Skocz do zawartości

Maciej M.

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Maciej M.

Informacje

  • Imię
    Maciej
  • Miasto
    Chorzów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Maciej M.

0

Reputacja

  1. cześć, u mnie ten sam temat, pomoże ktoś w okolicach Katowic?
  2. No to się ładnie zakręciłem byłem przekonany że torsen ma niezależne od skrzyni smarowanie a i mechanik mnie z błędu nie wyprowadził... nawet gdzieś w wątku się takie info przewinęło ale doczytałem - dotyczyło wersji 3,0 V6 Jak zlewałeś to uniesienie tyłu wystarczyło żeby torsena opróżnić czy jest tam jakiś korek ? i ten ceramizer jakiś konkretny polecisz ? Co do oleju w skrzyni to stanie na Raveolu lub Castrolu zgodnie z G 055 532, ale żeby nie było tak jednoznacznie -> poniżej odpowiedź na zapytanie - co polecają - ze strony skrzynie.com.pl (podany VIN itd) "Do Pana skrzyni producent przewiduje zastosowanie oleju serwisowego G052911A2. Na pełne zalanie wymagane są 3,5 litra oleju. Olej ten nie należy do najtańszych. Mogę zaproponować tańszy, choć równie dobry, zamiennik tego oleju - FUCHS Sintofluid 75W80.Olej TITAN SINTOFLUID 75W80 jest olejem w pełni syntetycznym na estrach o lepkości SAE 75W80 i klasie API GL-5 (...) olej ten spełnia m.in. takie normy jak VW G052911, BMW LT1 / LT2 / LT3, OPEL GM 1940182... ...Do tylnego dyfra producent przewiduje zastosowanie oleju serwisowego G052145A2, w ilości 1,5 litra.Niestety nie mamy w ofercie oryginalnego oleju, ale śmiało mogę polecić olej Fuchs SINTOPOID 75W90." i co ?
  3. cześć, pacjent B7 1.8t Quattro BFB, skrzynia GJW VIN WAUZZZ8E76A051027 Bardzo proszę o potwierdzenie wyboru. Z wątku wynika, że do skrzyni polecacie Ravenol MTF2 75W80 lub ew. Castrol Syntrans V FE 75W80 Zastanawia mnie jednak co do torsena i tylnego mostu? Torsena teraz zaczęło być mocno słychać i trzeba coś poratować... lać Motul Gear 300 LS 75W90 / Motul Gear 75W90 -półsyntetyk polecony w lokalnym sklepie / czy Ravenol VSG 75W90
  4. cześć, mam to samo, tyle że najczęściej przy dodaniu gazu na niskich obrotach (troche powyżej 2tyś) i wysokim biegu. Co tam u Was wyszło? podpora wału ?
  5. rozwiązany znaczy łożyska wymienione czy powód był inny? poszło bez wyjmowania skrzyni? pytam bo sam się do tej operacji przymierzam
  6. W sumie to bezpieczniej nie liczyć, a i małżonka wtedy spokojniejsza wiem ile sam wsadziłem a mam zrobiony ułamek tego co Ty... Się kurde naoglądałem i znowu apetyt rośnie... będę śledzić dalsze postępy. Dzięki za tipy i powodzenia
  7. No Panie Rob@k coś pięknego ! ta lista modów normalnie nie ma końca... tak mnie tylko zastanawia, jeśli można -> ile już wpakowałeś w tą audiczkę ? przeczytałem wątek od początku i bardzo lekko licząc 20k to mało... a że skrupulatny jesteś to pewnie masz gdzieś podsumowane ?
  8. cześć, z wymiany "na dniach" zrobiło się 2 miesiące ponad... nigdzie tego cholerstwa dostać nie mogłem ( GSP 603029 ). Obdzwoniłem wszystkie możliwe sklepy i hurtownie, przeszukałem całe internety i jedynie na https://www.autodoc.pl/gsp/8378831 towar miał być dostępny. Skończyło się na dwu tygodniowym oczekiwaniu na dostawę od producenta, aż w końcu paczka przyjechała z ...Berlina Potem, za długie oczekiwanie na mechanika ale w końcu JEST ! Jeżdżę tygodnia, jest elegancko - wibracje ustały, wszystko sztywne. Co do samego montażu jest tak jak pisaliście, pasuje P&P. Niestety uporczywe stuknięcia podczas ruszenia pozostały i ostatnim możliwym winowajcą jest przegub zewnętrzny Tutaj pytanko i prośba - czy to będzie ten 8E0 498 099 (D/X/DX) ? jakie tam będą uzębienia ? / Może ktoś podejrzeć w etce... please ? VIN: WAUZZZ8E76A051027 p.s. sorry że tutaj nt zewnętrznego ale to ciąg dalszy...
  9. Cześć, mam dokładnie to samo. Jedynka czasem haczy, jakby po drodze na miejsce był jakiś ząbek. Pozostałe biegi bez problemów. Tu podejrzewam jakiś luz na cięgnach. Dodatkowo w tą zimę dwukrotnie zamarzło wszystko na amen na pierwszym biegu... pomogło 20 minut na odpalonym silniku z nogą w sprzęgle aż puściło ?. Tutaj powodem wydaje się być zużycie wybieraka, przez które do środka dostała się woda, ale poprawcie mnie jeśli się mylę. Enejcz uporałeś się z tematem ? p.s. gdzie szukać serwisówki do regulacji po wymianie gratów ?
  10. Emejcz, ile już przejechałeś na tych GSP? jak wrażenia ? luzy ? nic nie stuka ?
  11. Cześć, dla szukających zakładu w okolicach Katowic - z czystym sumieniem mogę polecić Silesia Cars - Katowice, ul. Dobrego urobku 5 Z opinią trochę czekałem żeby być obiektywnym, ale po kolei. Mija prawie 2 lata od montażu, założony zestaw (z zapasem pod mody) : Stag Qbox / reduktor ACR- 01 250 / wtryski barracuda 130NL / zbiornik 72l, zrobione na przewodach 8mm, oczywiście wtryski pojedynczo, wlew pełny pod klapką, zdjęty kolektor. Całość za 3300zł (cena na koniec września 2017) Do tej pory przejechane 25 tyś km i ZERO problemów. Podejrzewałem wcześniej, że gdzieś dali ciała z montażem bo jakiś miesiąc po, zaczął mi pomalutku uciekać płyn chłodniczy ale okazało się niedawno, że to chłodnica kończy swój żywot. Temp. przełączenia 36 lub 38st C nie pamiętam, tak jak robią standardowo (chociaż wstępnie chciałem wyższą). Samo przejście niezauważalne, w ciepłe dni tak jak teraz nie przejadę nawet kilometra, w zimę przy -20C niewiele więcej ->1.8t grzeje się naprawdę szybko. Spadek mocy niezauważalny. Instalacja prawie niewidoczna pod maską. Średnie spalanie, przy dynamicznej jeździe, w poniżej 12 litrów (20%miasto, 80% trasa, w godzinach szczytu), ostatnio kurs trasą E75 nad morze, ponad 700km - Chorzów -> Dąbki, przy prędkości do 200km/h około 14 litrów. Standardowo, przy codziennej eksploatacji na baku robię ok 550km. Przy spokojnej jeździe można i 700km ale to nuda Na pusto wchodzi 61-63 litry gazu. Na razie tylko przeglądy co 10tyś km i wymiana filtrów. P.s. za każdym razem sprawdzają też mapę. Generalnie nie ma się do czego przyczepić. Polecam =]
  12. Cześć, mam ten sam problem B7 1.8bfb w Q i te cholerne 24 zęby na półosiach. Stuka mi to od jakiegoś czasu i pomału zaczynał mnie szlag trafiać poszukując zamiennika.. panowie Emejcz, kamil-vag - z góry wielkie dzięki za rozpracowanie tematu na dniach wymiana p.s. Emejcz, doprecyzuj proszę - co założyłeś (GSP jak sugeruje opakowanie na foto?) / w jakiej cenie ? Czy szukać po numerze który podaje Kamil (8K0498103B) ?
  13. Dzięki za info ale dalej mnie zastanawia czym ta temp. jest podyktowana? bo wtryski dają radę od kilkunastu stC czy coś... dopytuję bo koledzy azure i scq na początku wątku na ten temat dyskutowali i argument za wyższą temp. przełączenia, żeby paliwka się trochę przerabiało (nie stało w baku) wydaje się być słuszny... jak myślicie?
  14. Cześć, na wrzesień mam montaż w Silesia Cars: - Stag Qbox / reduktor ACR- 01 250 / wtryski barracuda 130NL / zbiornik 72l, oczywiście wtryski pojedynczo, wlew pełny pod klapką, zdjęty kolektor. 3200zł Mam tylko pytanie o temperaturę przełączenia, bo wątek się przewinął - czy są jakieś technicznie optymalne przedziały czy to kwestia czysto indywidualnych preferencji ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...