Skocz do zawartości

Leszczonka

Pasjonat
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

100

2 obserwujących

O Leszczonka

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Śląsk

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CNCD
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

3085 wyświetleń profilu
  1. Leszczonka

    B8 TrOOOOp

    Panowie Pytanko mam bo dyfer się rozleciał i pokazuje mi numery takie 0BC 500 044B auto ma silnik 2.0 Tfsi z manualem chłopaki widzę że mają niedaleko mnie dwie nowki i czy to podejdzie? Różnią się one czymś tak naprawdę? Poniżej dwie aukcje allegro.pl ALLEGRO.PL https://allegro.pl/oferta/dyferencjal-0ar525083b-audi-a4-8k-a5-8t-7310823237
  2. Spokój tu,założone założone za***rdala za***rdala,hamuje hamuje fest dziękuję do widzenia 🫡 człowiek się jebnie to odrazu wylew hejtu hehe
  3. Mycie nadkoli po zimie plus na przód wleciały ori tarcze kotwiczne z rs4 b9 również przewody czerwone Hel wrzucone odrazu były przy montażu hebli,zapomniał człowiek 🫠
  4. Yooo że wiosna już nadchodzi to set wrzucony,jeszcze czekać na tarcze kotwiczne z rs4 b9, nowe tarcze kotwiczne tył plus żeby były czarne plus blaszki z lakierni proszkowej na tył odebrać wrzucana ceramika na zaciski 👍🏻 Więcej zdjęć wrzucę po detailingu nadkoli auta itp przód zaciski sq5/a8 D4 tarcze zimmerman 380mm klocki ebc yellow stuff zalane płynem ATE SL-6 przewody w stalowym oplocie hel Zaciski tył Porsche Macan tarcza zimmerman 330mm klocki ebc yellow stuff przewodybw stalowym oplocie hel
  5. Tak wejdą
  6. Bo właśnie wrzucam heble i mówisz będzie lepiej z sl-6 niż z typ 200? To i to leży a zależy mi żeby była igła bo to ma hamować tak jak należy
  7. Pany widzę każdy leje płyn ate typ 200 ale producent nie zaleca jego do samochodów z abs i esp, zaleca znowu ate sl-6 bo jest też sportowy ale pod abs i esp,ktoś doradzi bo mam taki i taki
  8. Mi nowki sztuki też padły hm po 3 latach ? Da się to ogarnąć,trzeba dremelkiem delikatnie szlifować dół pod taśmą,tam gdzie taśma to odcinek taki hm 1cm na 1cm niecałe,jest pod spodem płytka z ledem wklejona na klej na gorąco,delikatnie zrywasz i to powinno odejść,niektórzy lutowali nowy led i pomagało,ja kupiłem dwie listwy najtańsze tylne jakieś i przerzuciłem cale płytki,oczywiście klej na gorąco i nowa taśma 3m i świeci jak nowe znowu
  9. Siemankooo auto śmiga aż miło,teraz to jedzie ale heble się kończą więc miał być zestaw z c7 przod 356mm a tył 330. Trochę poszperałem po necie i udało się w dobrych pieniądzach kupić tylne zaciski z porsche macana 330mm,ładniejsze jak dla mnie właśnie przez tą blaszkę Przód biłem się z myślą czy wejdzie zacisk bo nie chce żadnych adapterów na akebono itd tylko chcę p&p i udało się zakupić zaciski z a8 d4 pod tarcze 380mm,kawał zacisku jak przyłożyłem i jeszcze mam miejsca przy feldze,tarcze zimmerman przód tył wlatuje a klocki sie zastanawiam,ferodo? Czy jakieś ebc? wiadomo wszystko będzie pomalowane itd bo takiego nie wrzucę na auto ale to na wiosnę dopiero bo zimówka mi nie wejdzie na te nowe zaciski 🫢 sorry za syf ale auto po trasie i wszystko uwalone jak fix
  10. Kierownica 3 ramienna mus,trochę poszukiwań w kolor i może się trafi,olej polecam też Penrite
  11. Nie pamiętam numeru,ziomek jeden mi napisał że warto niby wrzucić,byłem w aso to wziąłem te świece,znajdę numer napiszę Tak jak piszesz fmic,dp 2,75cala przelot,wkładka filtra k&n i świece, zapytałem Patryka czy te świece lepsze to powiedział że seria wystarcza na takie mody więc raczej mod bezsensu a się posłuchałem i są po prostu Fmic zapasu też sporo ma bo jest podobno aż nad to Auto się kula dobrze nie powiem że nie
  12. Hejo Maszyna wystrojona elegancko w COMPSPORT w Bielsku, względem serii mega odczucie,samo wyprzedza Wyszło 335koni i 450 niuta,zadowolony bo myslalem że koło 300 będzie a tu jeszcze Szef mówi że lekko poszło,polecam naprawdę bo gościu mega Ziomek i wie co robi Seria mierzona z dp 2,75,większy intercooler fmic,wkładka filtra k&n,świece z rs3 wykres serii Wykres po strojeniu
  13. Przyszły kapcie i myślę że będzie lepiej niż na 245,na zdjęciach do porównania 255,245 z 235 245 sportcontact 6 kontra 235 sportcontact 7 255 Contisportcontact 5 kontra 235 sportcontact 7
  14. Myślę że na felgę szerokości 8,5 nie będzie źle, jak teraz jest prawie równo z budą to wtedy myślę wrzucić dystans z kołnierzem jak się uda i powinno być lepiej że spasem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...