.jpg.html
-
Jezeli bylo stare nadpekniecie to watpie ze jego wina. Poprostu chlopina nie zauwazyl, nie jest mozliwe wszystko zobaczyc
-
[B6 BFB] Ubywający płyn chłodniczy, chlodniczy pomiędzy tuleją cylindra, a tłokiem
acetyloaceton odpowiedział(a) na L3on89 temat w Audi A4 B6/B7
Wentylatorem sie nie przejmuj pozniej dojdziesz co to jest A szklanki zeby sie uspokoily czasami potrzeba nawet pol godziny ale na wolnych obrotach oczywiscie -
[B6 BFB] Ubywający płyn chłodniczy, chlodniczy pomiędzy tuleją cylindra, a tłokiem
acetyloaceton odpowiedział(a) na L3on89 temat w Audi A4 B6/B7
no to bedzie git, napisz jak wszystko zlozysz -
[B6 BFB] Ubywający płyn chłodniczy, chlodniczy pomiędzy tuleją cylindra, a tłokiem
acetyloaceton odpowiedział(a) na L3on89 temat w Audi A4 B6/B7
Dokladnie bardzo dobry wybor panewki jezeli nic nie stukalo i bylo naprawde cicho to beda okej tzw szklanki zaworowe tez sprawdzales? -
[B6 BFB] Ubywający płyn chłodniczy, chlodniczy pomiędzy tuleją cylindra, a tłokiem
acetyloaceton odpowiedział(a) na L3on89 temat w Audi A4 B6/B7
Elring w zupelnosci wystarczy Ale goetze polecam takze Jezeli pierscienie to wszystkie nie ma co szczedzic 300zl a masz juz to na lata no chyba ze na sprzedaz. BTW bardzo dobry wybor, remontujac jednostke