Skocz do zawartości

bolnyj

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bolnyj

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Pruszcz Gdański

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia bolnyj

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich. Panowie, mam taki problem. Moje autko A4B6 2.0 ALT z Multitronic z 2004 "Małysz", zaczął sobie "cykać" jakimś przekaźnikiem umieszczonym gdzieś w okolicach deski rozdzielczej. Podczas rozpędzania czy też stałej niedużej prędkości samochodu zaczyna wydawać dzięki cyk-cyk, cyk-cyk, cyk-cyk nieregularne. Nic z autem - póki co - się nie dzieje ale jest to wkurzający dźwięk no i wolę "chuchać na zimne" żeby kiedyś gdzieś nie stanąć. Czy miał ktoś z Was podobny problem i czy doszedł z czym był problem. Z góry dziękuję za podpowiedź.
  2. Ok w przypadku Staga sprawa jest jasna. Ale w przypadku KME - Nevo to jest tylko nazwa sterownika. Jeśli chodzi o reduktor to prawdopodobnie będzie to Silver i to jest ok. Pytanie jaki wtryskiwacz - jesli Baracuda też będzie ok.
  3. Pytanie jaki reduktor i wtryskiwacz? Bo jeśli chodzi o sterownik to ja bym brał KME
  4. bolnyj

    Stan Oleju

    Stop, stop kolego. Z tego co mnie uczyli to na bagnecie pomiędzy max i min jest różnica około 1,0 litra. To jak Tobie zniknęło 4 litry? Chyba, że zaglądałeś do miski olejowej i masz tam sucho ale to raczej już by Ci to auto nie jeździło .
  5. bolnyj

    Wymiana silnika 2.0 ALT

    Witam kolegów, niestety padł mi silnik. Długo by opisywać ten przypadek jak do tego doszło ale prawdopodobnie został przegrzany i mam pękniecie na górze bloku pomiędzy 3 i 4 cylindrem. Tak więc decyzja - wymiana silnika. I teraz moje pytanie - mam 2.0 ALT 130 KM z Multitronikiem. Czy jak kupuję silnik (tzw. słupek) to będzie pasował każdy 2.0 ALT 130 KM niezależnie od tego jaką miał wcześniej skrzynię czy musi być też od Multitronika? Z góry dziękuję za odpowiedź Pozdrawiam
  6. Według mojej wiedzy jest to około jednego litra. Według informacje ze strony Motula możesz (zobacz link poniżej) http://motul.sklep.pl/pl/home/28-motul-8100-x-cess-5l.html
  7. Bierze, bierze. Robiłem wymianę oleju i filtrów bezpośrednio po zakupie i zalali mi oleju do maxa a dziś po 2000 km mam około 1/2 pomiędzy max i min. Tak że widać że to rasowy ALT
  8. Mam mniej więcej tak samo 10 do 11 litrów w cyklu mieszanym . Na trasie jeszcze nie wiem bo nigdzie dalej nie wyjeżdżałem - zrobiłem dopiero 2000 km. Aha ja mam Multitronica.
  9. Witam, wyczyściłem i ja "gałki oczne" w moim autku. Efekt - widzę w nocy drogę przed samochodem Z pierwszą lampką (prawą) walczyłem 2,5 godziny z lewą już tylko godzinkę. Warto było Dzięki za ten patent
  10. Nie wiem czy sobie juz poradziłeś z problemem ale prawdopodobnie jest źle zamontowany zbiornik a konkretnie umiejscowienie wielozaworu.
  11. No to nieźle chciał Cię skroić - za 4000,00 zł to można założyć instalację do silnika bezpośrednim wtryskiem benzyny. Ogólnie ten silnik (ALT) jest stworzony do gazu. Ja mam na przykład instalację Elpigaz sterownik z autoadaptacją OBD na wtryskiwaczach Romano Fast i z reduktorem Cometa-I. Śmiga jak złoto. BRC to też jest dobry wybór. Pozdrawiam
  12. Dzień dobry, Mam na imię Piotr, jestem od tygodnia posiadaczem Audi A4 B6 Avant 2.0 131KM z Multitronikiem. Pierwsze w życiu Audi ale za to wymarzony. Pozdrawiam wszystkich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...