Skocz do zawartości

kho

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kho

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Banino

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AHH
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kho

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich. Mój problem objawiał się odcinaniem turbiny w czasie jazdy. Pierwsza diagnoza - przewody - wymienione, nie pomogło druga diagnoza - zawór n75 - wymieniony na inny, następnie zamieniony z n18 - nie pomogło trzecia diagnoza - sztanga - rozruszanie miało pomóc - nie pomogło czwarta diagnoza - turbina na stół i porządne czyszczenie. Po tym zabiegu jeżdżę bez w/w objawów ponad rok. Turbina nie wchodzi w żaden tryb awaryjny, sztanga chodzi płynnie bez zacięć. No i egr poszedł w odstawkę. Do dzisiaj, w czasie jazdy zabrakło mocy i trza było zjechać, zagasić silnik i ponownie odpalić. Proszę zerknijcie na mój log dynamiczny grup 011 i 003 które wykonane były 17.06 i opowiedzcie coś o nich. http://vaglogi.pl/log-011_8Q3WfW.html http://vaglogi.pl/log-003_IxM43g3.html Wrażenie moje takie jakby turbina za mało pompowała, albo za późno wstawała Pozdrawiam. Problem rozwiązany. Winny zawór N75. Po podłączeniu vacuometr - a pod ten zwór okazało się, że się zawiesza. Zrobiłem podmiankę z N18 i wszystko wróciło do normy. pozdrawiam.
  2. Witam wszystkich. Mój problem objawiał się odcinaniem turbiny w czasie jazdy. Pierwsza diagnoza - przewody - wymienione, nie pomogło druga diagnoza - zawór n75 - wymieniony na inny, następnie zamieniony z n18 - nie pomogło trzecia diagnoza - sztanga - rozruszanie miało pomóc - nie pomogło czwarta diagnoza - turbina na stół i porządne czyszczenie. Po tym zabiegu jeżdżę bez w/w objawów ponad rok. Turbina nie wchodzi w żaden tryb awaryjny, sztanga chodzi płynnie bez zacięć. No i egr poszedł w odstawkę. Więc po tym czasie proszę zerknijcie na mój log dynamiczny grupy 011 i 003 i opowiedzcie coś o danych. http://vaglogi.pl/log-011_8Q3WfW.html http://vaglogi.pl/log-003_IxM43g3.html Pozdrawiam
  3. Witam kolegów. Mam delikatny problem z cieknącą pompą. Przymierzam się do wyciągnięcia pompy. Mam pytanie czy odkręcając pompę wtryskową i koło zębate paska od pompy wydostanę pompę do góry, czy też muszę zdjąć flanszę odkręcając centralną nakrętkę z wałka pompy. Pytam dlatego, gdyż nie chciałbym mieć problemu z późniejszym ustawieniem pompy. Pozdrawiam.
  4. No przecież, ale skucha. Zrobimy powtórkę.
  5. Witam wszystkich. Chciałbym wyszukać problem łapania ,,muła'' w mojej A4. Otóż co jakiś czas podczas jazdy rozłącza mi się turbina-taka widać przypadłość. Udało mi się zrobić logi statyczne i dynamiczne turbiny. statyczny - http://vaglog.pl/log-011_9oXd8C3.html dynamiczny - http://vaglog.pl/log-011_JI784.html Przewody podciśnienia wszystkie wymienione, EGR - nieruszony, N75 wymieniony na inny, N18 wymieniony na inny. Pozostaje jeszcze kwestia samego dolotu do intercooler-a Dziwi mnie fakt, dlaczego w większych upałach auto czasami ma dość dużego ,,muła'' - nie może wystartować do przodu. PO paru sekundach wraca życie, ale do czasu. Dopóki dopóty coś nie rozłączy turbiny. Wtedy pozostaje mi wyłączenie i włączenie silnika. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź.
  6. Witam. Mam bardzo podobny objaw hamulcowy. Otóż jadąc 140km/h zjeżdżając na prawy pas zacząłem hamowanie i ku mojemu zdziwieniu pedał hamulca twardy-problem z hamowaniem. Po chwili hamulce wróciły do normy. Z automatu zostaly wymienione wszystkie przewody podciśnienia, uszczelniony kruciec pompy vakum ( trochę luźny ) i póki co problem się nie pojawił. Tyle że chcialbym wymienić jeszcze ten łącznik gumowy co jest w ścianie grodziowej, a mie mam mumeru części. Przedstawiony problem w audi B6 może mieć miejsce i u mnie. Dodatkowym problemem jest że podczas postoju znika podciśnienie w serwie. Pozdrawiam.
  7. Witam ponownie. Autko stoi w serwisie, mam problem z klimą - zwyczajnie nie chłodzi. Nie jest to moja bajka dlatego odstawiony jest na warsztat. Po kupnie auta z wiadomego źródła wymieniłem wszystkie tarcze hamulcowe, tylne zaciski zregenerowałem, łożyska tarczo-piasty wymienione, płyn hamulcowy wymieniony, wszystkie przewody gumowe od chłodzenia poszły na odstrzał, odma wymieniona. Przewody podciśnieniowe wymienione, zawór N75 wymieniony. Trochę tego się nazbierało, ale przywiązanie do marki robi swoje. Jest parę problemów z turbiną, czyli taki nasz standard ładuje, ładuje i przestaje. Jak wyżej pisałem przewody podciśnieniowe wymienione, zawór N75 wymieniony. Pozostaje kwestia sprawdzenia pompy Vacu i kierownic turbiny. Jak wywalę turbinę to zobaczymy co w niej piszczy. Pozdrawiam wszystkich pasjonatów czterech pierścieni.
  8. Witam wszystkich. Od niedawna jestem posiadaczem Audi A4. Jest to moje trzecie Audi zaczynając od B3, B4 i obecnie A4. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...