-
Postów
18 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O ksotuhoss
Informacje
-
Imię
Andrzej
-
Miasto
Sosnowiec
Auto
-
Model
A8 D3
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
4.2 V8
-
Kod silnika
DESA
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Automat
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
507 wyświetleń profilu
-
Nexen NFera to fajna budżetowa opcja ale... Jeśli jesteś w stanie wydać więcej o kilkadziesiąt złotych to zobacz sobie Toyo: https://www.abmoto.pl/toyo-proxes-sport-215-40-r18-89y-p97636 Bardzo dobrze trzymają się drogi jak jest mokro. Wadą jest to, że jednak nie są zbyt ciche ( moim zdaniem sprawa drugorzędna). Patrząc na parametry nfery jest ona w sumie jednak głośniejsza, wiec jak rozumiem do zaakceptowania dla Ciebie
-
Na szybko mogę odesłać cie do rankingu opon letnich w rozmiarze 225/45 R17 a w międzyczasie proszę o podanie pełnego rozmiaru wtedy będę mógł pomóc bardziej precyzyjnie. Bo rozmiarów R17 jest od groma (pewnie ze 20 się znajdzie od 205/50 R17 po 235/45 R17).
-
Dokładnie Aleq, dzięki. Na chłopski rozum wydawałoby się że im szersze opony tym lepiej bo większa powierzchnia styku auta z drogą, auto stabilniej się trzyma, wręcz klei asfaltu, ale problem leży gdzie indziej. Zimą znaczenie ma siła nacisku na 1cm2 powierzchni na którą składa się masa auta. @nitroo Porównaj sobie dużą gumkę do mazania z małą gumką na końcu ołówka. Przyciśnij małą mocno do biurka i spróbuj po nim przejechać i to samo zrób z dużą gumką ale dociskaj ją mniej. Którą gumką trudniej się przesuwać?
-
ksotuhoss zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Rozwieje wątpliwości. 1. Lepsze opony zawsze zakładamy na tylną oś 2. Węższe opony zimą są lepsze niż szersze 3. Wysokość bieżnika ma ogromne znaczenie (lepsza nowa budżetowa z bieżnikiem 8mm, niż używana premium z 3mm) 4. Kiedy zakładać opony zimowe? Odsyłam do lektury, ale w skrócie gdy temp. spadnie do 7 st. Celsjusza 5. Jakie opony zimowe wybrać? Powtórzę się - z bieżnikiem o wysokości min. 4mm 6. Niedozwolony jest montaż różnych opon na jednej osi 7. W czasie zimy lepiej sprawdzi się mniejsze ciśnienie w oponach
-
Od najtańszych dla rozmiaru 225/45 R18. Niektóre modele opisane na blogu wulkanisty, podlinkowane do testów i opinii, pozostałe trzeba sobie wyguglać samemu. Nie szalałem z oponami po 600-700 zł, bo uważam że na prawdę można kupić świetne opony letnie z poniżej wymienionych i nie ma co przepłacać. - Kormoran Gamma B2 (cena ok 230 zł, rant + xl, najtańsza, 10 lat gwarancji) - Barum Bravuris 3 (cena ok 340, rant + xl, klasa ekonomiczna) - Nexen N Fera SU1 (cena ok 370 zł, rant + xl) - Falken Azenis FK-510 (cena ok 440zł, Najlepsza etykieta i stosunek ceny do jakości, nowosć 2017) - Kleber Dynaxer HP3 (dobra etykieta, dożywotnia gwarancje, ale gorsza wg mnie od falkena) - Hankook Wentus Prime 3 (etykieta CA 71, cena ok 460) - Uniroyal Rain Sport III (etykieta CA 71, cena ok 460, świetna podczas jazdy na deszczu) Wszystkie mają rant bo po prostu poniżej 50% profilu prawie zawsze jest stosowany przez producentów, poza nielicznymi wyjątkami.
-
Pierwsze słyszę. A czego szukasz konkretnie? BTW przywitał się chociaż?
-
gdzies mi mignęła jakiś czas temu na fejsie reklama nokiana eline chyba i się chwalili że ma etykiete A A. Ma to jakieś znaczenie? Warto za to dopłacać?
-
No czytałem właśnie ten Twój fragment że 1mm ci zniknął czyli w sumie mało jak na 15000 km ci zeszło. czyli się tak nie ścierają o to chodzi? Tak czytam czytam i nagle mi tu wychodzi że ani uniroyale rainsporty 3 ani te hankooki. Czyli jak nie to to co?
-
Ja mam akurat dylemat nad 2 modelami (które zostały na placu boju po wielotygodniowych eliminacjach). Czytałem różne opinie i nie były one do końca zbieżne. Chodzi o modele uniroyal rainsport 3 (link do opony) oraz hankooki ventus prime3 k125 (link). O ile w przypadku tych pierwszych często pojawiała się niezgodność kierowców co do szybkości zużycia bieżnika (jedni że znika w oczach, a inni że prawie się nie zużywa) to w przypadku hankooka więcej opinii i testów jest na temat modelu prime2 k115. Na logikę wydawać by się mogło że jeżeli wersja I miała super opinie i dobre wyniki w testach to następca będzie jeszcze lepszy. Cenowo hankook też wychodzi lepiej. Jeżdził ktoś może na tych modelach albo może z pewnego i sprawdzonego źródła coś na ich temat powiedzieć? Nie chodzi o opinie gdzieś tam usłyszane albo przeczytane. Dzieki.
-
[ALL B5] Czujnik temperatury swieżego powietrza G89 (brak ogrzewania)
ksotuhoss odpowiedział(a) na mcfc temat w Audi A4 B5
Klima nie ma nic do tego -
Jakby ktoś miał podobny problem to po wymianie termostatu i odpowietrzeniu układu auto grzeje znacznie szybciej. Nie wiem czy przykrywanie chłodnicy przy dużych mrozach coś daje czy wręcz przeciwnie może uszkodzić auto?
-
Mi kiedyś tak przerywało jak teściu pożyczył auto na jeden dzień i wlał benzyny do diesla. Na szczęście skończyło się na wymianie filtra.
-
230 tys. km (ok 25tys rocznie). Kupiony od 140tys.
-
Jeżeli zmieniasz co sezon na noname-y to nic dziwnego, polecam feroodo
-
Kwestia opon, bieżnika i związanej z nim etykiety. Jeżeli chcesz żeby mało spalała to kup z efektywnością paliwową "A" albo "B"