Jump to content

Afik

Pasjonat
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Afik

Informacje

  • First name
    Rafał
  • Location
    Kobyłka

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2011
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CAGC
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

402 profile views
  1. Ok, to co masz na myśli skoro wielkość to nie wszystko. Materiał tego intercoolera jest wysokiej jakości ((AlSi10Mg) tego materiału używa np. Wagner), średnica wlot/wylot jest 57 mm , żeberka są na tyle gęsto ze nie widać prześwitu ( waga tez jest właściwa ). Nie jestem znawca w temacie, ale chętnie się dowiem jaka jest różnica między takim intercoolerem a np. FMIC.
  2. ogólnie wielkość wskazuje ze musi być różnica
  3. Ok! jestem prosto po montażu intercoolera od 3.0 bitdi 8R0145805A do silnika 2.0 tdi CAGC ( chociaż to bez różnicy ). Zdecydowałem się na metodę z rosyjskiej strony ( w kwesti odcięcia części rur): 403 — Доступ запрещён WWW.DRIVE2.RU Автомобильная социальная сеть Tak wiec w momencie kompletowania części zamówiłem rury od q5 3.0 tdi (8R0145790H, 8R0145979E), nie pasują...... Raz ze są za szerokie i od strony turbo to ni jak tego założyć. Od strony kolektora kompletnie inne wyprofilowanie . Pieniądze w błoto jak ktoś chce chętnie odsprzedam . Po odcięciu rur z chłodnicy wszystko pasuje idealnie na ori gumowych rurach od intercoolera 2.0 ja miałem w między czasie od 3.0 tdi, metoda montażu rur taka sama - opalarka, smar , cierpliwość ..... kierownice powietrza ( ja swoje docinalem ) pasowały już bez poprawek. Dolna płytę plastikowa trzeba dociąć i to chyba zajmuje najwiecej czasu. Cala zabawa od wstawienia do wyjechania zajęła mi 3 godziny, na kacu... to może w 100% kondycji to 2 godziny. Różnic - nie czuć. Może w lato...
  4. Bez pompki próżniowej i vcds’a nie ogarniesz tego.
  5. Witam czy ktoś może mnie oświecić jak to jest z tym rozkładem pinów w avancie. Według instrukcji westfali podłączamy się pod pin 19 20 (CAN) w module komfortu. A według elsy/ schematów powyżej pin 13/14. Bardzo bym był wdzięczny gdyby ktoś to rozpisał!!! Ok chyba dobrze rozumiem ze oryginalnie w wiązce wchodzi to w kostkę t17f przez ktora łączy się to z czarna kostka pin 19/20 poprawcie mnie jeśli się mylę i jeszcze jeśli ktoś by mógł mi gdzie podłączyć pin 3 z kostki od strony instalacji auta aż do przełącznika świateł hamowania???
  6. Afik

    wyjęcie wtrysku

    Odkręcisz 4 śrubki (jak dobrze pamietam imbus6) od zaślepki obracasz ja o 90° okrecasz przewód zasilający w paliwo wypinasz powrót paliwa ( tzrzyma go spinka trzeba pociągnąć do góry wypiąć i pociągnąć resztę). W głębi silnika masz dwie śrubki do odkręcenia (tylko ostrożnie bo mogą wpaść w czeluścia silnika), przykrecasz młotek bezwładnościowy wygrywasz wtrysk. Składanie w odwrotnej kolejności ( wcześniej tylko czyścisz gniazdo i wymiana uszczelki miedzianej). Będzie potrzebny vcds do odpowietrzania, bądź dużo cierpliwości z plakami itp. ( oczywiście tej metody nie polecam).
  7. A właściwie wiesz co to za aku tam jest masz Start-Stop bo nie musi być AGM. Chociaż i tak dostępu do cel nie będzie
  8. To akumulator AGM nie ma tam dostępu do cel minimalne napięcie tego aku to 12.4 V jeżeli było to prosto po zgaszeniu mierzone to ja bym zmienił.
  9. Ja tak miałem wymiana akumulatora pomogła. Mało tego raz palił dobrze raz słabo multimetr pokazywał ze aku niezły a jednak okazał się śmieć.
  10. Olej z norma 505.01 nie jest olejem nisko-popiołowym co oznacza ze na dłuższa metę może zapchać DPF. W trasie raczej nic się nie stanie, w mieście to różnie może być ... turbinie to nic nie będzie ludzie zakładają te turbiny do 1.9 tdi itp wszystko śmiga bez problemu na takiej normie
  11. Uważam ze jeżeli gładź cylindra nie ma śladów/ zadrapań itd. , to spokojnie załóż nowy cylinder wraz z pierścieniami ( sprawdźcie korbkę czy się nie skrzywiła ) głowica do remontu i montować. Zdarzały mi się remonty tego typu ( zawsze na życzenie klienta) i jak narazie znane mi autka jeżdżą bez problemu... a oczywiście głowica do remontu o ilecsie da ( grzybek zaworu nie zrobił spustoszenia )
  12. Kup cały komplet INY ( mają zestawy rozrząd + pompa wody). Ja takie rozrządy zakładam i jeszcze nigdy reklamacji na INE nie miałem.
  13. Jasne że jeśli tuleja ma spory luz to przy hamowaniu przestawia się lekko geometria koła. Każdy mechanik woli wymienić cały wahacz bo to mniej roboty niż wyciskać i wciskać tulejkę. Na odległość to ciężko powiedzieć bo obie te rzeczy ( tuleja, tarcza) mogą powodować drżenie.
  14. Pewnie może tylko popraw link do zdjęcia
×
×
  • Create New...