
Edo112
Pasjonat-
Postów
54 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Edo112

Informacje
-
Imię
Edo
-
Miasto
PL
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BPW
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Wymiana soczewki z odbłyśnikiem bixenon Valeo na soczewki z Audi A4 B8
Edo112 odpowiedział(a) na HiRide temat w Audi A4 B6/B7
Cześć, wrzuciłby ktoś jakieś fotki z opisem jak przełożyć soczewki z b8 do b7? Praktycznie wszystkie zdjęcia już wygasły :/ -
Hej, jak tam, udało się znaleźć coś co daje fajne światło a do tego nie sypie błędami? Bo ten zalinkowany temat to sprzed 6lat więc lipa :-)
-
mógłbyś powiedzieć gdzie kupowałeś? Które będą najlepsze do jazdy w nocy? 6000K?
-
Cześć wszystkim.Od jakiegoś czasu zaczęła mi wyskakiwać kontrolka akumulatora podczas mocno przyśpieszania. Doszła do tego kontrolka airbag świecąca się stale i kiedy mocno startuje autem już na rozgrzanym silniku (np. podczas wyjeżdżania spod bramek autostradowych), to pojawiają się kontrolki esp + abs, które po jakimś czasie znikają oraz nagłe restartowanie się radia. Dochodzi do tego raz na jakiś czas pojawiający się błąd świateł stopu (światła działają).Został zregenerowany alternator. Nawet podwójnie, bo drugi elektryk też coś tam grzebał. Problem jest trudny czasami do zdiagnozowania, bo trzeba wyjechać na autostradę na ok. 20-30min, by problemy zaczęły się ujawniać.Podczas mocnego przyśpieszania powyżej 120 km/h napięcie spada nawet poniżej 12vZamierzam jutro odstawić auto do elektryka po raz kolejny, ale może macie jakieś sugestie co może być nie tak?Słyszałem teorię, że wiązka przy silniku może być przetarta, ale czy to tylko to?Dodam, że jakiś czas temu po regeneracji altka, kontrolka airbaga zniknęła, ale kilka dni temu po padnięciu akumulatora, zapaliła się znowu.Dodam też, że po tym samym padnięciu akumulatora przestała grac muzyka w radiu. Radio działa i widać, że muzyka leci, ale totalnie nic nie słychać.Auto to Audi A4 B7 2.0 TDI BPWMoże spotkaliście się kiedyś z tego typu problemami w swoich autach?
-
Dzięki za odp. A może być tak, że czujnik jest walnięty, ale nie wyskakuje żaden błąd?
-
Witajcie! Od czerwca nic się nie zmieniło, nadal dpf szybko się zapycha. Zauważyłem jednak dziwną przypadłość - jak robię trasę, to dpf zapycha się do ok. 45,5%, a następnie następuje wypalenie. Jak już się wypali, to 0% zapełnienia towarzyszy mi aż do zjechania z trasy, by później, po przejechaniu miastem ok. 5-10km zapchał się do 30%. Jak to możliwe? Błędów brak.
-
Cześć, szukałem, ale nic nie znalazłem... W jaki sposób zdjąć obicie boczków drzwi w audi a4 b7? Nie chodzi mi o demontaż samych boczków, ale konkretnie o tapicerkę. Boczki wiem jak ściągnąc :) Orientujecie się może?
-
Montaż aktywnego układu kierowniczego Servotronic w Audi A4 B6/B7
Edo112 odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Panowie, jako że i tak mam do wymiany maglownicę - znacie może mechanika w warszawie, który podjąłby się montażu układu z servotronic? -
Witajcie Czy można w jakiś sposób sprawdzić działanie przepustnicy za pomocą VCDS? Potrzebuje sprawdzić czy klapka się zamyka i otwiera, bo szarpie autem przy gaszeniu, a błędu brak. Pzdr!
-
Witam, Potrzebuje wyceny oryginalnej przepustnicy do Audi A4 B7 BPW - 03G128063C Dzięki z góry
-
Witajcie, W listopadzie pojawiły się problemy z przepustnicą, więc ją wymieniłem na inną (używkę). Niestety najwyraźniej używka pada, bo zaczęło mi telepać autem przy wyłączaniu zapłonu, pojawiły się również problemy z szarpaniem, szybszym zapełnianiem dpf i problemami z jego dopaleniem. Błędów póki co brak, co mnie martwi, bo nie mam pewności. Chciałbym jednak zamówić nową na podmiankę, by przetestować jak działa auto. Tylko teraz pytanie - jakiej firmy przepustnicę wybrać? Z tego co widziałem, to oryginał kosztuje ok. 800zł, a Febi 550. Co byście radzili? Pzdr!
-
Cześć, Udało się rozwiązać problem? Mam prawie identyczne objawy, tyle że u mnie raz działa zimno powietrze, a raz nie. Może dlatego też nie mam żadnego błędu w VCDS. Nie mniej mechanik powiedział, że to zawór, więc będzie trzeba pomyśleć nad wymianą. Pozdro
-
Cześć, Wielka prośba o sprawdzenie logów w celu wykrycia przyczyny szybkiego zapychania się nowego dpfa firmy jmj, na którym przejechałem dopiero ok. 3k km. 2.0 TDI BPW, chip na 175KM / 400nm Z góry dzięki:) http://vaglogi.pl/log-003_008_011_l3KKg.html
-
Na pewno gubi, czy bierze, to się okaże po wymianie pokrywy. W takim razie był tylko remont głowicy, pd i turbo Ok, na dniach zrobię kompletne logi, to może coś wyjdzie. @EDIT: Link do logów: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_l3KKg.html Prośba chłopaki o info, czy coś tam widać:))
-
Cześć, Jakiś czas temu zaczął mi się szybko zapychać dpf (miał też 160g popiołu), to wymieniłem go na nowy firmy jmj. Zrobiłem bezproblemowo tak z 3k km, aż tu nagle cyklicznie, zaczęła mi się odpalać procedura wypalania filtra co ok. 50km jazdy miejskiej. Sprawdziłem stan popiołu i jest tylko 1g. Dzieje się tak od kiedy włożyłem do egr blachę z kryzą, żeby potestować temat z szarpaniem auta. Chyba miałem trochę za małą kryzę, bo czasami wyskakiwał check i świece "natężenie przepływu za małe". W każdym razie po wyciągnięciu kryzy dalej jest problem z dpf, a błędów na kompie nie ma. Dodatkowe informacje: - mam zerwany jeden gwint przy łączeniu kolektora z rurą od egr, więc z jednej strony trzyma śruba, a z drugiej opaska zaciskowa przez co czasami słychać charakterystyczny świst - niedawno zmieniałem przepustnicę na inną używkę (ale chyba działa dobrze, bo przy gaszeniu auta nie szarpie - moc jest - oleju trochę bierze, ale to przez nieszczelną pokrywę - rok temu miałem remont silnika (głowica, pompowtryski, turbina) Jak myślicie, co jeszcze mogę sprawdzić?