Skocz do zawartości

KingRaider

Pasjonat
  • Postów

    152
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

11

O KingRaider

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Krasnystaw

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1807 wyświetleń profilu
  1. Właśnie odpisałem, ale dla reszty też tutaj powtórzę. W a6 c7 z silnikiem cnha idzie dwumas 0cs105266l, czyli taki sam jak w b9. Różnica jest taka że w a4 b8 cnha idzie wysprzęglik jak w cglc, czyli oddzielnie wysprzęglik, oddzielnie łożysko, a w b9 oraz a6 c7 z silnikiem cnha wysprzęglik jest razem z łożyskiem, jak w golfie iv Nie widziałem na żywo sprzęgła z cnha ale według mnie nie będzie z tym problemu i dwumas 0cs105266l podjedzie do cnha b8
  2. A w Niemczech?
  3. Tak, to że do czyszczenia to wiem, bardziej interesuje mnie dlaczego przy 13.5g wypala na sofcie diesel gate, wypalał co 300km ale za to kalkulowana szła do 100% czyli jakieś 24g,czy polecasz jakaś firmę co dobrze wyczyści dpf?
  4. Zerknie ktoś fachowym okiem, zrobiłem downgrade do softa przed diesel gate i wypala się co 13.5g zamierzonego..
  5. Auto aktualnie ma zrobione ponad 50k km na sprzęgle z b9 i śmiga cały czas bardzo dobrze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...