Skocz do zawartości

MM1311

Pasjonat
  • Postów

    86
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4

O MM1311

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Wrocław/Kraków

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    ADR
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1017 wyświetleń profilu
  1. Sorki że tak późno. pomyliłem się trochę ... jest teraz hitachi 037 906 461B
  2. gasło na skrzyżowaniu, falowało. Zmieniłem raz na używkę taką jaką miałem i to samo było. Poźniej na tą drugą i działa. Może fart ale działa.
  3. Brzmi jakby pasek o coś ewidentnie obcierał.. odepnij z zatrzasków i odchyl osłone paska rozrządu z przodu i zobacz czy nie obciera pasek lub koło o plastik.
  4. Próbowałeś uzywke ale o innym oznaczeniu ? u mnie zamiast 058 to dałem 06.. i zaczeło działać poprawnie.. ale to tylko sugestia.
  5. Tą główkę z czego udało Ci się ogarnąć?
  6. Zobacz pod osłoną rozrządu. U mnie jakiś oring cieknął i paskiem chlapało do góry
  7. Z bieżących rzeczy przyszedł czas na wymianę: -wiskozy (wyczuwalne luzy na łożysku) -rolki napinacza klimatyzacji ( wyczuwalne luzy i szarpnięcia przy włączaniu klimy). Swoją drogą jest różnica w materiale, masywności rolki ale mam nadzieje że posłuży na chwilę. -wahaczy górnych , ori lem 98r górny tylny postanowił się przesunąć trochę.
  8. Dzięki, LZ5L
  9. Miło się ogląda wasze zadbane samochody, mojemu trochę brakuje ale systematycznie będę wprowadzał poprawki i uzupełnię historie. Pozdrawiam 2019: Październik: - wymiana łańcucha i napinacza elektrohydraulicznego rozrządu -wymiana paska rozrządu 2020: Luty: -Instalacja lpg Zenit blue box -założenie podszybia z polifta Marzec: -wymiana uszczelniacza wału -Wymiana filtra i oleju Kwiecień: -Wymiana klocków (Ate) , tarcz (Zimmerman) i łożysk (Fag) z tyłu. -Osłony tarcz też miały być nowe ale ostatecznie zostały wyczyszczone i zakonserwowane - wyczyszczenie i zakonserwowanie tylnej belki Plany: -wymiana tulei tylnej belki i inne sprawy eksploatacyjne. -Fotele przednie z Audi A6 C5 -czujniki cofania lub kamera PS: zimowy komplet alufelg pójdzie do renowacji
  10. MM1311

    1.8 ADR brak mocy na starcie

    gruszka podciśnienia sprawna?
  11. MM1311

    1.8 ADR + LPG zmiana oleju ?

    https://a4-klub.pl/topic/307807-a4-b5-18-adr-lpg-jaki-olej/
  12. MM1311

    1.8 ADR + LPG zmiana oleju ?

    Ze swojej strony powiem, do końca jeździć na takim jaki zalecił producent, lepiej żeby olej szybciej docierał gdzie trzeba a ewentualne nieszczelności usuwać a nie bawić się w dolewki.
  13. W moim przypadku pompa oleju powoli nie wyrabiała i przy niższych obrotach było słychać po rozgrzaniu łańcuch napinacza a jak był przyduszony np przy zjeżdzaniu na wysokim biegu to kontrolka się zaświecała. Po wymianie git
  14. MM1311

    Audi 60L 1971

    @TOM3K Też czekam na dalsze relacje z prac Pozdrawiam
  15. Ori była prawdopodobnie 058133471 ( wg etki) dwie podmianki nie przyniosły poprawy i kupiłem Hitachi 037906461B teraz pomiar jest na niej. Adaptacja robiona Po rozgrzaniu: Statyczny wygląda tak: statyczny log statyczny log 2 dynamiczny jeszcze muszę raz zrobić bo robiłem na raty. dynamiczny log Czy ten nr przepływki może powodować jakieś odchyłki ( start 1800 obrotów/m na starcie, większe spalanie) mimo iż równo pracuje, nie ma błędów itp? Na zdjęciu poniżej wartości dla bloków 000 , 002 ,007 przed odpaleniem na zimnym. Czy wartość 27,78g/s dla przepływki jest ok? i nastawy w bloku 000 ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...