-
Postów
30 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Zdanek89

Informacje
-
Imię
Kuba
-
Miasto
Warszawa/Płock
Auto
-
Model
Seat
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CJCA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
620 wyświetleń profilu
-
Dev, czy możesz mi wycenić kompletny zestaw rozrządu do Seat Exeo 2.0tdi 2012r vin VSSZZZ3RZCR013634 może byc komplet Dayco bo widzę ze teraz to najbardziej popularny komplet
-
Podkręcasz obejmę gumowego węża i ściągasz go. Dobrze jest go zatkać żeby nie naleciało tam żadnego syfu. Sama przepustnica to odkręcenie bodajże 3 śrub imbusowych i śrubę od bagnetu oleju o ile go masz. Po tym przepustnica bezproblemowo schodzi. Bierzesz szmatę, trochę benzyny i czyścisz. Całość zajmie Ci maksymalnie 40min. Uważaj żeby ten syf który się tam zgromadzi na początku kolektora żeby nie wpadł na zawory.
-
Hmm no tak, ale wypalanie jest tylko raz na jakiś czas. Wtedy wyraźnie widać ze obroty wędrują do około 1000 i trwa to chwile. Pozostały czas między tymi wypaleniami jest bez żadnych oznak oprocz tego ze trzęsie na jałowym, dymi na biało na zimnym silniku i po trasie jest delikatnie okopcony zderzak.
-
Wiesz jakbym wiedział to co wiem teraz nie kupiłbym tego samochodu... pierwszy samochód w życiu, człowiek jeszcze głupi... wracając do tematy myślisz ze Usunięcie Dpf z softu wpłynie na dawkę podawanego paliwa?
-
W takim razie mamy chyba te sama sutuacje. Dpf jest wycięty ale nie usunięty programowo. U mnie z tego co zauważyłem odłączony jest czujnik różnicy ciśnień od strony Dpf wiec wypala się prewencyjnie co jakieś 300km oczywiście rura jest okopcona.. daj znać czy wgranie nowych map cos dało?
-
Prawdopodobnie tak jest bo wypala się co jakieś 300km..
-
Czy to był powód kopcenie? Mój tez ma wyciętego dpf i kopci na bialo,zapach spalin podobnie jak u Ciebie, kwaśny...
-
Tak zrobilem, jarzmo dało się obrócić na jednej śrubie i wyjąłem tarcze. Z włożeniem nowej nie było problemów. Wszystko śmiga:)
-
Pomocy! poległem na śrubach 6 katnych jarzm. Jedna strona poszła bez większych problemów ale z druga strona mam mega problem. Jedna śrubę jarzma odkręciłem ale druga- dolna jest obrobiona. Jak można ja odkręcić w inny sposób? Czy jak odkręciłem górna śrubę jarzma jest szansa na wyjęcie tarczy i założenie nowej?
-
A powiedz mi jeszcze jak będę wymieniał płyn w układzie to przydałoby się tez wymienić płyn kul. Sprzęgła. Jaka jest procedura żeby nie zapowietrzyc?
-
Chyba ze najpierw zmienić cały płyn w układzie a potem zmienić tarcze skręcając tłoczek bez odkręcania odpowietrznika
-
Witam jak mam do zmiany tylne hamulce + płyn to co wymieniam w pierwszej kolejności? Czy jak wkręcam tłoczek to odkręcam odpowietrzank i zakładam wężyk żeby płyn uszedł odpowietrznikiem zamiast wracać do zbiorniczka? z góry dziękuje!
-
Mam pytanie czy jeżeli u mnie czujnik róznicy ciśnień jest "odłączony" od DPF to mogę przyjąć, że poprzedni właściciel wyciął ten filtr? Sprawa wygląda mniej więcej tak, że do czujnika dochodzą dwa przewody ciśnieniowe. Jeden - który powinien wchodzić do DPF jest odcięty a w samym dpf jest poprostu miejsce na wkręcenie króćca. Sprawa jest o tyle dziwna, że rura wydechowa jest okopcona co by wskazywało brak filtra ale znów vcds pokazuje co ile się filtr wypala - około 250km... Nie wiem co mam o tym wszystkim myśleć. Poprzedni właściciel oczywiście nic nie wiem:) Z góry dziękuję za odpowiedź.
-
Trzeba by sprawdzic czy pompa nie opilkuje. Wtryski sa strasznie rownomiernie styrane Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
-
Az dziwnie rowno na kazdym wtrysku. Korekcja powinna byc znacznie nizsza. +-0.5 to chyba takie optimum. Powyzej 2 to wtrysk na smietnik badz regeneracja. Jak zachowuje sie samochod? Spalanie, drgania? Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka