Noix
Pasjonat-
Postów
56 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Noix
Informacje
-
Imię
Dawid
-
Miasto
Lipnica Mała
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BEX
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
885 wyświetleń profilu
-
Witam, przyjechałem dziś z diagnostyki, bo auto się źle prowadzi na prostej + ciągnie go w prawo przy hamowaniu. Do wymiany tuleje sanek przednich i końcówki drążków. Jakich firm polecacie w/w elementy? Tuleji raczej nie chce poliuretanowych.
-
Witam, Jako iż zrobiłem trochę przebiegu moją gablotą czas na większy serwis. Chcę zrobić porządny serwis przedniego zawieszenia. Przez 80k km zrobiłem z przodu zawieszenie 1BE amortyzatory Sachs + sprężyny eibach (zostają, w pełni sprawne), wahacze skv (do zmiany, wlatuja regum), wiadomo jakąś końcówka drążka była zmieniana. Jest tam jeszcze co zmieniać? Jakieś odboje amorów albo coś? Swoją drogą maglownica idzie na reklamację, bo po małej stłuczce w zimie był wsadzony zamiennik i jest do d*py. Tutaj proszę o doradzenie co zmienić jeszcze bo trochę stuka, na pewno na wahaczach
-
Ja przejechałem na komplecie SKV około 50k km co uważam za ok wynik jak na wahacze za 500zł. Obecnie 600zł z wysyłką od dystrybutora z forum, ale zastanawiam się czy nie lepiej wziąć regenerowane z regum... A może coś innego?
-
Nie no, olej i filtry wlatują co 10k, a tarcze i klocki teraz tego wymagały po prostu na poprzednich klockach zrobiłem przeszło 50k km, a na tarczach nie wiem Na dziś już 301k...
-
Auto parę dni temu strzeliło 300k nalotu, z tej okazji dostało świeży olej, filtry i nowy zestaw tarcz i klocków przód - wleciały czarne Rotingery GT + klocki Ferodo
-
Dzięki panowie, czyli nie kupuję Depo. Kiedyś zregeneruje swoje, może za rok albo za dwa znając mnie Kratki środkowej jak nie było tak nie ma, może po nowym roku xD
-
Co do lamp - zastanawiam się właśnie czy przerobić swoje czy iść budżetowo i kupić depo black. Dużo tańsze są, nie musiałbym swoich przerabiać. Tylko opinie też o nich różne
-
No to dzisiaj wleciał przedni, nowiutki znaczek Audi. Niedługo 300k przebiegu
-
Na pewno plaster miodu, muszę coś wykombinować z czego wstawić. Ori sline to sobie woreczek monet wołają, jedynie przeróbka z a6c5 lub golfa. Znając mnie to będę z dziurą jeździł z rok czasu xD Ciężko coś dodawać jak nic się nie dzieje To jest moje daily, nie pieszczę go, częściej jest brudne niż czyste a takiego wstawiał nie będę
-
Witam, autko było u lakiernika, zostało pomalowanych kilka elementów, które tego wymagały i zmienił się także przód samochodu. Wleci jeszcze srebrny znaczek audi, dolna kratka jak ogarnę. Na tył wleci czarny znaczek. Fotki pewnie wkrótce. W tym roku może jeszcze siądzie mała korekta elementów, które nie były lakierowane. W przyszłym roku może w końcu wleci turbo+ic. Aktualny przebieg 295k km
-
Witam, chcę przerobić swój zwykły zderzak na zderzak sline i jednocześnie pozbyć się dodatkowych listew na zderzaku. Tylko pytanie, czy po listwach zostaną jakieś dziury, czy są one na klej?
-
Witam, zrobiłem swapa Q i okazuje się, że wał który dostałem jest w kiepskiej kondycji i powoduje pewnego rodzaju buczenie. Mam wał o oznaczeniu 8E0 521 101 T - jakie inne pasują jeszcze? Jeśli to ważne, to swap jest z b7 2.0tfsi do b6 1.8t, skrzynia o oznaczeniu GMV, dyfer o oznaczeniu HUN (nie jestem pewny ale na 90% hun). I ile +- takie wały chodzą? Sprawne, bez luzów, z dobrą podporą?
-
Było zawieszenie 1BA, teraz jest 1BE+Eibach Pro Kit, czyli 3cm względem seryjnego, zwykłego zawieszenia.
-
Witam, dziś profilaktycznie byłem na stacji kontroli pojazdów na szarpakach, bo niedawno uderzyłem dwoma kołami w krawężnik i chciałem sprawdzić czy nic tam się nie stało. Zawieszenie jest jak nowe, założone zostało 2,5 roku temu, zrobiłem coś ponad 30k km. Nic nie stuka, gumy nie sparciałe, nie popękane. Jestem bardzo zadowolony z zawieszenia SKV. Raczej wrócę do nich jak tylko będzie trzeba. Dodam, że mam zawieszenie sportowe 1BE, dodatkowo obniżone sprężynami Eibach Pro Kit, a na lato jest ciężka felga 18", która na pewno wpływa na żywotność wahaczy. Polecam
-
Fotka z nowymi, dużymi fifkami. które były założone podczas swapu Quattro.