Skocz do zawartości

owies

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O owies

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    Audi
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

634 wyświetleń profilu

Osiągnięcia owies

0

Reputacja

  1. owies

    Drgania przy niskich obrotach?

    Kupił, więc teraz będzie miał trochę czasu na kompa itp.
  2. Didając gazu na Parkingu trzęsie budą jakbyś miał 7 litrowe V8 hemi na sterydach? Tak = poduszki, tylko sam jeszce nie wiem która w pierwszej kolejności, też mi trochę trzęsie na światłach (co ciekawe nie zawsze) ale na razie są ważniejsze sprawy. Googlowałeś błąd? Uszczelnienie w konwerterze ma dość. Wymiana/regeneracja powinna załatwić temat. Pierwsze z drugim raczej nie ma nic wspólnego, a dźwięk z wybieraka... może coś tam wpadło i gra? "Nasi" już tam byli i coś spaprali ? ? Kiedy zauważyłeś ten błąd po raz pierwszy i ile już przejechałeś, jakieś niepokojące objawy w pracy skrzyni po za drganiem budy?
  3. To jest chyba błąd w tłumaczeniu, przecież ilość obrotów koła kierownicy jest taka sama jak i zakres ruchowy kół. Servotronic nie daje przecież większego promienia skrętu. Nie wiem, może mój ma już swoje lata i nie czuć jakiegoś hiper wspomagania... wydaje mi się że jest normalnie. Za to usztywnienie przy szybkiej jeździe jest super.
  4. Wydawało mi się, że tylko usztywnia układ kierowniczy powyżej 130km/h, bo to akurat czuję wyraźnie (mam fabrycznie).
  5. Ten servotronic to aż taki fajny czy tylko bajer? Uzasadnienie mile widziane ?
  6. Wiecie może w którym miejscu wpinają się do dynamicznej wymiany i kiedy wymieniają (o ile w ogóle) filtr? Nie mam kanału ani najazdów żeby obejrzeć to na spokojnie. :/ Jakiś czas temu zrobiłem podmianę statyczną dzięki uprzejmości znajomego, przymierzam się do drugiej wymiany i w zasadzie gdybym wiedział gdzie jest dostęp to spróbowałbym dynamicznej.
  7. Cóż, pewnie chodzi o to aby w czasie jazdy w jakiś przypadkowy sposób nie wrzucić skrzyni N a tym bardziej R, dlatego naciskasz przycisk jako świadomy wybór tych pozycji. Przechodzenie na Tip czy zmiany D-S nie są pozycjami tak wrażliwymi jak wrzucenie wstecznego jadąc choćby 20km/h na "drajwie". Bardziej zastanawia mnie ten opis rozbujania samochodu w praktyce... normalnie jak autor zauważył przy zawracaniu na trzy razy trzeba fizycznie czekać aż R załapie a później znowu D, to jak tu rozbujać szybko wajch.ując R-D? Jakoś sobie nie wyobrażam efektu rozbujania w ten sposób. Nagle bez używania hamulca biegi a tym samym koła będą zabierały instant bez tego poślizgu/czasu na zmiany kierunku toczenia?
  8. Czyli "łuczenie" to ten jakby odgłos pustej butelki walającej się po motorze ? Też to mam po rozgrzaniu, z lewej strony zaczyna łupać... Na zimnym nie słychać.
  9. Jak są wadliwe to tak. Moje cykały jak bomba.
  10. Uszkodzona regulacja w kartkach wylotowych? Nie rozbierałem tego climatronika na części pierwsze żeby znać przepływ powietrza, nie mniej może część finów jest zasyfiona grzybem albo po prostu klapki/cięgna - połączenie mechaniczne jest uszkodzone. Adaptacja przejdzie pozytywnie nawet na felernych klapkach więc tym się nie sugeruj.
  11. Nie masz błędów żadnych klapek? Btw. Byłem w czwartek u speca i ciśnienie latało na niskiej 2 bary, 12 barów na wysokiej. Generalnie klima bardzo późno wstaje, gdzieś po 10 minutach i czasem trzeba jej pomóc latając po przyciskach off/econ/auto. Później na ogół chłodzi choć czasem zdarzało się jakby "auto" nie nadążało płynne i czuć było wilgoć zanim znów schodziła temperartura. Czasem nawet z LO regulując tylko wentylatorem potrafiła się wyłączyć. Błędy od zakupu dotyczyły V158 i V159, oba zregenerowane "kontaktem" i od tamtej pory grzecznie milczą. Adaptacja zrobiona. Nie wiem ile w tym prawdy, podobno po rozszczelnieniu instalacji nie ma żadnego "bezpiecznika" wyłączającego sprężarkę - zabezpieczenie przed uszkodzeniem i pracą na sucho. Rzeczywiście tak jest? Dzisiaj umyłem skraplacz bo mam wrażenie że po zakupie był suchy a ostatnio jakby połowa zaszła dziwnym olejem nieznanego pochodzenia. Będę to obserwował. Może tu jest feler...
  12. Ciśnienie masz za niskie, choć wartość w tym oknie jest dynamiczna i zależna od pracy sprężarki. Jeśli nie ma błędów to obstawiam nieszczelność. U mnie też prawdopodobnie gdzieś ucieka, choć martwi mnie tłusty skraplacz...
  13. owies

    Bagnet oleju

    "Domyślnie się" kiedyś testowała na mnie żona, choć już dawno spasowała w obliczu porażki. W takim razie muszę zrewidować procedurę poprawnego/miarodajnego sprawdzania bo mam zdaję się powyżej kulki od wymiany a nie robiłem jej własnoręcznie. Dziękuję niezmiernie!
  14. owies

    Bagnet oleju

    Czyli znowu nikt nie wie albo nikomu nie chcę się odpisać. No za***iście porostu. Google nic ciekawego nie wyrzucają https://www.google.pl/search?client=ms-android-orange-pl&ei=ZC5_WZHXG8nkaPjFleAH&q=poziom+oleju+3.0+v6+audi&oq=poziom+oleju+3.0+v6+audi&gs_l=mobile-gws-serp.3..33i160k1l2.205163.217654.0.218059.39.19.1.0.0.0.679.4825.1j7j6j2j1j2.19.0....0...1.1j4.64.mobile-gws-serp..24.11.2313...30i10k1j33i21k1.lt8GS7QGTig tutejsza szukajka również.
  15. Czy możesz podać kanał adaptacji? Nie widzę odpowiedzi na to pytanie a mój poczciwy VagCom mi nie podpowie...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...