Skocz do zawartości

lukaz10

Pasjonat
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lukaz10

Informacje

  • Imię
    luk
  • Miasto
    gn

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

439 wyświetleń profilu

Osiągnięcia lukaz10

0

Reputacja

  1. Witam. Szukam kompletnej poduszki skrzyni biegów z łapami mocującymi skrzynie i sanki. Do 1.8T BEX 6-biegów ośka 2003r. Ktoś poratuje? Chcę używaną, ale oryginalna.
  2. Niestety nie. Nie mam pomysłu co w ogóle ruszyć...;/
  3. Problem. Wibracje manetki zmiany biegów. Przenoszące się trochę na karoserie. Dzieje się to tylko przy hamowaniu silnikiem. Między 3000-3500obr. Na wyższych biegach np 5 czy 6 jest bardziej odczuwalne. Dodam że zaczęło się od momentu zmiany poduszek skrzyni i silnika. Myślałem że zamienniki które założyłem mahle są wadliwe i z powrotem założyłem ori używanie. Problem niestety jest cały czas. Czy jest możliwe, że przesunęli sanki? Czy łapy silnika jakoś krzywo przekręcił? źle zamontowana poduszka skrzyni ? Auto 1.8t. Bex ,napęd oska.
  4. Problem. Wibracje manetki zmiany biegów. Przenoszące się trochę na karoserie. Dzieje się to tylko przy hamowaniu silnikiem. Między 3000-3500obr. Na wyższych biegach np 5 czy 6 jest bardziej odczuwalne. Dodam że zaczęło się od momentu zmiany poduszek skrzyni i silnika. Myślałem że zamienniki które założyłem mahle są wadliwe i z powrotem założyłem ori używanie. Problem niestety jest cały czas. Czy jest możliwe, że przesunęli sanki? Czy łapy silnika jakoś krzywo przekręcił? Auto 1.8t. Bex ,napęd oska.
  5. lukaz10

    1.8t stage 1

    Trzeba było dać tulejkę i wymienić rozrusznik od diesel bo się nie mieściło. Czy można było zrobić inaczej ( nie wiem). Tak sugerował mechanik.
  6. lukaz10

    1.8t stage 1

    Generalnie wg. wykresu nie opłaca się, na niskich biegach ciągnąć powyżej 5500 obr ponieważ moment mocno spada, a moc jest płaska, wtedy masz brak przyspieszania. Dopiero przy wyższych prędkościach ciągnę wyżej, ponieważ tam potrzebujesz moc nie moment (opory powietrza ) Wykres wrzucę. później. Sam wyczytasz z niego, w jakim zakresie obr. jak najlepiej zmieniać biegi. Każde auto jest indywidualne. Generalnie przy tym filmiku nie skupiałem się aż tak bardzo na obrotomierzu.
  7. lukaz10

    1.8t stage 1

    Kupiłem dupo-wóz do roboty. 1.8T FWD bez fajerwerków. Po 3 miesiącach stwierdziłem, że trochę słabo jedzie i do roboty nie mogę nigdy zdążyć. ? Auto dostało więc Spreżyny z s-ki intercooler +tip K03S-Hybryda Sprzęgło AWX wtryski 440c DP Tarcze wentylowane +klocki zimmermann + podtlenek LPG Felga Audi 18" Teraz w miarę normalnie można wyprzedzać. Film na LPG Ot cała historia
  8. tak 440 zielone, rok auto jeździło bez problemu.
  9. Witam, Auto PB/LPG Mam problem z opóźnioną rekcją na gaz na zimnym silniku. Kiedy się rozgrzeje, reakcja na gazu jest prawidłowa. Problem tylko na PB Dzieje się tak w niskim zakresie obrotów 1000-2500obr/min kiedy turbina zaczyna już konkretnie ładować, wszystko ładnie ciągnie do odcinki. Kiedy nagrzeje się , wtedy na PB również wszystko ładnie pracuje od niskich obrotów do odcinki. W momencie przełączenia auta na LPG, rekcja gazu jest prawidłowa , mimo ze auto jest jeszcze niedogrzane. Auto nic nie szarpie, nie faluje na wolnych obrotach, nie strzela itp. Wymieniłem już N75, + wężyki, sprawdzałem szczelność podciśnień. Temp cieczy chłodzącej w VAG na zimnym silniku podobna jak na zewnątrz. Nie wiem gdzie szukać. korekta krótka wywala mi w tym momencie na +10% , jak gdyby brakowało paliwa. (Korekta długa na czas testu była skasowana.) Natomiast jeśli nie było by odpowiedniego ciśnienia czy wydajności paliwa , to wydaje mi się, ze auto by nie jechało prawidłowo do samej odcinki. Auto jest generalnie po modach na 250KM , jednak to nie jest wina programu, ponieważ wcześniej było prawidłowo. jakieś pomysły co sprawdzić ?
  10. Zmiany to DP wtryski 440 FMIC kolektor wydechowy HI-flow pompa seria. ( silnik BEX wiec podobno 4 barowa ) Jest ktos kumaty w wielkopolsce, kto w razie czego moze mi to ogarnąć mechanicznie jesli cos bedzie do wymiany + program ?
  11. Witam. Auto po chip. Może ktos znać przyczyne niedoładowania ? Poniżej logi. Wczesniej wymieniłem n75 , DV , wezyki podcisnienie ( sprawdzenie dolotu) wcześniej mass flow zawsze mialem na poziomie 195g/s
  12. wg firmy robiacej turbo jest : strona zimna od rs6 strona goraca od rs4. tyle wiem z dokumentu jaki dostałem. sama turbina jaka poszla na modyfikacje to k03s Tak sie zastanawiam, jeśli w rs4 jest k04-025 to wirnik jest -40.50 /45 mm Turbine Wheel Teoretycznie w k03s tez mam wirnik 40/45mm . Możliwe ze została wymieniona tylko strona zimna ? Nie wiem, czy nie zaczynam rozumieć twojego toku myślenia, czyli na wysokich obrotach spaliny nie nadążają przepływać przez wirnik turbiny i wydech się "zatyka" ? w tym przypadku aby spaliny nie cofało tuner zdławił doładowanie na wysokich obr. zeby nie bylo stukowego ?
  13. Logi robione na 3 biegu. używałem polskiego vag-com. Nie wiem może wolno logował, może gdzieś trzeba przestawić częstotliwość logowania. Jeśli nic nie da sie wyczytać z tych logów, to zrobie na 4 biegu. Co zauważyłem, to miedzy 5-6 tyś obr jak by było zadane mniejsze doładowanie? oraz w logu 115 miedzy 5-6 tyś Load - maleje.
  14. robiłem na 3 biegu. mam skrzynie 6. i troche szybko zamykam obrotomierz. moge zrobic na 4
  15. logi http://vaglog.pl/log-115_118_q1RA50.html http://vaglog.pl/log-003_020_H6dIHs4.html http://vaglog.pl/log-002_033_fLDbM.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...