Skocz do zawartości

lukasfenix

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lukasfenix

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

223 wyświetleń profilu

Osiągnięcia lukasfenix

0

Reputacja

  1. I mnie dopadła wymiana czujnika położenia wału. Jak auto się zagrzało, to na desce komunikat EPC i szarpanie przy przyspieszaniu. Błąd 16706. Tak jak pisali koledzy, od góry lepszy dostęp, ale mimo wszystko ciężko do niego się dostać. Jak ktoś ma parówki zamiast palców, jak ja, to nieźle trzeba się namęczyć. I nie tylko przy odkręcaniu, ale i trafieniu ze śrubą przy dokręcaniu. Aaaa i zwróćcie uwagę, żeby przy wkładaniu czujnika w otwór nie było w nim śruby- gdyby wypadła z uchwytu i wpadła do dziury, to silnik do wyciągnięcia.
  2. Czy może mi ktoś powiedzieć jaki kolor przewodu odpowiedzialny jest za zamykanie z pilota drzwi kierowcy? Mam błąd 01811, sprawdziłem przewody między drzwiami i dwa przerwane połączyłem (żółto-niebieski i żółto-zielony), jednakże błąd pozostał i drzwi nie zamykają się dalej z pilota. Proszę o pomoc. Puki co odkryłem: Głośnik (+) : Brąz/zieleń Głośnik (-) : Niebiesko/żółty Stały + : Czerwono/ czrny Stały - : Brązowy centralny z pilota : Czerwono/pomarańczowy ??? : Czerwono/brązowy ??? : Pomarańczowo/zielony ??? : Pomarańczowo/brązowy Dobra sam ogarnąłem. Dziękuje z "zainteresowanie" tematem.
  3. Sorry za mega odkop. Rozwiązałeś ten problem? U mnie po naprawie kabli w drzwiach jest to samo.
  4. Kolego, jak rozwiazales swoj problem?
  5. lukasfenix

    Jaki olej do 2.0 ALT?

    Bardzo dziekuje za odpowiedz. Dokladnie tak zrobie. Jeszcze poprosze o informacje jaki konkretnie polsyntetyk zalac? Silnik ma 255000 km nalatane i martwie sie ze rzadszy olej bedzie chetnie pil...
  6. lukasfenix

    Jaki olej do 2.0 ALT?

    Witam. Swiezo zakupilem A4 z alt i z przerazeniem odkrylem ze auto jezdzi na mineralu 15w40 Castrol high mileage. Chcialbym wlac jakis porzadny olej polsyntetyczny, ale pojawia sie pytanie czy powrot do syntetykow nie rozpusci nagaru w silniku i narobi burdelu. Jak myslicie, nalac 10w40 czy zostac przy mineralu? No i jakiego producenta?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...