Jump to content

Afik

Pasjonat
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Afik

Informacje

  • First name
    Rafał
  • Location
    Kobyłka

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2011
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CAGC
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

456 profile views
  1. Miałem drgania na zimnym- w moim przypadku zmiana filtra paliwa pomogła ( wymieniam go co druga wymianę oleju. Teraz to przy każdym będę zmieniał), ewentualnie czujnik ciśnienia paliwa na listwie ale to VCDS...
  2. Afik

    Szarpanie przy ruszaniu

    Brzmi jak problem z dwumasa
  3. Zobacz ofertę Rury intercoolera 3.0 bitdi 8R0 145 979 E 8R0 145 790 H Rury jak nowe. Do przejścia z intercoolera 3.0 tdi na 3.0 bitdi cena : 300 zł + kw Cena 300,00 zł Dodający Afik Wysłano 21.02.2020 Kategoria Audi A4 B8
  4. Rury jak nowe. Do przejścia z intercoolera 3.0 tdi na 3.0 bitdi cena : 300 zł + kw
  5. Zobacz ofertę Intercooler 3.0 tdi 8K0 145 805 E Witam!! intercooler 100% z demontażu na 3.0 bitdi cena : 80 zł + kw Cena 80,00 zł Dodający Afik Wysłano 21.02.2020 Kategoria Audi A4 B8
  6. Witam!! intercooler 100% z demontażu na 3.0 bitdi cena : 80 zł + kw
  7. Czy aby zamontować taka ładowarkę w aucie które nie ma takiej bazy na telefon. Można kupić sam wtyk Podpiąć +\- i będzie działać ??? Bo to wyjście na antenę to dalej jest wzmacniacz sygnału ???
  8. Ok, to co masz na myśli skoro wielkość to nie wszystko. Materiał tego intercoolera jest wysokiej jakości ((AlSi10Mg) tego materiału używa np. Wagner), średnica wlot/wylot jest 57 mm , żeberka są na tyle gęsto ze nie widać prześwitu ( waga tez jest właściwa ). Nie jestem znawca w temacie, ale chętnie się dowiem jaka jest różnica między takim intercoolerem a np. FMIC.
  9. ogólnie wielkość wskazuje ze musi być różnica
  10. Ok! jestem prosto po montażu intercoolera od 3.0 bitdi 8R0145805A do silnika 2.0 tdi CAGC ( chociaż to bez różnicy ). Zdecydowałem się na metodę z rosyjskiej strony ( w kwesti odcięcia części rur): 403 — Доступ запрещён WWW.DRIVE2.RU Автомобильная социальная сеть Tak wiec w momencie kompletowania części zamówiłem rury od q5 3.0 tdi (8R0145790H, 8R0145979E), nie pasują...... Raz ze są za szerokie i od strony turbo to ni jak tego założyć. Od strony kolektora kompletnie inne wyprofilowanie . Pieniądze w błoto jak ktoś chce chętnie odsprzedam . Po odcięciu rur z chłodnicy wszystko pasuje idealnie na ori gumowych rurach od intercoolera 2.0 ja miałem w między czasie od 3.0 tdi, metoda montażu rur taka sama - opalarka, smar , cierpliwość ..... kierownice powietrza ( ja swoje docinalem ) pasowały już bez poprawek. Dolna płytę plastikowa trzeba dociąć i to chyba zajmuje najwiecej czasu. Cala zabawa od wstawienia do wyjechania zajęła mi 3 godziny, na kacu... to może w 100% kondycji to 2 godziny. Różnic - nie czuć. Może w lato...
  11. Bez pompki próżniowej i vcds’a nie ogarniesz tego.
  12. Witam czy ktoś może mnie oświecić jak to jest z tym rozkładem pinów w avancie. Według instrukcji westfali podłączamy się pod pin 19 20 (CAN) w module komfortu. A według elsy/ schematów powyżej pin 13/14. Bardzo bym był wdzięczny gdyby ktoś to rozpisał!!! Ok chyba dobrze rozumiem ze oryginalnie w wiązce wchodzi to w kostkę t17f przez ktora łączy się to z czarna kostka pin 19/20 poprawcie mnie jeśli się mylę i jeszcze jeśli ktoś by mógł mi gdzie podłączyć pin 3 z kostki od strony instalacji auta aż do przełącznika świateł hamowania???
  13. Afik

    wyjęcie wtrysku

    Odkręcisz 4 śrubki (jak dobrze pamietam imbus6) od zaślepki obracasz ja o 90° okrecasz przewód zasilający w paliwo wypinasz powrót paliwa ( tzrzyma go spinka trzeba pociągnąć do góry wypiąć i pociągnąć resztę). W głębi silnika masz dwie śrubki do odkręcenia (tylko ostrożnie bo mogą wpaść w czeluścia silnika), przykrecasz młotek bezwładnościowy wygrywasz wtrysk. Składanie w odwrotnej kolejności ( wcześniej tylko czyścisz gniazdo i wymiana uszczelki miedzianej). Będzie potrzebny vcds do odpowietrzania, bądź dużo cierpliwości z plakami itp. ( oczywiście tej metody nie polecam).
  14. A właściwie wiesz co to za aku tam jest masz Start-Stop bo nie musi być AGM. Chociaż i tak dostępu do cel nie będzie
  15. To akumulator AGM nie ma tam dostępu do cel minimalne napięcie tego aku to 12.4 V jeżeli było to prosto po zgaszeniu mierzone to ja bym zmienił.
×
×
  • Create New...