Skocz do zawartości

krismaster2

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krismaster2

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia krismaster2

1

Reputacja

  1. Można wzrokowo i ręką przepatrzeć wszystkie rurki, połączenia czy zaciski układu, ale nieszczelność pewnie niewielka, więc można spróbować tak: Jest masę poradników i podpowiedzi w internecie.
  2. Ten silnik jest szczególnie "czuły", jeżeli chodzi o mieszankę, więc błąd z pewnością pojawił się z jakiegoś powodu. Nie zawsze jest to odczuwalne przez użytkownika, ponieważ komputer jest w stanie skorygować odpowiednio dawkę co najczęściej skutkuje większym zużyciem paliwa. Co do błędów, to dotyczą jednego problemu, więc zacznij od sprawdzenia szczelności układu dolotu oraz od czyszczenia zaworu EGR (być może się przycina).
  3. Witam Kolegów, potrzebuje pilnie kontakt do dobrego lakiernika, który byłby w stanie poprawić mi jedno nadkole (ruda + nowy lakier) i wykonać drobne poprawki na całym aucie. Kolor dość specyficzny bo Moro Blue Pearl >> LZ5J/P7. Najlepiej ktoś sprawdzony z Warszawy lub okolic Nowego Dworu Mazowieckiego. Z góry dzięki za wszystkie kontakty i sugestie.
  4. Kolosalna różnica po wymianie DV - auto nigdy tak płynnie nie przyśpieszało , parę kucyków wróciło do stajni. Objawów laga też brak
  5. Problem jednak nie do końca rozwiązany - lag powrócił. Idąc za radą zajrzałem także do DV-ki (po bardzo nierównej walce udało mi się go wymontować) i membrana ostro podarta. Dziś zakładam nową z plastikowym kołnierzem - powinno pomóc.
  6. W kwestii LPG do silnika 2.0 TFSI - obaliłem pewien mit. Ten silnik z natury pali sporo (tym bardziej wersja z automatem w quattro i na włączonej klimie). Przy obecnych cenach paliw koszt przejechania 100km wynosi mnie ok 26-27zł (a nie mam lekkiej nogi). Spalanie 12 litrów gazu + 2 litry benzyny - myślę, że to nie wiele jak na 200KM mocy.
  7. Auto podczas dynamicznej jazdy zachowuje się wzorowo - bez szarpnięć czy innych niepokojących objawów. Problem występuje tylko w przypadku wymienionym powyżej. Przepustnicę wykluczyłem na wstępie, ponieważ nie powinien zwalniać przy dodaniu gazu (mógłby ewentualnie w ogóle nie zareagować). W takim razie w piątek zabieram się za przeczyszczenie zaworku, sprawdzę go też pod jakimś ciśnieniem czy gładko się otwiera. Muszę ściągać część pasa przedniego żeby się do niego wygodnie dobrać czy jest jakiś patent na to?
  8. Hej a jak wygląda sprawa chipa ?? Lub innych modów co do mocy ?? Można ? Jest jakiś limit ?? Czy tylko seria ?? Pozdrawiam Jeszcze nie chipowałem (mam w planach), ale instalacja powinna się dostosować do mapy benzyny, ponieważ jest z nią zestrojona tzn. im większe obciążenie tym więcej gazu podaje. Generalnie to standardowy parownik da radę do 300KM,a można zamontować lepszy. Przy takich modyfikacjach i tak najlepiej podjechać jeszcze później do speca od gazu..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...