Skocz do zawartości

rafalMAlin

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rafalMAlin

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Bielsk podlaski

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    ANA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia rafalMAlin

0

Reputacja

  1. Cześć wszystkim . Musze wymienić tylne amortyzatory ponieważ jeden mi się wylał. Przeczytałem już sporo tematów i mniej więcej wiem co z czym się je. W moim aucie siedzi zawieszenie 1BA i według ETKI potrzebuje amortyzator o numerze 8D9 513 031G/F . Wyczytałem ze sklepy internetowe wklepują wszystkie numery do części, nawet jeśli się nie zgadzają. Myślałem nad zakupem sachs ale nie znalazłem amortyzatora który miał by dany numer, za to znalazłem KYB https://aparts.pl/partscatalogue/343302-kyb-amortyzator-audi-a4-8d2-b5-1-6-1994-11-2000-10,10-00005-00253-04613-0002-00854-0100011,0100121-343302-0085-00854-000000001-KYB~1343302.aspx# czy dany model amortyzatora jest okej? po prostu chcę się upewnić proszę o pomoc i liczę ze ktoś pomoże. jeszcze jedno czytałem o wsadzeniu amortyzatora standardowego ( rozumiem o normalnym skoku do 1BA) do sprężyn 1BE . A co jeśli kupił bym amortyzator do zawieszenia 1BE o skróconym skoku i wsadził do sprężyn 1BA? tak przyszłościowo żeby za jakiś czas wymienić przód i sprężyny? Czy dobrze rozumiem, jeżeli krótszy skok to po prostu mniejszy zakres ruchu ale długość taka sama? Czy jeżeli go wsadzę do zawieszenia 1BA to pójdzie mi d*pa o 2 cm w dół? Czytałem wiele tematów i nie natknąłem się na zestaw amor o skróconym + 1BA. Z góry dziękuję za pomoc . Pozdrawiam:D
  2. Witam wszystkich. Dzis zona pierwszy raz sama tankowala ( niedawno zdala prawko;D) i niedawno żartem zapytałem czy zakreciła korek. Okazala się że nie zakręciła zdarza się . Pytanie czy bez korka mogę trochę pojeździć dopóki nie przyjdzie nowy korek? Silnik 1.6 . http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6648486227 i czy ten bedzie odpowiedni? Jest jakas roznica czy di kazdego silnika taki sam?
  3. Niby koncowka wydaje sie byc dobra.
  4. Witam . Poczytalem tu troche i u mnie również mam luzy . A jaka srube dokrecic zeby zmniejszyć luz na drazku kierowniczym? Bo koncowke mam dobra. Ale drazek jak zlapie w reke to moge nim troche obracac. I takie metaliczne pukanie z niego idzie. Da sie cos z tym zrobic czy to wina magla? Plyn czysty pompa nie piszczy ogolnie wspomaganie dobrze chodzi.
  5. Tak Sulfur chodzilo o volvoline maxlife 5w40. No po cenie to w sumie tu praktycznie taka sama jak synpower. A wymiane myslalem normalnie po 10 tys. No ale jak tak to wezme synpower 5w40
  6. Dobra sprawdze przed zampwieniem. A volvoline max life. Tez ma specyfikacje 502 00. Bedzie gorszy? I jeszcze pytanie. Ta stronka co podales to pewna? Z niej mozna zamawiac?
  7. Dobra to zaleje synpower 5w40. No teraz tez po 6 tys chce wymienic zeby to troche przeplukac. Plukanka ta co mowiles lM flush Engine Pro-Line Dzieki wielkie za pomoc
  8. Dzieki za szybka odpowiedz. A pelna nazwa tego volvoline 5w40 jakbyś mogl podac. bo zapewnne jest ich kilka co?. A chyba bardzo zadko sie zdaza ze po plukaniu moze zatkac smok ?
  9. Siemanko. Zalany mam olej 5w-40 castrola. Silnik 1.6 ANA I po okolo 6 tys km juz dolalem okolo 2l . Pod korkiem jest nagar wiec mozliwe ze byl na long life. W kwietniu sciagnalem go z niemiec. Pytanie. Czy robic plukanke i lac dalej 5w40 czy przejsc na 10w40? I plukanke wtedy robic czy nie?
  10. rafalMAlin

    B5 Biturbo

    Robi mega wrażenie;D . I ten kolor;0 szacunek za taka robotę . ?
  11. Ładnie to wygląda patrząc na zdjęcia wiem dlaczego chce wymienić dekory na drewnopodobne, od razu wnętrze inaczej wygląda powodzenia w dopieszczaniu;D
  12. Cześć wszystkim pochodzę z Bielska Podlaskiego woj. Podlaskie . Posiadam czarniutka audi A4b5 z silnikiem 1.6 . Pozdrawiam Rafał;)
  13. rafalMAlin

    [1.6]zdjecie kolektora

    witam wszystkich;] na wstępie powiem ze jestem bardzo słaby w naprawach a to co chce zrobić to dla mnie duze wyzwanie. Tak wiec fajnie by było otrzymać pomoc;] . wymieniałem dziś rurkę od odmy bo już się rozleciała i już wystrczyło w pokrywe wsadzić i było by wsio. Wtedy rozleciała się kolejna rurka odchodząca z trójnika w dól i ona wchodzi do silnika pod kolektorem. Próbowałem ja wyjąć , ale na chama też boję się ciągnąć . Czy muszę wykręcać kolektor ? Jak tak to jak to zrobić? Od kolektora odkręcić przepustnice. Wykręcić listwę wtryskiwaczy i potem kolektor? przy silniku na polaczeniu ma jakby gumowa rurkę zaciśniętą opaskami. To opaski tylko na kolektorze zdjąć? potrzebuję pomocy ;] jeśli nie jasno napisałem to przepraszam i proszę o zwrócenie uwagi;] tutaj musze się dostać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...