Skocz do zawartości

Mariox37

Pasjonat
  • Postów

    158
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

11

O Mariox37

Informacje

  • Imię
    Mario
  • Miasto
    Śląsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Cabriolet
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

2232 wyświetleń profilu
  1. Mariox37

    Poduszka silnika.

    Odkopię trochę temat. Padła, wylała się prawa poduszka silnika A4 b6 1.8T ta pod turbiną. Jak ktoś wymieniał niech podpowie jak tam się dostać ? Tak na szybko zerknąłem od góry słaby dostęp, ktoś podpowie ?
  2. Okazało się że zawarło przewody od cewki, kupione nowe wtyczki i przewody ( zestaw naprawczy cewki 4szt) Trzeba będzie wyciąć, wlutować i będzie git. :)
  3. Właśnie dziś rano chciałem jechać do pracy i zonk, kręci nie pali . Spalony bezpiecznik chyba to 28 ( 20A) pompa paliwa, włożyłem drugi i odrazu spaliło. Możliwe że pompa siadła ? Spieszyłem się i pojechałem drugim autem. Jutro wrócę z pracy i zacznie się szukanie . Ktoś miał podobnie że odrazu po kluczyku pali bezpiecznik ?
  4. Małe UP. jakiś czas temu okazało się, że w tym termostacie od kolegi był walnięty czujnik, jest on nie rozbieralny więc do wymiany poleciał zaś cały termostat na nowy . Jest teraz gitara 0 błędów z termostatu.
  5. Po co chcesz wyminiac kolektor ? bedzie tam 400+kunia ?? Zapytaj go ile chce za Dp 2.75 i rura 2.5" na łączniku elestycznym do srodkowego wydechu ? jak by robił dla Ciebie do przy okazji by zrobił dwa 600zł cały wydech ? nie mozliwe coś
  6. I jak coś robiłeś u nich ????
  7. Jak coś wymyslisz daj znać, ja mam pusty kat, robiony środek przelot pózniej portki na dwie rury i na koncu dwa wydechy też robione ( rura perforowana i wata) przeloty, tylko rury łączące są standardowe z orginalnego wydechu, nawet są fotki na forum gdziś. Kusi mnie Long downpipe od turbo może 2.75 i dalej 2.5" do śrokowego. Oczywicie najlepiej by było cały 2.5" ale ceny 2.5do 3tyś z robotą. ktoś wie jak zmienic ten opis pod postem bo trochę wiecej mocy juz w audi
  8. Witam. Na desce błędu nie ma ale na kompie jest . Ktoś miał taki przypadek??? Temperatura na zegarach normalna, normalnie się nagrzewa, trzyma 90C ale na aplikacji temperatura 103-105 i dopiero się otwiera termostat ten pod kolektorem ssącym. Pytałem kolegi i u niego podobnie jest . Wtyczka cała, przewody nie zaśniedziałe. Spróbuję jeszcze wypiąć wtyczkę i zobaczę co się będzie działo.
  9. Logi zrobione statyczne i dynamiczne mam na @ bo z kolegą robiłem. Da się je jakoś na forum wrzucić?? Tutaj były takie błędy jeszcze przed wymianą czujnika tego za silnikiem to jest fotka z vag a z obd i Piston błąd taki:
  10. No tak miałem robić ale juz nie chciałem mu mieszać i włożył SACHS wszystko + ten kevlar . Też wyszło ok. 240KM tylko kabrio cięzka krowa bo 1700kg i do scigania sie nie nadaje choć w porównianiu do serii 163 jest inna jazda
  11. Robiłeś już sprzegło ? u mnie już slizgało bardzo. Mariot Garage z Katowic włożył wszystko nowe, sprzęgło docisk, dwumas i tarcza roznitowana i założone nowe tarcze z kevlarem.
  12. Wie ktoś na szybko jaka jest temperatura otwarcia termostatu ????? Moj termostat był peknięty, załozyłem od kolegi i otwiera go przy ok. 104 C sprawdzam na obd bo na liczniku tem. 90C . Wymieniłem też czujnik przy okazji ten za silnikiem. Wczesniej miałem błąd P1292 kontrolowane chłodzenie silnika termostat -F265 przerwa w obwodzie i drugi błąd P116 Dostosowanie składu mieszanki zbyt uboga . czy mozliwe jest że termostat pózno otwiera i komputer zmniejsza dawkę paliwa i jest błąd że ubogo ???? Zagotowałem w garku stary termostat i otwiera go też jak juz woda sie gotuje .
  13. Nie wiem czy kupiłes ale ja wziąłem hybrydę od Total turbo z Iwonicza Zdroju i dmucha jak głupia wyszło ok. 235KM oczywiście IC centralny , z S3 wtryski, przelot i dolot.
  14. Hej . No faktycznie dawno mnie Tutaj nie było:( turbo dmucha i ma się dobrze. Sprzęgło się wys...ło ale nowe wsadzone z kołem dwumas i obite kevlarem .
  15. O widzę że Bielsko to fajnie w razie jak u mnie padnie sprzęgło:) Byłem w tamtym roku na przeglądzie LPG w autoMix i trochę mi je przypalili bo aż śmierdziało, niby ciągnie na wysokich obrotach, musieli tam dobrze cisnąć:) ale jeżdżę już tak kilka miesięcy i na razie nic się nie dzieje, wysoko bierze. Staram uważać i nie cisnę na maxa. Audi a4 b6 cabrio ok 240KM Turbo hybryda z total Turbo, fmic centralny, wtryski z S3, dolot , przelot na jedynym środku i dwa na tyle, kat off. Jak na razie jestem bardzo zadowolony. Silnik bfb ok260 tys nalatane. Jaki koszt takiej wymiany u was na sprzęgło z awx ???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...