Skocz do zawartości

st@rost

Pasjonat
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O st@rost

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1234 wyświetleń profilu
  1. Dzień dobry Proszę jeszcze o rozkodowanie tego cacka, dziękuję! WAUZZZ4EX6N021437
  2. Dzień dobry, Proszę o pomoc w rozkodowaniu, bardzo z góry dziękuję i pozdrawiam! WUAZZZ8H24K900200
  3. W sumie chyba masz racje, mam podo Nie nie, ja nie mam telepania całą budą. Mam minimalne, ledwo wyczuwalne drgania. Właściwie wyczuwam je tylko ja, bo autem jeżdżę 3 lata, dla osoby postronnej właściwie nie do wyczucia.
  4. Polecam z pełną odpowiedzialnościa. Marcin (właściciel) robie moje auta (nie tylko Audi: Volvo, Saaby, Maserati, BMW etc) od 10 lat. Zawsze fachowo i uczciwie.
  5. W sumie chyba masz racje, mam podobnie.
  6. Witam, Mam sporo zmian stylistycznych u siebie ale jedną z ciekawszych jest z pewnością gałka zmiany biegów na zamówienie z Neidfactor - carbon.
  7. WItam Posiadam A4 2.0TFSI 252q. Fabrycznie wypluło na hamowni 270 KM/370 Nm. Auto przeszło kompletny, wykonany profesjonalnie tuning. Posiada osiągi bardzo zbliżone do modelu S4. Przyspieszenie: 4.9 sec do 100km/h. Elastyczność: 2,9 sec dla 60-100 km/h; 3,4 sec dla 80-120 km/h. Moc 329 KM / 467 Nm. Jest potencjał na więcej ale zachowałem zdrowy rozsądek. Tuning objął m.in.:Kompletny wydech Milltek Cat-Back Road+Gwintowane zawieszenie ABTHamulce S5 + tarcze / klocki S5 na przód i tyłIntercooler WagnerDystanse EibachDolot z pokrywą carbon ECSSportowy katalizator ECSProgi, nakładki lusterek carbon, diody led Audi w drzwiach - katalog AudiPokrywy carbon dla ECU, akumulatora ECSGałka zmiany biegów carbon NeidfactorKoła 19" Audi RSModuł sterujący JB4 plus strojenie w Cinsofti wiele innych dodatków Pozdrawiam!
  8. Mam zrobione A4 2.0TFSI 252q na stage 2: IC Wagnera, pełen wydech MIlltek cat-back + sportowe caty, kompletne hamulce S4, gwint ABT, dystanse, BOX JB4, dolot etc etc. Aktualnie posiadam ok 329ps/467Nm. Jest potencjał na nieco więcej, ale tuning zrobiony z "głową", bez celu na cyferki KM/Nm. Osiągi to 4,9sec do 100km/h. Elastyczność: 2,9 sec dla 60-100 km/h; 3,4 sec dla 80-120 km/h. Drugi raz bym nie robił takich modów, bardzo mnie cieszą, auto to taki trochę sleeper etc. ale koszty ogromne.
  9. U mnie ten sam komunikat pojawił się, gdy zardzewiały mi tarcze (po odstawieniu mokrego auta na dłuższy czas do garażu). Przy kolejnej jeździe, auto zaczęło bić, wyraźnie od kół. Wymienione tarcze, klocki - problem zniknął.
  10. st@rost

    Jakie sprężyny?

    Mam zawiechę gwintowną ABT (K&W), od bodaj ok 40-50tys km na aucie. Spisuje się bez zarzutu, auto obniżone o ok 25mm.
  11. W moim 2.0TFSI delikatne, lekko wyczuwalne drgania są obecne odkąd mam auto tj. od 19tys km. Obecnie 97tys km i nie wymieniałem żadnych elementów. Może "ten typ tak ma"?
  12. Moim zdaniem, w 2.0TFSI roznica miedzy realnym spalaniem a tym w komputerze to ok 0,5-0,6 l/100km.
  13. Tryb Sport pomaga zdecydowanie.
  14. Witam, Byłem 1 raz na spocie A4 ale przypomniały mi się czasy A8team czy Saab Klub Polska. Fajnie poznac nowe twarze i ludzi, którzy wiedza sporo nt aut! Koledze Cuberowi podeslalem linka do ogłoszenia mojej B9, w razie pytań czy zainteresowania proszę o PW. A na spota jeszcze wpadnę!
  15. Mam ABT (w domysle KW) gwint w B9.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...