-
Postów
45 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Panowie Pytanko mam bo dyfer się rozleciał i pokazuje mi numery takie 0BC 500 044B auto ma silnik 2.0 Tfsi z manualem chłopaki widzę że mają niedaleko mnie dwie nowki i czy to podejdzie? Różnią się one czymś tak naprawdę? Poniżej dwie aukcje allegro.pl ALLEGRO.PL https://allegro.pl/oferta/dyferencjal-0ar525083b-audi-a4-8k-a5-8t-7310823237
-
Yooo że wiosna już nadchodzi to set wrzucony,jeszcze czekać na tarcze kotwiczne z rs4 b9, nowe tarcze kotwiczne tył plus żeby były czarne plus blaszki z lakierni proszkowej na tył odebrać wrzucana ceramika na zaciski 👍🏻 Więcej zdjęć wrzucę po detailingu nadkoli auta itp przód zaciski sq5/a8 D4 tarcze zimmerman 380mm klocki ebc yellow stuff zalane płynem ATE SL-6 przewody w stalowym oplocie hel Zaciski tył Porsche Macan tarcza zimmerman 330mm klocki ebc yellow stuff przewodybw stalowym oplocie hel
-
Tak wejdą
-
Jakie klocki i tarcze hamulcowe do Audi A4 B8?
Leszczonka odpowiedział(a) na Gibons temat w Audi A4 B8
Bo właśnie wrzucam heble i mówisz będzie lepiej z sl-6 niż z typ 200? To i to leży a zależy mi żeby była igła bo to ma hamować tak jak należy -
Jakie klocki i tarcze hamulcowe do Audi A4 B8?
Leszczonka odpowiedział(a) na Gibons temat w Audi A4 B8
Pany widzę każdy leje płyn ate typ 200 ale producent nie zaleca jego do samochodów z abs i esp, zaleca znowu ate sl-6 bo jest też sportowy ale pod abs i esp,ktoś doradzi bo mam taki i taki -
Bartulka obserwuje zawartość Leszczonka
-
A4 B9 35 TFSI S-tronic Turbo Blue S-line 2020 + Power Box by V-tech Smerf D4NTEgo
Leszczonka odpowiedział(a) na D4NTE temat w Audi A4/S4/RS4 B9
Mi nowki sztuki też padły hm po 3 latach ? Da się to ogarnąć,trzeba dremelkiem delikatnie szlifować dół pod taśmą,tam gdzie taśma to odcinek taki hm 1cm na 1cm niecałe,jest pod spodem płytka z ledem wklejona na klej na gorąco,delikatnie zrywasz i to powinno odejść,niektórzy lutowali nowy led i pomagało,ja kupiłem dwie listwy najtańsze tylne jakieś i przerzuciłem cale płytki,oczywiście klej na gorąco i nowa taśma 3m i świeci jak nowe znowu -
Siemankooo auto śmiga aż miło,teraz to jedzie ale heble się kończą więc miał być zestaw z c7 przod 356mm a tył 330. Trochę poszperałem po necie i udało się w dobrych pieniądzach kupić tylne zaciski z porsche macana 330mm,ładniejsze jak dla mnie właśnie przez tą blaszkę Przód biłem się z myślą czy wejdzie zacisk bo nie chce żadnych adapterów na akebono itd tylko chcę p&p i udało się zakupić zaciski z a8 d4 pod tarcze 380mm,kawał zacisku jak przyłożyłem i jeszcze mam miejsca przy feldze,tarcze zimmerman przód tył wlatuje a klocki sie zastanawiam,ferodo? Czy jakieś ebc? wiadomo wszystko będzie pomalowane itd bo takiego nie wrzucę na auto ale to na wiosnę dopiero bo zimówka mi nie wejdzie na te nowe zaciski 🫢 sorry za syf ale auto po trasie i wszystko uwalone jak fix
-
[B8.5 CPMB] Daily A4 • 2.0 TFSI • 260 hp • S Line • Quattro • 19” • USA
Leszczonka odpowiedział(a) na dliwski temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Kierownica 3 ramienna mus,trochę poszukiwań w kolor i może się trafi,olej polecam też Penrite -
Nie pamiętam numeru,ziomek jeden mi napisał że warto niby wrzucić,byłem w aso to wziąłem te świece,znajdę numer napiszę Tak jak piszesz fmic,dp 2,75cala przelot,wkładka filtra k&n i świece, zapytałem Patryka czy te świece lepsze to powiedział że seria wystarcza na takie mody więc raczej mod bezsensu a się posłuchałem i są po prostu Fmic zapasu też sporo ma bo jest podobno aż nad to Auto się kula dobrze nie powiem że nie
-
Hejo Maszyna wystrojona elegancko w COMPSPORT w Bielsku, względem serii mega odczucie,samo wyprzedza Wyszło 335koni i 450 niuta,zadowolony bo myslalem że koło 300 będzie a tu jeszcze Szef mówi że lekko poszło,polecam naprawdę bo gościu mega Ziomek i wie co robi Seria mierzona z dp 2,75,większy intercooler fmic,wkładka filtra k&n,świece z rs3 wykres serii Wykres po strojeniu