Skocz do zawartości

szalonyharry

Pasjonat
  • Postów

    128
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O szalonyharry

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Myślenice

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    BKE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. turbo jest używane bez luzów nieregenerowane (regenerowane już miałem i było na nim jeszcze gorzej ) a co do dynamiki , niechodzi mi żeby zwijał asfalt pod kołami tylko normalnie jeździł ale to schodzimy z tematu
  2. Witam Pacjent to a4 b7 1.9 bke , (problemów miał parę zwłaszcza z słabym dołem , zrobione ,sprawdzone wszystko i dalej jeździ jak jeździ XD ) turbo wsadzone od 2.0 tdi 140 chip zrobiony na 144km/335Nm, zastanawiam się nad wsadzeniem Pd od 2.0 8v te z oznaczeniem BJ . Z tego co znalazłem w necie to raczej powinno to jeździć , Bipy takie same . No i teraz najważniejsze pytanie czy wydajniejsze wtryski mogą poprawić dolny zakres obrotów i szybsze wstawanie turba(niby więcej paliwa to więcej spalin ) ? Drugie pytanie , jakie pompki ? czy szukać używek czy po regeneracji ? (cena przez poł ) Pewnie trzeba będzie od nowa stroic? Zastanawiam się też nad dodatkowym Intercoolerem , w gorące dni tak jak by mu więcej brakowało XD , i teraz czy fmic czy dołozyć prawy Ic co wychodzi korzystniej ? W wolnej chwili mogę dodać logi to je ocenicie czy wszystko jest ok , bo to troszkę denerwujace jak się jedzie zwłaszcza pod góre i auto się nie zbiera z dołu albo jak się odpusci gaz (cały )i obroty zlecą na dół to turbo ma problem z rozkręceniem(i jedynie redukcja na niższy bieg) . Ale jak się dobrze operuje gazem i nie pozwoli turbinie zejść z obrotów to pod górę na 5 z 1600 to czuje że wstaje i przyśpiesza (cały czas trzymasz letko gaz )
  3. Dla potomnych Wreszcie zabrałem się za podłączenie instalacji haka . Dokładnie jak na schematach . Wiązke dostałem ori całą aż pod sam moduł . W tej wiązce są dwa rozgałęzienia : 1. kabel (wiązka zasilania po stacyjce ) jest rozgałeziona , wiec jeden koniec podłaczyłem do zasilania po stacyjce ( plus wzięty ze skrzynki bezpieczników ) a to rozgałęzienie było zarobione pinem jak do tej skrzynki (na MINI bezpiecznik) wiec wsunąłem w wolny gniazdo (możliwe że to jakiś dodatkowy obwód żeby czerpać plus po stacyjce, więc wystarczy dołozyć z drugiej strony pina od czegoś , wsadzić bezpiecznik i mamy zasilanie ) 2. strętka co idzie do MCE , z nią leci kabel do czujnika hamulca który jest też rozgałęziony , jeden koniec wiadomo do czujnika hamowania pin 4 . A to rozgałęzienie jest takiej samej długości jak te ze skrętki (pomaranczowo brązowe i pom -zielone) i koncówka zarobiona pine jak z wtyczki 32 pin(dokładnie ta do której podłanczamy skrętkę ) niepodłaczyłem jej bo niewiem w które gniazdo , ale jestem na 100% pewny ze ten pin ma być tam podłączony (kolor czerwono - czarny) Tak jak by jeszcze jakiś sygnał dodatkowy z MCE dotyczący hamowania (jak ktoś wie to proszę o info ) Po tym zabiegu , oczywiście kodowanie . No i test , podłączam tester na gniazdo i d*pa świeci stop i lewy kierunek , nic innego nie działa . I tu już mnie jasny pot zalewał , ale myśle podłączam przyczepkę i moim zdumieniu wszystko działa . Nawet jak kierunki właczam pokazuje sie < 1 > na desce . Teraz zastanawiam się czy niedodać PDC tył , to szybkie pytanko musze ciągnąć znowu dodatkową skrętke do przodu ?czy może pdc korzysta z tej skretki od haka ?
  4. Witam, potrzebuje pomocy odnośnie elektryki haka. Mam wiązke oryginalną. I 3 kable ktore idą do przodu auta są rozgałęzione. Z kostki 6 pin. 3 i 4 te co idą do MCE są rozgałęzione, gdzie je podłączyć? Z kostmi 14, pin 8 (wlacznik stopu) tez jest rozgałęziony. Te 3 przewody trzeba gdzieś dodatkowo podłączyć? I też niemam przewodu z gniazda haka 9 do bezpiecznika 87. Czy od jest wg potrzebny?
  5. Witam, potrzebuje pomocy odnośnie elektryki haka. Mam wiązke oryginalną. I 3 kable ktore idą do przodu auta są rozgałęzione. Z kostki 6 pin. 3 i 4 te co idą do MCE są rozgałęzione, gdzie je podłączyć? Z kostmi 14, pin 8 (wlacznik stopu) tez jest rozgałęziony. Te 3 przewody trzeba gdzieś dodatkowo podłączyć? I też niemam przewodu z gniazda haka 9 do bezpiecznika 87. Czy od jest wg potrzebny?
  6. Od strony kierowcy górną nakretke odkręcisz z góry na przedłużce. Od strony pasażera od dołu na czuja ? musisz odkręcić też z przodu odbuj i potem windą podnosić najpierw z jednej strony i wymienić poduchę, potem z drugiej. Zwróć uwagę na odpowiedni montaż poduszki, z dołu są otworki na poduszcze i żeby były zamontowane w tych samych miejscach, powodzenia ?
  7. Też się zabieram za tego moda. Ma ktoś może zdjęcia? ?
  8. Mi to wygląda na padającego pd. W mojej 1.9 bke też tak czasami przy pierwszej próbie palenia świrował. Chociaż korekty byly poniżej +/-0.5, bipy do - 10, jak już potem pochodził to palił od szczała. Aż wreszcie zgasł i tylko na plaku go można bylo zapalić. Ale jak już zapalił to potem palił, no i doszła nierówna praca silnika. Weszły 4 używane i pali lux, nie trzepie, nawet podczas przyspieszania (z tym problemem walczyłem). Chociaż na tych pd mam wysokie bipy na minus względem starych. Spróbuj tak zrobić. Jak masz zimny motor to przekręć stacyjka żeby pompka w baku się załączyla i zgaś, i tak z 3 /5 razy i sprubuj dopiero wtedy zapalić. W moim przypadku to pomagało ?
  9. Problem rozwiązany, padł pompowtrysk, chociaż na logach było wszystko ok, korekcję w normie, biby niskie. Nic nie wskazywało na jego uszkodzenie, aż w tamtym tygodniu auto zgaslo i tylko na plaku dało się je uruchomić, po wymianie na kaplet używanych autem nie szarpie na 4 5 biegu podczas gwałtownego przyspieszania w owym zakresie.
  10. Trzęsie lewarkiem na 4 5 biegu w zakresie 1700-2200 obrotów z butem w podłodze lub podczas jazdy pod górę?przy delikatnym dodawaniu gazu problem jak by mniejszy, albo nie występuje?
  11. Kolego mam to samo, ten sam typ ten sam problem, zaczęło się to dziać po wymianie walka rozrządu. Przy tej wymianie były też wymieniane uszczelki na pd. Poduszki pod silnikiem i skrzynia nowe. Przeguby nowe. Sprzęgło też było robione z 60 tys temu. Jedyne co mi jeszcze do głowy wpada to pd do zrobienia, niby na obrotach jalowych ok ale podczas obciążenia silnika mogą świrować. Jak Ci się uda rozwiązać problem to napisz co było przyczyną.
  12. Tylko jak bd logować wartości pompek to od 1700 obrotów będą stały Ci w miejscu. Po przekroczeniu 2 500 tys szarpania ustają?
  13. Przeguby wewnętrzne wymieniłem i nic nie pomógł. Zostaje mi chyba sprawdzenie softu albo skrzynia (tylko jak by się supal 4 i 5 bieg czy mechanizm różnicowy to by raczej waliło cały czas)
  14. Witam, mam u siebie identyczne objawy, szarpanie przy mocnym dodaniu gazu w przedziale obrotów 1800-2300 najbardziej odczuwalne na 4 5 biegu podczas obciążenia.(aż lewarkiem szarpie) Przeguby wewnętrzne wymienione, poduszki, przednia i tylnia pod skrzynia lemforder, pod silnikiem ori używki z seata exeo, nie wylane. Żadnych stoków nieslychac, za to czuć mrowienie na kierownicy na biegu jałowym. Czy to będzie dwumas? Dodam że to zaczęło się dziać po wymianie walka rozrządu bo był wytarty. Założony cały komplet z Ina plus oringi na pd. Silnik pracuje równo, pali bd dobrze, grupa 13, korekcję od - 0.6 do 0.6, grupa18, 0, powyżej 3 tys wartosc 4,, grupa 23 na małym minusie. Ręce już opadają bo już nwm gdzie szukać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...