Jump to content

Afik

Pasjonat
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Afik

Informacje

  • First name
    Rafał
  • Location
    Kobyłka

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2011
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CAGC
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

294 profile views
  1. Witam czy ktoś może mnie oświecić jak to jest z tym rozkładem pinów w avancie. Według instrukcji westfali podłączamy się pod pin 19 20 (CAN) w module komfortu. A według elsy/ schematów powyżej pin 13/14. Bardzo bym był wdzięczny gdyby ktoś to rozpisał!!! Ok chyba dobrze rozumiem ze oryginalnie w wiązce wchodzi to w kostkę t17f przez ktora łączy się to z czarna kostka pin 19/20 poprawcie mnie jeśli się mylę i jeszcze jeśli ktoś by mógł mi gdzie podłączyć pin 3 z kostki od strony instalacji auta aż do przełącznika świateł hamowania???
  2. Afik

    wyjęcie wtrysku

    Odkręcisz 4 śrubki (jak dobrze pamietam imbus6) od zaślepki obracasz ja o 90° okrecasz przewód zasilający w paliwo wypinasz powrót paliwa ( tzrzyma go spinka trzeba pociągnąć do góry wypiąć i pociągnąć resztę). W głębi silnika masz dwie śrubki do odkręcenia (tylko ostrożnie bo mogą wpaść w czeluścia silnika), przykrecasz młotek bezwładnościowy wygrywasz wtrysk. Składanie w odwrotnej kolejności ( wcześniej tylko czyścisz gniazdo i wymiana uszczelki miedzianej). Będzie potrzebny vcds do odpowietrzania, bądź dużo cierpliwości z plakami itp. ( oczywiście tej metody nie polecam).
  3. A właściwie wiesz co to za aku tam jest masz Start-Stop bo nie musi być AGM. Chociaż i tak dostępu do cel nie będzie
  4. To akumulator AGM nie ma tam dostępu do cel minimalne napięcie tego aku to 12.4 V jeżeli było to prosto po zgaszeniu mierzone to ja bym zmienił.
  5. Ja tak miałem wymiana akumulatora pomogła. Mało tego raz palił dobrze raz słabo multimetr pokazywał ze aku niezły a jednak okazał się śmieć.
  6. Olej z norma 505.01 nie jest olejem nisko-popiołowym co oznacza ze na dłuższa metę może zapchać DPF. W trasie raczej nic się nie stanie, w mieście to różnie może być ... turbinie to nic nie będzie ludzie zakładają te turbiny do 1.9 tdi itp wszystko śmiga bez problemu na takiej normie
  7. Uważam ze jeżeli gładź cylindra nie ma śladów/ zadrapań itd. , to spokojnie załóż nowy cylinder wraz z pierścieniami ( sprawdźcie korbkę czy się nie skrzywiła ) głowica do remontu i montować. Zdarzały mi się remonty tego typu ( zawsze na życzenie klienta) i jak narazie znane mi autka jeżdżą bez problemu... a oczywiście głowica do remontu o ilecsie da ( grzybek zaworu nie zrobił spustoszenia )
  8. Kup cały komplet INY ( mają zestawy rozrząd + pompa wody). Ja takie rozrządy zakładam i jeszcze nigdy reklamacji na INE nie miałem.
  9. Jasne że jeśli tuleja ma spory luz to przy hamowaniu przestawia się lekko geometria koła. Każdy mechanik woli wymienić cały wahacz bo to mniej roboty niż wyciskać i wciskać tulejkę. Na odległość to ciężko powiedzieć bo obie te rzeczy ( tuleja, tarcza) mogą powodować drżenie.
  10. Pewnie może tylko popraw link do zdjęcia
  11. Afik

    podsufitka

    Kurde a może to było bagażnikiem nie pamietam do końca napewno nie wycinałem szyby a podsufitka weszła!
  12. Afik

    podsufitka

    Teoretycznie wycinka tylnej szyby W praktyce kiedyś miałem b8 wydmuszkę w środku i bez foteli kanap podłokietników itp. tylnymi drzwiami wymieniłem podsufitke ( trzeba było ja trochę naginać ale weszła bez uszkodzeń)
  13. Gdzie się znajduje punkt 401 wcwiazce przewodów albo jak taki punkt w elsie znaleźć?!?!?
  14. Witam!!! Czy ktoś pomoże mi z rozszyfrowaniem zielonej kostki do podłączania przednich foteli poprawcie mnie jeśli się mylę: Fotel kierowcy (bez pamięci i wentylowania) zielona kostka: Pin 1 - wraz z pinem 1 z kostki pasażera zwieramy i podłączamy do pin 25 kostka t32b w MCE Pin 2 - bezpośrednio z MCE kostka T32b pin 14 Pin 4 - bezpośrednio z MCE kostka T6f pin 1 Fotel pasażera (bez pamięci i wentylowania) zielona kostka: Pin 1 - wraz z pinem 1 z kostki kierowcy zwieramy i podłączamy do pin 25 kostka t32b w MCE Pin 2 - bezpośrednio z MCE kostka T32b pin 19 Pin 4 - bezpośrednio z MCE kostka T6f pin 6 W zasadzie nie mogę się połapać w schemacie co znaczy połączenie z masą w wiązce przewodów wnętrza samochodu ( dotyczy to pinu 1 w kostkach pasażera i kierowcy ) powinny być te przewody zmostkowane i poprowadzone do MCE czy podpięte do masy a MCE podpięte do masy oddzielnie.... ;b OGRZEWANIE.pdf
×
×
  • Create New...