
patryks
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O patryks

Informacje
-
Imię
Patryk
-
Miasto
Dąbrowa Górnicza
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Cabriolet
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
3.0 V6
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
166 wyświetleń profilu
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
patryks odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Cześć, To ja także bardzo miło się uśmiechnę i proszę o rozkodowanie VINu z A4 B7 i Allroad C5, bardzo dziękuję i pozdrawiam, Patryk VIN1: WAUZZZ8H27K005806 VIN2: WAUZZZ4B44N022117 -
Cześć. Odgrzebałem ten temat, ponieważ szukam haka do A4 B7 cabrio quattro (3.2fsi) żeby móc przewozić rowery. Nie ukrywam, że w ogłoszeniach nie znalazłem nic co zostało zdemontowane z Cabrio, ale może orientujecie się który będzie pasował bez przeróbki, albo który dokładnie był montowany. Wówczas będę szukał po nr części. Ciekawi mnie też, czy mój zderzak będzie potrzebował przeróbki, czy zaczep wchodzi bezinwazyjnie głębiej. Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi. Pozdrawiam, Patryk.
-
Odgrzeję starego kotleta... to już prawie 3 lata zleciały, a Cabrio ma się dobrze i wygląda jak wcześniej. Co ciekawe ASN nie daje się w ogóle we znaki, a spalanie bardzo miło zaskakuje, zresztą podobnie jest z automatem - odpukać jeździ bardzo miło. Poza zwykłymi serwisami, ostatnio zmieniłem felgi, które dobrze znam z drugiego auta - skręcane Rial Daytona Race 18 cali... kilka fotek poniżej:
-
Obiecane fotki po odbiorze z firmy zajmującej się szeroko rozumianą kosmetyką samochodową -> polerka lakieru, lamp, powłoka ochronna, detailing wnętrza, odnowienie boczka fotela, impregnacja skóry, dachu, ogólnie auto mocno odżyło, pozostało odnowienie przycisków zimą, no i na wiosnę jakaś fajna sesja, bo teraz niestety pogoda nie dopisała. Brak dobrego światła i komórka słabo oddała rzeczywistość, no ale coś tam zawsze widać
-
Rozumiem, że w moim przypadku mam także tylny zderzak jak w S4 -> bo są wycięcia na końcówki wydechu? (kratki grill'a już widziałem i dostrzegam różnicę zwykłe/S4), zaś pakiet S-line to nie dla mnie, bo mam całe wnętrze granatowe (deska, kiera, fotele, dach, itp) - ogólnie mam zamiar sobie rozkodować wyposażenie z wlepki przy kole zapasowym -> muszę poznać nazwę koloru skóry, żeby znaleźć i dobrze dobrać podłokietnik Co do zawieszenia w SL R129 to raczej daleko mu do typowego Mercedesa -> auto jest zdecydowanie twarde i czujesz, że siedzisz nisko jak w roadsterze, natomiast ja mam zawieszenie hydrauliczne (nivo) na 4 koła, które dodatkowo posiada takie opcje, jak: zamknięcie zaworów w amortyzatorach czyli usztywnienie pracy, skrócenie/ obniżenie zakresu pracy, utwardzenie w zakręcie strony na którą jest przenoszona siła odśrodkowa, oraz szpera ASD. To zawieszenie może daje więcej możliwości, ale jest mocno kosztowne przy ewentualnych naprawach. W R129 jest jedna bardzo duża zaleta w porównaniu do wielu innych cabrioletów -> podłogę zaprojektowano, aby dała maksymalną sztywność karoserii, dzięki czemu nie ma uczucia braku dachu/ braku sztywności, a po założenia hardtopa mamy już zwykłe coupe (sztywność karoserii jest na zbliżonym poziomie co w aucie z dachem), dodatkowym plusem tego rozwiązania jest brak dźwięków wewnątrz pojazdu, typu: trzeszczenie dachu, plastików, itp. W porównaniu do 124 Coupe -> to zupełnie inne samochody pod względem komfortu, jeden Mercedes, a drugi nie... Minus SLa to wzrost kierowcy (ja mam 189 - to już wg mnie wartość graniczna do tego auta), gdzie w 124 Coupe to daleko jeszcze do "oporu"
-
Dzięki za powitanie! - fotki wnętrza postaram się wrzucić po weekendzie jeśli pogoda dopisze, bo niestety kiedy wracam do domu to już ciemno za oknem, poza tym od jutra będą przeprowadzone drobne prace poprawiające wygląd; Pytałeś o mody (obejrzałem galerię Twojego błękitnego CUDA!), to w moim przypadku raczej będzie skromnie i pójdzie w stronę poprawy drobiazgów, przywrócenia blasku sprzeda lat, i tak na początek: - windshott (wczoraj kupiłem oryginał z pokrowcem w stanie perfekcyjnym z 2007 roku -> tu od razu pytanie: gdzie dokładnie "wetknąć" te patyczki przy oparciu kanapy?), - felgi (zrobione, póki co te z allroada mnie się podobają -> mają grube mocne ramiona wg mnie pasujące stylistyką do linii nadwozia, może przez zimę odnowienie samych rotorów jeśli polerka i dokładne czyszczenie nie pomoże lub jeszcze jakiś inny pomysł...?), - polerowanie lakieru, lamp przednich, nałożenie struktury chroniącej - ceramicznej, - mycie dachu i impregnacja celem zabezpieczenia przed wilgocią i ożywieniem koloru -> w moim przypadku taki zabieg robię raz na kilka lat (zwykle ten dach nie widzi wody poza myciem auta, a to jest maksymalnie kilka razy w roku), - odnowienie skórzanej tapicerki -> malowanie boczka w fotelu kierowcy - widać już odbarwienie, celem przywrócenia koloru i kompletny detailing skóry/ wnętrza (z praniem dywanów, czyszczeniem szczelin, deski, boczków drzwi, itp), - uzupełnienie braków we wnętrzu -> brak dekla w podłokietniku, złamany uchwyt mocowania osłony przeciwsłonecznej z prawej strony, odnowienie przycisków sterowania szybami w drzwiach L+P, odnowienie wszystkich przycisków na konsoli centralnej - nie ma dużej potrzeby, ale lubię robić całościowo, a więc ESP, kubek, wizytownik, schowek, radio, climatronic -> po tym zabiegu wnętrze nie będzie budziło żadnych zastrzeżeń. Prace nad lakierem i wnętrzem będą zrobione w tym tygodniu, natomiast przyciski to okres zimowy -> bo muszę zrobić to sam, tj. zdemontować i przesłać do kolegi polecanego tu na forum. W sumie pracy nie wydaje się wiele, ale pakiet startowy pozwoli cieszyć się autem wizualnie w stanie nienagannym, zaś później czas pokaże -> obecnie jestem na "nie" jeśli chodzi o zmiany typu obniżenie (wg mnie już jest nisko wjeżdżając do garażu), zwiększanie mocy (po co skoro można kupić auto mocniejsze), a resztę spraw jak: pakiet s-line, lepsze zaciski, dokładki, grille, jeszcze nie zgłębiłem i nawet nie wiem obecnie czym dokładnie jest pakiet s-line Reasumując, jak zrobię zestaw "1" to się będzie myślało czy ewentualnie warto dalej pracować Póki co zamieszczę linki do innych moich zabawek, z których jestem dumny - obie znacznie starsze od Audi, ale potrafią jeszcze czasami przykuwać uwagę: http://pokazywarka.pl/dog7he/ http://pokazywarka.pl/4mjeo4/ Pozdrawiam! Patryk.
-
[B6 BFB] Niebieski fake US S-line by jedrekx... tym razem bez dachu ;)
patryks odpowiedział(a) na jedrekx temat w Audi A4/S4 B6
Nie będę pierwszy i jedyny pisząc, że Twoje Cabrio jest piękne... może i moje nabierze za jakiś czas trochę więcej blasku. Przeraziło mnie jednak jaką dostałeś propozycję próbując auto sprzedać! Koszmar!, zwłaszcza że mnie także czeka sprzedaż minimum jednego nietypowego samochodu! Pozdrawiam i fajnie czytać jak dbasz i jakie masz dalej plany! -
Dostępne mam tylko takie na szybko robione telefonem: Z tyłu jest jeszcze "potencjał", z przodu na fotce może się wydawać, że też coś da się jeszcze ugrać, ale ja bym nie ryzykował
-
Cześć, Mam na imię Patryk i ostatnio nabyłem Audi bez dachu, bo zbliża się zima Ogólnie jestem pasjonatem i hobbystą motoryzacji - w swojej przeszłości, jak również teraz miałem/mam różne wynalazki -> rzadko to typowe miejskie pojazdy, a często muszą mieć "coś" co wyróżnia je z tłumu. Wracając do A4 Cabrio -> to moje 3 audi, przy czym pierwsze sprzedałem wiele lat temu, ale zawsze bardzo dobrze wspominałem, bo to było B4 cabrio z silnikiem 2.3 w bardzo ładnym zestawieniu kolorystycznym..., jednak po kilku latach samochód sprzedałem, bo pojawił się inny cabriolet i miejsca w garażu na dwa samochody "sezonowe" zabrakło. Pomysł na miejskie 4-miejscowe cabrio zawsze gdzieś był w głowie i tak pojawiło się A4, chociaż niektóre marki także wchodziły w grę, ale chyba brak "rudej" i dosyć "świeży wygląd" zaważył na marce i modelu! Na razie tylko kilka zdjęć, które zrobiłem na szybko, bo na fajną sesję przyjdzie czas, dopiero po tym jak dopracuję szczegóły, które mnie drażnią! A prace zostały już rozpoczęte i na pierwszy ogień poszły filtry+olej, rozrząd pozostanie ten co jest, bo poprzedni właściciel zapewniał, że niecałe 15 tyś.km temu wymieniał - przedstawił faktury na część, usługę, itp (raczej nie powinno być powodów, żeby nie ufać, zwłaszcza że samochód w jednych rękach od kilku lat). Dodatkowo kupiłem wiatrołap - wiem, że bardzo się przydaje, no i felgi, które miały być nieco inne niż typowe, miały poszerzyć auto optycznie bez dystansów, no i dodać trochę charakteru, przy czym nie powinny być większe niż 17 cali, z racji tego że drogi mamy jakie mamy... Kupiłem felgi z Allroada, które uważam za ciekawe stylistycznie, solidne i wytrzymałe, a poza tym mają ET25 przy 7,5 calach, co pozwoliło na poszerzenie auta o 40mm... swoją drogą oryginały są do zbycia, także 17 tylko z ET45 Samo A4 - 3.0 ASN, środek granatowa skóra, dach w ładnym stanie (szyba mocno przyklejona), skrzynia - multitronic - byle żyła długo i szczęśliwie, poza tym trochę golas jak na 3.0, brak xenonu, quattro, ale to auto ma dawać radość z jazdy przy ładnej pogodzie... no i liczył się dla mnie stan pojazdu blacharsko-lakierniczy jako podstawa, oraz mechanika (silnik/skrzynia suche, bez żadnych wycieków, silnik rano nie puści żadnego niepokojącego dymka z rur, więc póki co jest dobrze... a czas przyniesie więcej zmian Postaram się na bieżąco aktualizować dokonywane zmiany. A tu kilka zdjęć mojego drugiego Audi:
-
Dziękuję za podpowiedzi! Felgi założone - 17 cali, szerokość felgi 7,5, ET25, zaś opona 225/45/17 - przód i tył bez problemu, wygląda spoko, zwiększyłem tym samym rozstaw o 40 mm bez używania dystansów (tego nie lubię, po przykrej przygodzie); pozdrawiam!
-
No właśnie to wyczytałem, że 35 nie stanowi problemu, dlatego może ktoś pomoże kto ma zamontowane felgi o tych parametrach lub dołożony dystans do oryginału na poziomie 20-25 mm (lub 10 mm do felg z ET35); szczerze to tyłu się nie obawiam patrząc na błotnik/koło obecnie, bardziej przód i możliwość skręcania ktoś ma takie doświadczenia za sobą?
-
Witam, prośba o poradę osób z doświadczeniem -> interesują mnie felgi o parametrach 17x 7,5 cala ET 25 (opony 225/45/17) - do Audi Cabrio B6 3.0 z 2002 roku; podejrzewam, że prawie wszystkie parametry są ok, tylko ET może być problematyczne -> czy nie będą wychodziły poza obrys błotników tył/przód, no i czy nie będzie obcierało przy skręcie z przodu? proszę o odpowiedź, bo mam ciekawy pomysł na zimę
-
Cześć, mam na imię Patryk i ogólnie moją pasją jest motoryzacja... uwielbiam auta i nie wyobrażam sobie funkcjonowania bez 4 kółek. Oczywiście lubię auta nietypowe i dosyć oryginalne -> co znaczy dla mnie: "im więcej cylindrów i pojemności tym lepiej". Na forum zawitałem, ponieważ posiadam A4 Cabrio 3.0, ale mam także drugie Audi Allroada, oraz jeszcze inne chyba równie interesujące samochody, ale o tym może innym razem! Pozdrawiam Was i liczę na wsparcie Patryk.