-
Postów
138 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
100O Damianq
Informacje
-
Imię
Damian
-
Miasto
Rzeszów
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
4306 wyświetleń profilu
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
Damianq odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Bardzo proszę o rozkodowanie WAUZZZ8CZPA136066 -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
Damianq odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
WAUZZZ8CZPA239525 Pomyliłem B z 8 -
Siema Po miłych wspomnieniach z B7 1.8T Q czas na B8 lub C6 bo w sumie nie wiem co w końcu. Auto będzie jeździło głównie po średniej wielkości mieście (Rzeszów) z weekendowymi trasami 65 km w jedna stronę i powrót. Celuje w roczniki 2010-2011 czyli jeszcze przedlift, silnik 2.0 TFSI Q lub 2.0 TDI Q 170 KM. W przypadku TDI rocznik musi być conajmiej 2010 bo już trochę poszperałem na forum i z tego co wiem to wcześniej w TDI jeszcze szły stare pompy z feralnym imbusem. W przypadku benzyny to już może nie tak sztywno ale… No właśnie sam nie wiem co będzie lepsze. Niby diesle maja lepsze opinie ale już z racji tego ze to leciwe auta przebiegi tez już spore. Dodatkowo cała ta ekologia i korki w mieście to słabe zestawienie. Czy jedna trasa w tygodniu to nie będzie za mało? Z kolei tfsi i olej to tez nic dobrego. Prośba o radę od użytkowników tych motorów jak sie to wszystko przekłada na rzeczywistość. Jak to będzie z tym dieslem w mieście? Ile faktycznie tfsi tej oliwypali na 10k km (takie zawsze miałem interwały wymiany oliwy)? Jakie koszty usunięcia wady olejowej? Czy są jeszcze jakieś newralgiczne elementy tych silników? Czytałem coś o jakoś klapach w tfsi jeszcze. Przez 4 lata z moim B7 nie miałem sie czym stresować. Najlepsze auto jakie miałem. Alternatywnie myślałem jeszcze o A6 C6 2.4 Q lub 3.0 TDI Q ale koszty utrzymania (rozrządow) już idą w tysiące a jak na tak leciwe auta to już chyba za dużo jak dla mnie. Licze na Was Doradźcie coś. Dzięki ! EDIT: Byłbym zapomniał. Jakie automaty szły w tych dwóch silnikach? Czy to był tip czy stronic?Warto pchać się w automata?
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
Damianq odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Poproszę o rozkodowaniu jeszcze jednej 80 B4: WAUZZZ8CZSA017537 -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
Damianq odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Kolejne auto na projekt do sprawdzenia. Audi 80 B4. Bardzo proszę o rozkodowaniu: WAUZZZ8CZPA171735 -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
Damianq odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Zwracam się z prośba o pomoc w rozkodowaniu VIN: WAUZZZ8CZRA032379 Jest to audi 80 B4. Potrzebuje jak najwiecej informacji o tym aucie. Głównie interesuje mnie co w nim siedzi, kod koloru, silnika itp. Auto baza na projekt. Czas na decyzje ograniczony wiec byłbym wdzięczny -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
Damianq odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
A może ktoś ma możliwość rozkodowani Audi 80 B4? WAUZZZ8CZNA057689 Ciekawe auto z histori ale chciałbym coś więcej się dowiedzieć. Bije się z myślami czy pod kocyk sobie nie kupić. -
Dokładnie jak kolega wyżej pisze. U mnie poszło po USB.
-
Wrócił to żywych Dzieki wszystkim za pomoc!
-
-
Oczywiście klon wersja VCDS 20.4.1 kabla nie pamiętam. Jutro go rozkręcenie wrzucę foto. Dzięki chłopaki za zaangażowanie.
-
Pytanie odnośnie kabelka. Do dziś działał normalnie. Żona włączyła mi neta na laptopie i nie zauważyłem. Kabel chciał się zaktualizować ale kilknolem anuluj. Przechodzi test i jest napisane że wszystko ok ale przy próbie auto scan wywala że gateway nie obsługuje funkcji a przy próbie sprawdzenia pojedynczego modułu wogole program nie chce w niego wejść. Klikam na przykład silnik i zero reakcji programu, w sensie że nie otwiera się to okienko połączenia. Program przeinstalowany, wypróbowana wersja PL i En z płyty i to samo. Antywiry wyłączone, Windows Defender i firewall też. Kabel się uwalił? Nawet pomimo że przechodzi test?
-
Jakaś instrukcja gdzie i w jakie bloki wejść? Multi w B8 to też taka lipa jak w B7?
-
Panowie liczę na Waszą pomoc bo o ile B7 znam na wylot to w B8 mam trochę pytań. Chce kupić B8, z racji tego że benzyny w B8 są kiepskie a wszyscy chwalą 2.0TDI 143 więc poszukuje takiego auta. W moim mieście pojawiło się takie ogłoszenie: Войдите на Facebook WWW.FACEBOOK.COM Войдите на Facebook, чтобы общаться с друзьями, родственниками и... 1. Jaki to automat? Warto się pchać w automat przy takim przebiegu? Wiem że w B7 w ośce wszyszcy odradzali Multi. Jak to jest w przypadku B8? 2. Co sprawdzić w takim aucie przy zakupie jeśli chodzi o diesla? Mam VCDS może ktoś podpowie w co wejść i jakie parametry sprawdzać, jakie są dopuszczalne itp. np wtryski czy DPF? 3. Co sądzicie o tym aucie?
-
Dzięki wielkie. To jeszcze dwa inne pytania. Używane Audi A4 - 35 900 PLN, 215 210 km, 2009 - otomoto.pl WWW.OTOMOTO.PL Audi A4, Srebrny, Benzyna, 211 KM, 1 984 cm3. ABS, Alufelgi, ABS, Centralny zamek, ABS, Alufelgi, ABS, to też jest ciekawe tylko w przypadku gdyby posiadało wade olejową (a pewnie posiada) to jaki jest koszt zrobienia tego na gotowo? Kolejna sprawa. Potrafie rozróżnić w B8 s-line zewnętrzny i non s-line, ale z tego co oglądam od wczoraj ogłoszenia to jest masa aut która nie posiada s-line zewnętrznego, a ma listwy progowe jak w s-line. To był jakiś dodatek czy po prostu nagminnie jest do "dokładane"? Tyczy się to zarówno auto przed i poliftowych.