
Skyline93
Pasjonat-
Postów
41 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Skyline93

Informacje
-
Imię
Maciej
-
Miasto
Białystok
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.8
-
Kod silnika
AVV
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
1197 wyświetleń profilu
-
Skoro była zwiększona dawka paliwa to ktoś musiał grzebać, dlatego zmiany w sterowniku należy udokumentować i zabezpieczyć razem z silnikiem i wtryskami bo będą dowodem. Auto odstaw na ekspertyzę kompleksową, niech wyjmą silnik i udokumentują. Szukaj silnika z kompem( np z angola lub rozbitego ) i wstawiaj bo jeśli zatarty jest to raczej już z niego nic nie będzie. Jeśli wygrasz sprawę to wszystkie koszty naprawy (udokumentowane np. FVat) zostaną zwrócone.
-
Dodam że dało się i zrobiłem w gr 0 reset do ustawień fabrycznych po tym jak nie mogłem zaprogramować żadnego z kluczy i też nic to nie dało, auto odpaliło. Na zegarach po przekręceniu kluczyka na zapłon brak pomarańczowej ikonki auta (immo). nie wiem może na zapłonie aku ma poniżej 12V i dlatego sie nie da?
-
puszka wyjęta została z auta i leży bodajże w bagażniku
-
Hej,nie znalazłem odpowiedzi na problem, zatem go opiszę latem 2018 w a4 b5 (2000r. sierpień) został wymieniony przez gościa licznik ( pin był na odwrocie licznika podany przez sprzedawcę, dostał też komplet kluczy) przyczyną był pobór prądu rzędu 0.3A. Auto zawiózł brat- właściciel, mówił coś że gość nie mógł czegoś z kluczykiem(zapewne zaprogramować jak się niedawno okazało) . Odbierając auto dostał licznik i czarną plastikową puszkę z diodą( IMMO) usunięte przez gościa. Nie wiem jak to było już ale są problemy z odpalaniem ( trzeba 3 kręcić bo od razu gaśnie (niskie obroty,), dwa pierwsze pojawiają się przy rozruchu, po starcie pracuje nierówno, na benzynie szarpie, na gazie normalnie jeździ. 01176 - Key 65-10 - Unauthorized - Intermittent 01177 - Engine Control Unit 49-00 - No Communications - wg AutoDaty obcina paliwo 01179 - Incorrect Key Programming - stały, tzn po wyczyszczeniu powraca od razu 35-00 - - Od jakiegoś czasu jest u mnie i zobaczyłem że wszystkie kluczyki są niezaprogramowane (foto niżej) , przy czym jeden pilot działa drugi przestał jakiś czas temu ( pewnie baterie do wymiany). Przy próbie programowania kluczyków robiłem tak jak w instrukcji czyli kluczyk w zapłonie, blok 17, login - wpisuje pin (brak błędu) ,adaptacja i tu zonk bo przy teście pojawia się ERROR - przy każdej ilości wpisanej w polu nowa wartość(kluczy). Przy wejściu w blok 25 immo -> login i wpisaniu pin wywala taki błąd https://obrazki.elektroda.pl/6179339500_1489689842.jpg Czy powodem jest usunięte immo czy to problem z kodowaniem ? Próbowałem vcdsem i vagiem , efekt ten sam. Konieczna będzie ponowna wizyta u speca?
-
16800 - Cewka elektromagnetyczna wtórnego powietrza B - przerwany obwód prądowy - przerwana wiązka przewodów, cewka elektromagnetyczna wtórnego powietrza, komputer sterujący. 18010 - akumulator byl odłączony, rozładowany akumulator, alternator , przerwany obwód prądowy w wiązce przewodów, bezpiecznik. Sprawdź bezpieczniki i przewody z kostkami. Przekaźnik (na zdjęciu 3) i bezpiecznik 40A (P2)pompy powietrza wtórnego (SAI) masz pod maską.
-
Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Synchronizacja jest w porządku. Wydaję mi się że odpowiedzią na na problemy z odpalaniem są błędy z grupy 17 Instruments: 01176 - Key 65-10 - Unauthorized - Intermittent 01177 - Engine Control Unit 49-00 - No Communications 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) - oprócz tego. czujnik poziomu oleju ten w misce raz na fisie, raz jest a raz go nie ma. 30-00 - Open or Short to Plus 01179 - Incorrect Key Programming - ten od razu po usunięciu się pojawia, nie ważne czy auto na zapłonie czy odpalone. 35-00 - - Te powyżej przy odpalaniu się pojawiają, nie ważne, na którym kluczyku odpalane. Wygląda na to że, gość który rok temu wymieniał licznik ( pin był na odwrocie napisany) źle zaadaptował klucze i stąd problemy z odpalaniem. wydaje mi się to bardzo prawdopodobne.
-
Łańcuch był zakładany by było 16 ogniw od znaku do znaku. Koło pasowe wału zdejmowane też było , ale potem montowane na znak - problemy z tym odpalaniem przed tym już były.
-
Spojrzę na tę grupę we czwartek i dam znać. Synchronizacja rozrządu na statycznym logu ,zgadza się? Dopuszczalna odchyłka od 0.0 to 5?
-
Napinacz był już przez kogoś wymieniany bo jest Autolog. Jakiś czas temu wymieniłem pod nim "półksiężyc" i, przy próbie zluzowania łańcucha ściągaczem okazało się ,że ktoś w nim uszkodził gwint ( te oczko z gwintem) i trzeba było we trzech wyciągać napinacz, udało się naprawić gwint sprężynką. Masz na myśli że, taki hałas powoduje łańcuch po ślizgu ? Gaz już kiedyś tam zakręcałem i nie było efektów - jak jeszcze nie było tak tragicznie tzn. nie gasł sam z siebie i tak nie telepało budą. Czujnik g62 zielony - wymieniony rok temu. Błędów brak. Temp 96 przy rozgrzanym, błędów brak. W 2018 kilka razy po skasowaniu 17927 Camshaft Adjustment; Bank 1 P1519 - 35-10 - Malfunction - Intermittent pojawiał się, teraz brak. Licznik z kodem wymieniony i immo wywalone w 2018, powodem wymiany był wielki pobór prądu. Teraz akumulator ( nowe) rano ma 12.22 gdzieś.
-
Siemka, czy czasy wtrysków są odpowiednie (tzn. nie pętlą,)? Przed logiem wszedłem też w usuwanie błędów i wyczyściłem tam pamięć, lecz nic nie było zapisanego. Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Auto ma problemy z odpalaniem za 1-szym razem na zimnym, a na ciepłym to długo kręcić trzeba rozrusznikiem aby odpalił. Jest też objaw także nierównej pracy - potrafi sam zgasnąć po odpaleniu trochę "postrzela" zanim z ssania zejdzie. Po dłuższym postoju, przy odpalaniu słychać grzechotanie, zgrzyt - (nagram w piątek) jakby od pompy oleju. Immo wycięte. Kompresja 11,11,7,11,7,11,7. Na 1cyl, mogłem trochę za krótko kręcić rozrusznikiem stąd mniej, lecz nie ma to znaczenia kompresja jest w porządku jak widać. Łańcuch napinacza był sztywny i nie było jego śladów od spodu na pokrywie zaworów. Ciśnienie oleju 70psi ~ 4,8 bara przy 3 tyś sprawdzane jakoś 3 msc temu. (na ciepłym) VCDS brak jakichkolwiek. Natomiast brat wspominał autko było podpinane pod przenośny skaner diagnostyczny i tam był błąd czujnika wału korbowego. Ciśnienie paliwa przed regulatorem wynosiło jakieś 3,5 bara (na zimnym) a po dodaniu gazu pod 4 bary dochodziło (3,8 gdzieś) . Czy samym miernikiem da się określić sprawność czujnika wału - sprawdzić rezystancję czujnika - ( wiem że oscyloskopem się mierzy, ale nie posiadam, więc pytam). wg danych rezystancja prawidlowa 480-1000, Macie sugestie co może być nie tak? W weekend pokrywa leci do góry,bo poprzednio nie uszczelniło za napinaczem i leci olej w małych ilościach. Oprócz logów 3+20 dynamicznego i statycznych 2+33 coś jeszcze wykonać ?
-
Wydaje mi się że te same objawy mam, przy zawracaniu słychać przeskakiwanie (auto jeszcze na stalówkach zimowymi oponami). U mnie dodatkowo osłona przegubu pękła. Wszystko wskazuje na przegub, okaże się przy demontażu.
-
Czy ktoś spotkał się z problemem nie luzowania się łańcucha wałków rozrządu wkręcania śruby blokady ? Dziwne jest to że po wkręceniu blokada trzyma się i nie można jej wyjąc bez odkręcenia. Jestem na etapie zmiany uszczelek pokrywy i półksiężyca za napinaczem i mam powyższy problem. Próbowałem luzować łańcuch tą blokadą https://8.allegroimg.com/s720/01e9be/4b5428ec40e0bd70d2f5c346dea8 ,a następnie stwierdziłem że coś musi być z tą blokadą bo ma krótszy gwint więc kupiłem tą https://4.allegroimg.com/s1024/032431/7706564149bb88d6a2175b0d3764 Podejrzewam że coś jest albo z gwintem w tym oczku ( tylko czy wtedy śruba by w ogóle się nie wkręcała i trzymała?) albo coś z napinaczem. Przed wkręceniem blokady przy pierwszej próbie wkręcania blokady, zajrzałem gdzie to dokładnie się to wkręca, a ta powierzchnia za oczkiem tak wyglądała., lecz po włożeniu klucza imbusowego, normalnie się on opiera o tę powierzchnię więc nie wiem czy może mieć to wpływ na ten problem. Co zrobić w tej sytuacji, gwintować to oczko? Liczę na Waszą pomoc.
-
w sam raz na zimę zmodziłeś. Gratki
-
podepnij pod kompa i sprawdź błędy. jeśli termostat to możesz wymienić tylko wkład bez obudowy