MM1311
Pasjonat-
Postów
86 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
4O MM1311
Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Wrocław/Kraków
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
1.8
-
Kod silnika
ADR
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
1017 wyświetleń profilu
-
Sorki że tak późno. pomyliłem się trochę ... jest teraz hitachi 037 906 461B
-
gasło na skrzyżowaniu, falowało. Zmieniłem raz na używkę taką jaką miałem i to samo było. Poźniej na tą drugą i działa. Może fart ale działa.
-
Brzmi jakby pasek o coś ewidentnie obcierał.. odepnij z zatrzasków i odchyl osłone paska rozrządu z przodu i zobacz czy nie obciera pasek lub koło o plastik.
-
Próbowałeś uzywke ale o innym oznaczeniu ? u mnie zamiast 058 to dałem 06.. i zaczeło działać poprawnie.. ale to tylko sugestia.
-
Tą główkę z czego udało Ci się ogarnąć?
-
Zobacz pod osłoną rozrządu. U mnie jakiś oring cieknął i paskiem chlapało do góry
-
Z bieżących rzeczy przyszedł czas na wymianę: -wiskozy (wyczuwalne luzy na łożysku) -rolki napinacza klimatyzacji ( wyczuwalne luzy i szarpnięcia przy włączaniu klimy). Swoją drogą jest różnica w materiale, masywności rolki ale mam nadzieje że posłuży na chwilę. -wahaczy górnych , ori lem 98r górny tylny postanowił się przesunąć trochę.
-
Dzięki, LZ5L
-
Miło się ogląda wasze zadbane samochody, mojemu trochę brakuje ale systematycznie będę wprowadzał poprawki i uzupełnię historie. Pozdrawiam 2019: Październik: - wymiana łańcucha i napinacza elektrohydraulicznego rozrządu -wymiana paska rozrządu 2020: Luty: -Instalacja lpg Zenit blue box -założenie podszybia z polifta Marzec: -wymiana uszczelniacza wału -Wymiana filtra i oleju Kwiecień: -Wymiana klocków (Ate) , tarcz (Zimmerman) i łożysk (Fag) z tyłu. -Osłony tarcz też miały być nowe ale ostatecznie zostały wyczyszczone i zakonserwowane - wyczyszczenie i zakonserwowanie tylnej belki Plany: -wymiana tulei tylnej belki i inne sprawy eksploatacyjne. -Fotele przednie z Audi A6 C5 -czujniki cofania lub kamera PS: zimowy komplet alufelg pójdzie do renowacji
-
gruszka podciśnienia sprawna?
-
https://a4-klub.pl/topic/307807-a4-b5-18-adr-lpg-jaki-olej/
-
Ze swojej strony powiem, do końca jeździć na takim jaki zalecił producent, lepiej żeby olej szybciej docierał gdzie trzeba a ewentualne nieszczelności usuwać a nie bawić się w dolewki.
-
W moim przypadku pompa oleju powoli nie wyrabiała i przy niższych obrotach było słychać po rozgrzaniu łańcuch napinacza a jak był przyduszony np przy zjeżdzaniu na wysokim biegu to kontrolka się zaświecała. Po wymianie git
-
@TOM3K Też czekam na dalsze relacje z prac Pozdrawiam
-
Ori była prawdopodobnie 058133471 ( wg etki) dwie podmianki nie przyniosły poprawy i kupiłem Hitachi 037906461B teraz pomiar jest na niej. Adaptacja robiona Po rozgrzaniu: Statyczny wygląda tak: statyczny log statyczny log 2 dynamiczny jeszcze muszę raz zrobić bo robiłem na raty. dynamiczny log Czy ten nr przepływki może powodować jakieś odchyłki ( start 1800 obrotów/m na starcie, większe spalanie) mimo iż równo pracuje, nie ma błędów itp? Na zdjęciu poniżej wartości dla bloków 000 , 002 ,007 przed odpaleniem na zimnym. Czy wartość 27,78g/s dla przepływki jest ok? i nastawy w bloku 000 ?