Skocz do zawartości

Damianq

Pasjonat
  • Postów

    139
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

100

1 obserwujący

O Damianq

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

4502 wyświetleń profilu
  1. Odświeżę kotleta. Przeczytałem temat i jestem lekko zniesmaczony. Moje ostatnie Audi A4 B7 1.8T Quattro miało jak wiadomo torsena i to było najlepsze auto jakie miałem. Dziś czas na powrót do marki i zastanawiam się nad modelami A4, A5 Sportback i A6 w roczniku 2020+ więc nawet 5 letnie auto. Do tego momentu byłem niemalże zdecydowany na 2.0 TFSI w Quattro ale wychodzi na to że wszystkie te auta mają napęd ultra. Jak z perspektywy czasu oceniacie ten napęd? Ktoś wyżej napisał że 2.0 TDI ma torsena. Czy to jest prawda? Diesla nie brałem do tej pory pod uwagę bo go nigdy nie maiłem no i jeżdżę 80% w koło komina po mieście a ta cała ekologia to chyba nic dobrego „na miejscu”.
  2. Bardzo proszę o rozkodowanie WAUZZZ8CZPA136066
  3. Siema Po miłych wspomnieniach z B7 1.8T Q czas na B8 lub C6 bo w sumie nie wiem co w końcu. Auto będzie jeździło głównie po średniej wielkości mieście (Rzeszów) z weekendowymi trasami 65 km w jedna stronę i powrót. Celuje w roczniki 2010-2011 czyli jeszcze przedlift, silnik 2.0 TFSI Q lub 2.0 TDI Q 170 KM. W przypadku TDI rocznik musi być conajmiej 2010 bo już trochę poszperałem na forum i z tego co wiem to wcześniej w TDI jeszcze szły stare pompy z feralnym imbusem. W przypadku benzyny to już może nie tak sztywno ale… No właśnie sam nie wiem co będzie lepsze. Niby diesle maja lepsze opinie ale już z racji tego ze to leciwe auta przebiegi tez już spore. Dodatkowo cała ta ekologia i korki w mieście to słabe zestawienie. Czy jedna trasa w tygodniu to nie będzie za mało? Z kolei tfsi i olej to tez nic dobrego. Prośba o radę od użytkowników tych motorów jak sie to wszystko przekłada na rzeczywistość. Jak to będzie z tym dieslem w mieście? Ile faktycznie tfsi tej oliwypali na 10k km (takie zawsze miałem interwały wymiany oliwy)? Jakie koszty usunięcia wady olejowej? Czy są jeszcze jakieś newralgiczne elementy tych silników? Czytałem coś o jakoś klapach w tfsi jeszcze. Przez 4 lata z moim B7 nie miałem sie czym stresować. Najlepsze auto jakie miałem. Alternatywnie myślałem jeszcze o A6 C6 2.4 Q lub 3.0 TDI Q ale koszty utrzymania (rozrządow) już idą w tysiące a jak na tak leciwe auta to już chyba za dużo jak dla mnie. Licze na Was Doradźcie coś. Dzięki ! EDIT: Byłbym zapomniał. Jakie automaty szły w tych dwóch silnikach? Czy to był tip czy stronic?Warto pchać się w automata?
  4. Poproszę o rozkodowaniu jeszcze jednej 80 B4: WAUZZZ8CZSA017537
  5. Kolejne auto na projekt do sprawdzenia. Audi 80 B4. Bardzo proszę o rozkodowaniu: WAUZZZ8CZPA171735
  6. Zwracam się z prośba o pomoc w rozkodowaniu VIN: WAUZZZ8CZRA032379 Jest to audi 80 B4. Potrzebuje jak najwiecej informacji o tym aucie. Głównie interesuje mnie co w nim siedzi, kod koloru, silnika itp. Auto baza na projekt. Czas na decyzje ograniczony wiec byłbym wdzięczny
  7. A może ktoś ma możliwość rozkodowani Audi 80 B4? WAUZZZ8CZNA057689 Ciekawe auto z histori ale chciałbym coś więcej się dowiedzieć. Bije się z myślami czy pod kocyk sobie nie kupić.
  8. Damianq

    Szybkie pytanko o kabelek

    Dokładnie jak kolega wyżej pisze. U mnie poszło po USB.
  9. Damianq

    Szybkie pytanko o kabelek

    Wrócił to żywych Dzieki wszystkim za pomoc!
  10. Damianq

    Szybkie pytanko o kabelek

    W środku wygląda tak:
  11. Damianq

    Szybkie pytanko o kabelek

    Oczywiście klon wersja VCDS 20.4.1 kabla nie pamiętam. Jutro go rozkręcenie wrzucę foto. Dzięki chłopaki za zaangażowanie.
  12. Damianq

    Szybkie pytanko o kabelek

    Pytanie odnośnie kabelka. Do dziś działał normalnie. Żona włączyła mi neta na laptopie i nie zauważyłem. Kabel chciał się zaktualizować ale kilknolem anuluj. Przechodzi test i jest napisane że wszystko ok ale przy próbie auto scan wywala że gateway nie obsługuje funkcji a przy próbie sprawdzenia pojedynczego modułu wogole program nie chce w niego wejść. Klikam na przykład silnik i zero reakcji programu, w sensie że nie otwiera się to okienko połączenia. Program przeinstalowany, wypróbowana wersja PL i En z płyty i to samo. Antywiry wyłączone, Windows Defender i firewall też. Kabel się uwalił? Nawet pomimo że przechodzi test?
  13. Damianq

    B8 TrOOOOp

    Jakaś instrukcja gdzie i w jakie bloki wejść? Multi w B8 to też taka lipa jak w B7?
  14. Damianq

    B8 TrOOOOp

    Panowie liczę na Waszą pomoc bo o ile B7 znam na wylot to w B8 mam trochę pytań. Chce kupić B8, z racji tego że benzyny w B8 są kiepskie a wszyscy chwalą 2.0TDI 143 więc poszukuje takiego auta. W moim mieście pojawiło się takie ogłoszenie: Войдите на Facebook WWW.FACEBOOK.COM Войдите на Facebook, чтобы общаться с друзьями, родственниками и... 1. Jaki to automat? Warto się pchać w automat przy takim przebiegu? Wiem że w B7 w ośce wszyszcy odradzali Multi. Jak to jest w przypadku B8? 2. Co sprawdzić w takim aucie przy zakupie jeśli chodzi o diesla? Mam VCDS może ktoś podpowie w co wejść i jakie parametry sprawdzać, jakie są dopuszczalne itp. np wtryski czy DPF? 3. Co sądzicie o tym aucie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...