Miki95
Pasjonat-
Postów
63 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Miki95
Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Rzeszów
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
BRC
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
Miki95 odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Cześć, prosiłbym o rozkodowanie vinu: VSSZZZ5FZJR116300 -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
Miki95 odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Cześć, proszę o rozkodowanie seata w wolnej chwili: vsszzz5fzfr132216, dzięki piękne. -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
Miki95 odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Panie Grzegorzu, prosiłbym o dekod Vinu: VSSZZZ5FZFR061260 -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
Miki95 odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Jeśli byłoby to możliwe to prosiłbym o rozkodowanie. Dziękuję! WAUZZZ8T0CA035701 -
Mówicie, że w tej kwocie można kupić bez wady olejowej. Od którego rocznika już ta wada była wyeliminowana? Czy to dotyczy silników 1.8 jak i 2.0 tfsi?
-
Miki95 obserwuje zawartość Zmiana auta Audi vs BMW vs Volvo
-
Cześć, koledzy i koleżanki muszę się poradzić przy wyborze nowego samochodu. 3.5 roku jeździłem Audi a4 b7 2.0 tdi. Ile nerwów i pieniedzy straciłem to się w głowie nie mieści. Kupiłem bo byłem nieświadomy problemów jakie niósł ze sobą ten model, dlatego teraz chciałbym uniknąć rozczarowania z zakupionego auta. Trochę się rozglądałem po sieci i zasięgnąłem opinii użytkowników na różnych forach internetowych. Interesuje mnie tylko benzyna ew. założenie instalacji gazowej. Szukam auta o roczniku młodszym niż 2012 rok i w cenie do 70k zł. 1. Audi a4 b8 2.0 lub 1.8 tfsi, poczytalem o problemach z braniem oleju i problemami z rozrządem. 2. Bmw f30 2.0i lub 2.8i tutaj też problem z rozrządem, braniem oleju, i pompa olejowa 3. Volvo v60 T4 T5 T6, problemy z braniem oleju. Myślałem, że auta z młodszego rocznika mają nieco ogarnięte te sprawy i nie będzie problemu z ich eksploatacja ale co można wyczytać w internecie przyprawia mnie o błyskawiczny porost siwych włosów. Czy ktoś może posiada te modele i może pomóc mi swoimi doświadczeniami? A może polecilisbysie inne marki i inne modele aut? Mój tymczasowy dupowoz zaczyna się delikatnie mówiąc sypac dlatego z początkiem roku styczen/luty jeżeli byłaby ciekawa oferta to będę chciał kupić jakieś auto. Dzięki za wszelką pomoc.
-
Możliwe że w silniku założony został wałek rozrządu bez obsługi dpf.
-
Cześć, chcę kupić używany oryginalny wałek rozrządu zamiast nowego zamiennika. Wymiar nominalny wysokości krzywek to 61.7mm, jaka jest dopuszczalna tolerancja w wymiarze krzywek wałka, który jeszcze trochę pośmiga?
-
Zmiany oleju co 8-10k km mogłyby zalepić te kanały w przeciagu 40k km? Bo ciała obce raczej by się tam nie miały skąd dostać
-
Mój Mechanik rozebrał machine i się okazało że po 200km już są lekko trącone popychacze oprócz jednego i na dodatek nie wypełniały się olejem. Broki są na miejscu, pompa oleju sprawna, ciśnienie oleju prawidłowe. Czego to może to być wina? Beznadziejna jakość produkowanych szklanek czy coś ze smarowaniem?
-
Wałek wziąłem ten droższy 50006342 on jest do dpf z końcówką AH a 50006343 jest bez dpf z końcówką AF, tak mi się wydaje. Zacząłem teraz szukać po numerze co mi podałeś. bo myślałem że przepłaciłem za gorszy.
-
Cześć, posiadam problem z moim 2.0 TDI BPW z DPFem. Jakieś 3 lata temu kupiłem auto i po pół roku użytkowania jak się okazało wypadły mi broki w wałkach co przyczyniło się do wytarcia wałka rozrządu. Samochód szarpał i nierówno przyśpieszał i drgał na jałowym. Szklanki nie miały widocznych oznak zużycia a jedynie wałek na krzywkach był przytarty. Kupiłem wtedy wałek Kolbenschmidt, szklanki pozostały stare wraz z panewkami, wymienione przez mechanika. Auto przejeździło dobrze 25k kilometrów. Olej zmieniany na Castrol, i cholerka nie pamiętam czy spełniał normę 507. ? Problemu z dpfem nie miałem, nie wyskakiwała kontrolka dpf, a jeździłem dużo zarówno po mieście jak i w trasie. Auto zaczęło mi znów źle przyśpieszać, szarpać i drgać na wolnych. Mechanik rozebrał i okazało się że wałek jest wytarty na trzech krzywkach, wyklepane niektóre szklanki oraz przytarte panewki. Ciśnienie oleju, zmierzone na zimnym i ciepłym i jest prawidłowe. Ropa nie przedostawała się do oleju. Dużo jeździłem z wysokimi prędkościami, w związku z czym leciutko ubywało oleju ale nigdy nie spadł poziom poniżej minimum, uzupełniałem. Gdy jeździłem spokojnie olej utrzymywał się na jednym poziomie. Kolejny raz nastąpiła wymiana części ok 3 tygodnie temu. Nowy wałek Kolbenschmidt + nowe panewki + nowe szklanki Ina. Olej Motul X-clean 8100 Plus 5W30 efekt po 200 kilometrach odezwała się jedna szklanka. Przez 200 kilometrów silnik chodził jak z fabryki. Broki były cały czas na swoim miejscu przez 2,5 roku. W czym leży problem? W oleju czy wadliwie zrobionych częściach? W załącznikach wygląd wałka Kolbenschmidt i szklanek po przedostaniej wymianie (przejeździły 25k km)
-
Cześć, jadąc ostatnio autem zaczęło być słychać huk z przodu auta powyżej 90km/h , słychać to tylko na równym asfalcie, bo nic wtedy tego dźwięku nie zagłusza. Podobny dźwięk do dźwięku wydawanego przez zużyte łożysko. Opony roczne Uniroyal Rainsport 3 - przejechane może z 15 tys. km do tego czasu wszystko ok, zbieżność i geometria była ustawiana po wymianie wahaczy też ok. 15 tys km temu Po podniesieniu auta i zakręceniu kołami brak jakichkolwiek niepokojących dźwięków. Jakieś 400km temu pękła mi spręzyna w aucie z przodu i wymieniłem tylko tą pękniętą bo w trasie w najbliższym skepie mieli tylko jakieś no-name i wymieniłem żeby dojechać do domu. Chcę trochę obniżyć przód dlatego nie wymieniałem dwóch, bo i tak muszę kupić komplet. Czy to wynik tego że z przodu są dwie różne sprężyny? Auto z jednej strony stoi 2mm wyzej tam gdzie była wymieniana. Może przez to ząbkować opone?
-
Wyłączenie esp może mieć związek z niewłaściwie pracujacym egr. Masz jakieś błędy w komputerze?
-
Basic settings: Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_Z60o3.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_UVANr9.html Statyczny: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_K7REK.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_ON13ltK.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_Dpu0M0.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_nWdYhm.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_Gw69f1g.html Dynamiczny: Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_Vz4B8.html Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-011_010_P45y5.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_l6qMu0g.html Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_st4Fr9.html