Skocz do zawartości

Miki95

Pasjonat
  • Postów

    63
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Miki95

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    BRC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć, prosiłbym o rozkodowanie vinu: VSSZZZ5FZJR116300
  2. Cześć, proszę o rozkodowanie seata w wolnej chwili: vsszzz5fzfr132216, dzięki piękne.
  3. Panie Grzegorzu, prosiłbym o dekod Vinu: VSSZZZ5FZFR061260
  4. Jeśli byłoby to możliwe to prosiłbym o rozkodowanie. Dziękuję! WAUZZZ8T0CA035701
  5. Mówicie, że w tej kwocie można kupić bez wady olejowej. Od którego rocznika już ta wada była wyeliminowana? Czy to dotyczy silników 1.8 jak i 2.0 tfsi?
  6. Cześć, koledzy i koleżanki muszę się poradzić przy wyborze nowego samochodu. 3.5 roku jeździłem Audi a4 b7 2.0 tdi. Ile nerwów i pieniedzy straciłem to się w głowie nie mieści. Kupiłem bo byłem nieświadomy problemów jakie niósł ze sobą ten model, dlatego teraz chciałbym uniknąć rozczarowania z zakupionego auta. Trochę się rozglądałem po sieci i zasięgnąłem opinii użytkowników na różnych forach internetowych. Interesuje mnie tylko benzyna ew. założenie instalacji gazowej. Szukam auta o roczniku młodszym niż 2012 rok i w cenie do 70k zł. 1. Audi a4 b8 2.0 lub 1.8 tfsi, poczytalem o problemach z braniem oleju i problemami z rozrządem. 2. Bmw f30 2.0i lub 2.8i tutaj też problem z rozrządem, braniem oleju, i pompa olejowa 3. Volvo v60 T4 T5 T6, problemy z braniem oleju. Myślałem, że auta z młodszego rocznika mają nieco ogarnięte te sprawy i nie będzie problemu z ich eksploatacja ale co można wyczytać w internecie przyprawia mnie o błyskawiczny porost siwych włosów. Czy ktoś może posiada te modele i może pomóc mi swoimi doświadczeniami? A może polecilisbysie inne marki i inne modele aut? Mój tymczasowy dupowoz zaczyna się delikatnie mówiąc sypac dlatego z początkiem roku styczen/luty jeżeli byłaby ciekawa oferta to będę chciał kupić jakieś auto. Dzięki za wszelką pomoc.
  7. Możliwe że w silniku założony został wałek rozrządu bez obsługi dpf.
  8. Cześć, chcę kupić używany oryginalny wałek rozrządu zamiast nowego zamiennika. Wymiar nominalny wysokości krzywek to 61.7mm, jaka jest dopuszczalna tolerancja w wymiarze krzywek wałka, który jeszcze trochę pośmiga?
  9. Zmiany oleju co 8-10k km mogłyby zalepić te kanały w przeciagu 40k km? Bo ciała obce raczej by się tam nie miały skąd dostać
  10. Mój Mechanik rozebrał machine i się okazało że po 200km już są lekko trącone popychacze oprócz jednego i na dodatek nie wypełniały się olejem. Broki są na miejscu, pompa oleju sprawna, ciśnienie oleju prawidłowe. Czego to może to być wina? Beznadziejna jakość produkowanych szklanek czy coś ze smarowaniem?
  11. Wałek wziąłem ten droższy 50006342 on jest do dpf z końcówką AH a 50006343 jest bez dpf z końcówką AF, tak mi się wydaje. Zacząłem teraz szukać po numerze co mi podałeś. bo myślałem że przepłaciłem za gorszy.
  12. Cześć, posiadam problem z moim 2.0 TDI BPW z DPFem. Jakieś 3 lata temu kupiłem auto i po pół roku użytkowania jak się okazało wypadły mi broki w wałkach co przyczyniło się do wytarcia wałka rozrządu. Samochód szarpał i nierówno przyśpieszał i drgał na jałowym. Szklanki nie miały widocznych oznak zużycia a jedynie wałek na krzywkach był przytarty. Kupiłem wtedy wałek Kolbenschmidt, szklanki pozostały stare wraz z panewkami, wymienione przez mechanika. Auto przejeździło dobrze 25k kilometrów. Olej zmieniany na Castrol, i cholerka nie pamiętam czy spełniał normę 507. ? Problemu z dpfem nie miałem, nie wyskakiwała kontrolka dpf, a jeździłem dużo zarówno po mieście jak i w trasie. Auto zaczęło mi znów źle przyśpieszać, szarpać i drgać na wolnych. Mechanik rozebrał i okazało się że wałek jest wytarty na trzech krzywkach, wyklepane niektóre szklanki oraz przytarte panewki. Ciśnienie oleju, zmierzone na zimnym i ciepłym i jest prawidłowe. Ropa nie przedostawała się do oleju. Dużo jeździłem z wysokimi prędkościami, w związku z czym leciutko ubywało oleju ale nigdy nie spadł poziom poniżej minimum, uzupełniałem. Gdy jeździłem spokojnie olej utrzymywał się na jednym poziomie. Kolejny raz nastąpiła wymiana części ok 3 tygodnie temu. Nowy wałek Kolbenschmidt + nowe panewki + nowe szklanki Ina. Olej Motul X-clean 8100 Plus 5W30 efekt po 200 kilometrach odezwała się jedna szklanka. Przez 200 kilometrów silnik chodził jak z fabryki. Broki były cały czas na swoim miejscu przez 2,5 roku. W czym leży problem? W oleju czy wadliwie zrobionych częściach? W załącznikach wygląd wałka Kolbenschmidt i szklanek po przedostaniej wymianie (przejeździły 25k km)
  13. Cześć, jadąc ostatnio autem zaczęło być słychać huk z przodu auta powyżej 90km/h , słychać to tylko na równym asfalcie, bo nic wtedy tego dźwięku nie zagłusza. Podobny dźwięk do dźwięku wydawanego przez zużyte łożysko. Opony roczne Uniroyal Rainsport 3 - przejechane może z 15 tys. km do tego czasu wszystko ok, zbieżność i geometria była ustawiana po wymianie wahaczy też ok. 15 tys km temu Po podniesieniu auta i zakręceniu kołami brak jakichkolwiek niepokojących dźwięków. Jakieś 400km temu pękła mi spręzyna w aucie z przodu i wymieniłem tylko tą pękniętą bo w trasie w najbliższym skepie mieli tylko jakieś no-name i wymieniłem żeby dojechać do domu. Chcę trochę obniżyć przód dlatego nie wymieniałem dwóch, bo i tak muszę kupić komplet. Czy to wynik tego że z przodu są dwie różne sprężyny? Auto z jednej strony stoi 2mm wyzej tam gdzie była wymieniana. Może przez to ząbkować opone?
  14. Miki95

    Esp

    Wyłączenie esp może mieć związek z niewłaściwie pracujacym egr. Masz jakieś błędy w komputerze?
  15. Miki95

    B7 bpw

    Basic settings: Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_Z60o3.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_UVANr9.html Statyczny: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_K7REK.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_ON13ltK.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_Dpu0M0.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_nWdYhm.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_Gw69f1g.html Dynamiczny: Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_Vz4B8.html Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-011_010_P45y5.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_l6qMu0g.html Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_st4Fr9.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...