Skocz do zawartości

redoXe

Pasjonat
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O redoXe

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Śląsk

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    BRB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

511 wyświetleń profilu

Osiągnięcia redoXe

0

Reputacja

  1. Jak dla mnie, jako przeciętnego zjadacza chleba, absolutnie brak różnicy. To są różnice rzędu 2-5km/h na najwyższym biegu
  2. Mam nadzieję, że to tylko lipny kabel. Jutro niestety pracuje 7-19, ale jak będziesz w okolicach w jakiś inny dzień, to chętnie. Dziękuję Wam panowie ?
  3. Z 07 - Control Head też nie mogę się połączyć - No response from Controller.
  4. Oryginalne + pełny kolorowy fis, jeśli to ma jakieś znaczenie :-P
  5. Witam. Mam problem, posiadam chińczyka z vcds 15.7.1 i nie mogę wejść w moduł navi (37) ani radio (56) - pokazuje no response. Chciałem jedynie odblokować sobie aux kodowaniem w rnse (v. 0650). Czy to kwestia kabla i wersji vcds? Czy może coś się wysypało? 07 - Control Head też nie mogę się połączyć - No response from Controller. Dzięki z góry. PS. Może jest ktoś z Tychów lub okolic mający kabel, żebym mógł podjechać sprawdzić czy da się zakodować aux
  6. Dla potomnych, którym ten temat wyskoczy w szukajkach i chcą odpowiedzi: Tak, za GYA podejdzie GBQ, FEC i pewnie jeszcze inne podobne. U siebie zmieniłem GYA na GBQ bez problemu, p&p
  7. Dla potomnych, którym ten temat wyskoczy w szukajkach i chcą odpowiedzi: Tak, za GYA podejdzie GBQ, FEC i pewnie jeszcze inne podobne. U siebie zmieniłem GYA na GBQ bez problemu, p&p
  8. Lekko ponad miesiąc temu wymieniałem skrzynie biegów (w starej padł synchronizator 2) i przy okazji kompletne sprzęgło, mechanik oglądał dwumase i mówił, że do następnej wymiany sprzęgła bez problemu dojedzie. Poza tym przy wciskaniu sprzęgła lub na zimnym byłoby chyba coś słychać. Wymienię dziś łożyska w alternatorze, ale to chyba nie to..
  9. Witam, jak w temacie, od dłuższego czasu bywają dni, że coś bardzo stuka/rezonuje/bije w okolicy silnika. Od miesiąca nie potrafię dojść co wydaje taki dźwięk. Nie ma to raczej nic wspólnego z temperaturą otoczenia/silnika, z porą roku, biegami, sprzęgłem, pompą wspomagania, pompą hamulcową, sprawdzałem już wszystko co możliwe, nawet turbo. Jedyna zależność, to jak przygazuje ponad 3,5tys, to spadając z obrotów słychać właśnie ten rezonans jak cichnie z głośnego na niski wraz ze spadkiem obrotów.. Jedyne co znalazłem to luz na boki na rolce alternatora (1mm), więc łożyska do wymiany lub łożysko w korpusie wybiło luz. Czy ktoś miał podobny dźwięk u siebie i znalazł winowajcę? Wrzucam filmiki do posłuchania.. Dzięki z góry VID_20221102_103804.mp4 VID_20221021_072820.mp4
  10. redoXe

    Śląski Bazar

    Sprzedam osłonę podszybia do b7 oraz lusterko pasażera asferyczne niegrzane, ceny do dogadania, możliwa wysyłka. Lusterko asferyczne 8E0 857 536 B Osłona podszybia (filtra) 8E1 819 447 A Zdjęcia mogę wysłać na życzenie, bo nie dodają się do posta z fona
  11. Oki, wszystko sprawdzone, świece po 1ohm, kable ok, czujnik styki wyczyszcze, ale dalej zawyża. Odpala na razie fajnie na nowym aku, więc w lato się wezmę za czujnik pewnie. Spróbuję jeszcze na noc wężyk zagiąć i ciśnienie pompki sprawdzić. Jakby co to reaktywuje temat. Tymczasem dziękuję za pomoc wszystkim. Dodam jeszcze, że po wymianie czujnika spalin auto odżyło i odzyskało stracone 25 koni. [emoji41] Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  12. Ok, dzięki zaraz sprawdzę. Na razie szukam wtyczki czujnika temperatury spalin, bo wyciągnąłem sam przewód :-P Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  13. No to tak, aku wymieniony, kręci teraz jak szalony, ale dalej problem występuje. Jadę teraz na garaż, to jak Pany? Ten czujnik od płynu chłodzącego jest z tyłu bloku silnika? Sprawdze też świece i kable rozrusznika. Dzięki Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...