Jump to content

badi136

Pasjonat
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About badi136

Informacje

  • First name
    Kamil
  • Location
    Pabianice

Car

  • Car model
    S4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    4.2 V8
  • Engine code
    BBK
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

574 profile views
  1. ok, nie wiem czy już tego nie zrobiłem bo po naciśnięciu RT pojawiał się komunikat na fisie "insert sim card" i wtedy chyba zmieniałem to kodowanie bo komunikat już się nie pojawia, ale jeszcze jutro to sprawdze, a czy nie jest tak że jak na 16 steering wheel wykoduje radio to te przyciski z kierownicy przestaną działać? analogicznie z przyciskami od telefonu? teraz w błędach w tym module mam komunikat o braku komunikacji z radiem, a przed sugerowanymi przez Ciebie zmianami był jeszcze błąd komunikacji z telefonem.. teraz naciskając RT nic się nie dzieje, radio go nie widzi, w
  2. a dzięki, zrobione😁 teraz się już nic nie przywiesza przy naciśnięciu RT.. jak myślisz jest szansa żeby te przyciski dały się zaprogramowac po wyciągnięciu modułu telefonu?
  3. Ok, po przepięciu can z wtyczki 26 pinowej pod interfejs wszystko zaczęło działać jak trzeba. Plus po stacyjce jak i sygnał podświetlania prawidłowo zostały pobrane z interfejsu z can. Sterowanie z kierownicy też ruszyło. Głośność + i - oraz przerzucanie piosenek tył - przód. Jedynie przyciski - słuchawka i RT nie mogę zaprogramować. Po naciśnięciu RT tak jakby zawiesza się sterowanie głośnością do czasu ponownego włączenia zapłonu. Może dzieje się tak bo w aucie ciągle siedzi moduł telefonu podobno gdzieś pod siedzeniem. Jakoś w wolnej chwili go wyrzucę i sprawdzę czy się coś zmieni.
  4. ok wielkie dzięki 😁 a ja ich szukałem w tej mini ISO, czyli wystarczy je przepiac do mini ISO w miejsce tych tel + i tel - i moduł może ruszy.. Pozdrawiam 😊
  5. Jako że jak narazie nie znalazłem odpowiedzi w temacie, zacząłem szperać w instalacji i okazuje się że po spięciu przewodów can przy TCM, niestety te cany nie wędrują do wtyczki od radia na piny tel - i tel +. Tak jak pisano w innym temacie na forum. Poza tym na przewodzie od licznika mierząc do masy przy TCM mam 12V, po przekreceniu stacyjki pojawia się napięcie ok 4V. A na drugim brak napięcia.. Tak jest poprawnie? Na przewody tel - i tel + przy radiu cały czas jest podawane napięcie w okolicach 4V na każdym z nich w stosunku do masy(nawet jak rozepne te przy TCM). Czyli interfejs pewnie
  6. Witam. Może ktoś doradzi bo już mnie nosi:) Auto audi a4 b6 2003 - oryginalnie radio RNS D, telefon i kierownica multi. Zmieniłem na kenwood dmx-5020bts. Wszystko ogarnąłem poza sterowaniem z kierownicy. Czy ktoś się orientuje jaki moduł powinien to ogarnąć. Moduł TCM wywaliłem i cany spiąłem że sobą. We wtyczce w aucie brak kabla Rem więc sądzę że sterowanie z kierownicy jest po can. Czy po K? Czy może w jakiś inny sposób. Przerabiałam już dwa moduły i żaden nie dal rady. Ten moduł TCM potrzebny czy nie? Kierownica oryginalna z b6. Może ktoś doradzi lub poleci fachowca albo sam się podej
  7. węże sprawdzone przy okazji sprawdzania chłodniczki, ten od maglownicy do chłodnicy sam się sprawdził bo go rozerwało, został wymieniony i na nowo zakuty, po czym(dziś się dowiedziałem) puściło w miejscu zakucia-może wadliwe połączenie? tam powinno być aż takie wysokie ciśnienie? ten którego rozerwało to 10 na zdjęciu
  8. Po wyjęciu chłodnicy ta wygląda ok, rurki nie są pozaginane.. Czy może mieć wpływ na taki stan rzeczy zaworek w maglownicy? I gdzie go ewentualnie znaleźć w etce??
  9. Witam. Drodzy forumowicze kolejny problemik z moim BBK. W ostatnim czasie dużo się działo pod maską mojej skarbonki( tulejowanie cylindra, nowe pierścienie, nowe panewki, nowy rozrząd, regeneracja wariatorów, etc...) Silnik wrócił pod maskę, wszystko ładnie pracuje tylko, że pojawił się nowy problem, z którym wcześniej nie miałem do czynienia. Mianowicie po przejechaniu pierwszych 200km w aucie pojawiły się wycieki płynu od wspomagania - padło na sparciałe węże, może coś źle skręcone, zalany płyn czerwony a powinien być zielony itd. Po powrocie do mechanika okazało się
  10. Witam. Nie chcę zakładać nowego tematu a mam pytanko czy może ktoś ma doświadczenie z tulejowaniem bbk? Auto ogólnie śmigało ok - moc, ładna praca wszystko wyglądało ok. Zdarzało się, że zatrząsł się czasami na wolnych obrotach - żadnego wypadania zapłonu nie widziałem, odczyty rozrządu -5,-3. Jednak silniczek lubił wypić trochę oleju, zbierałem się z wyciąganiem i szukaniem usterki w silniku. Pił w granicach 1l na 1000, po postoju lubił zagrzechotać. Niestety wymieniając olej w filtrze widoczne były jakieś drobinki metalu. Po głębszym poznaniu historii okazało się,
  11. Witam. Podepnę się pod temat. Czy ktoś może zerknąć na wartości bloku 093 i powiedzieć jak to wygląda? Auto kupiłem pół roku temu. Silnik lubi wypić trochę oleju ale ze względu na wariujący czujnik poziomu oleju nie mogę się zorientować jakie są to dokładnie wartości. Myślę, że może to być coś koło 1l/1000km. Silnik na biegu jałowym lubi się zatrząść. W blokach 014 015 016 nie było informacji o wypadających zapłonach( sprawdza się je na biegu jałowym?) Ogólnie jedzie dobrze, najprawdopodobniej mam też zatartą klapkę w kolektorze dolotowym bo nie widzę żadnego ruchu gruchy(t
  12. Witam. Odgrzewamy.. Czy ktoś jest w stanie łopatologicznie wytłumaczyć co można/trzeba zrobić by podłączyć fabryczny bluetooth do audi b6 z 2003 r odbiornikiem rns-d i fabrycznym telefonem na kablu na desce obok pasażera. Wiem był wątek wyczerpany mocno ale nie byłem w stanie przebrnąć przez całe 92 strony tematu - bez pogubienia się - a większość postu była poświęcona na podłączenie modułu pod odbiornik rns-e. Stare linki ze schematami skończyły żywot. Aktualnie mam moduł 8E0 862 333A Czy by cieszyć się zestawem z bluetooth z informacjami na FISie muszę: 1. Kupić mod
  13. Ile u Ciebie za taki zestawik? Te DSy chyba mają dużo większą skuteczność niż Premiery. Czy podczas normalnej jazdy też są na plus? A czy tarcze zimmermana perforowane robią jakąś znaczącą różnicę czy lepiej pozostać przy gładkiej jak seria?
  14. Witam. Pany co polecicie do S4 B6 na przód? I najlepiej od kogo Właśnie zapalila się kontrolka od klocków a tarcze nie grzeszą swoim stanem. Coś gładkiego czy lepiej nawiercane i jakie klocuszki do tego. Do normalnej jazdy (jak to w S4:) Zaciski ATE. I czy to normalne że tarcze nie są przymocowane tymi śrubami centrujacymi do piasty?
  15. Witam. Odgrzeję temat. Czy ktoś z forumowiczów może podać mi symbol tej wtyczki do czujnika 8E0941285J - lewy przód - uszkodziłem zapięcie przy demontażu. Drugie pytanie - w etce znalazłem symbol czujnika 8E0941285J, czy jest właściwy? Większość pisze tutaj o symbolu 8E0907503 jako właściwym.
×
×
  • Create New...