Skocz do zawartości

marcintp

Pasjonat
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O marcintp

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Topór

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. wymiana przepływki na bosha pomogła, dzięki! moja wytrzymała 150k albo i krócej
  2. Witam Pacjent 1.8t BFB PB+LPG W aucie wymieniono tydzien temu Turbina siemens (moja pęknięta w środku była) + katalizator Bosal. Na przepływce Bosch zrobione ok 150tyś, 7 lat temu zrobiony program na 181km A więc tak, po wymianie tego wszystkiego auto po kilkudziesięciu kilometrach wpada w tryb awaryjny i nie jedzie, zostaje błąd 17536 fuel trim bank1 system too lean p1128-001 - upper limit exceeded Prośba o ocenę logów, logi zrobione 3x PB dynamiczne plus 1x LPG. LOgi statyczne robione na PB LOG-01-001-003-xxx STAT.csv LOG-01-002-033-xxx LPGT.csv LOG-01-002-033-xxx STAT.csv LOG-01-002-033-xxx.csv LOG-01-003-020-xxx.csv LOG-01-090-093-xxx STAT.csv LOG-01-115-118-xxx.csv
  3. U mnie na benzynie było tak samo jak na lpg, tak jak mówię powodem był uszkodzony wtrysk gazu. Po wymianie i ustawieniu gazu wszystko było dobrze Może warto podjechać do gazownika i niech podłączy pod kompa i sprawdzić wtrysk nr 2. U mnie siedziały wtryski Hana niebieskie, który padały co poł roku i takie cyrki się działy.... wymieniłem w końcu wszystkie na barracudy i spokój
  4. U brata było tak samo, tylko, że jeszcze szarpał i wszystko wymienione co powyżej i okaząło się że wiązka co szła od cewek do silnika gdzieś w tym miejscu co zaznaczyłem była naderwana/ nie Łączył jeden kabelek , spróbuj może gdzieś w tych okolicach poruszać tą wiązką, jak się poprawi praca silnika to masz rozwiązanie P.S mechanik szukał dwa dni, za diagnozę i zlutowanie wziął 500zł. Jak to nie pomoże to jedź do gazownika, bo mógł też wtrysk gazu się zużyć i rozjechało "mapy silnika" na PB i LPG (taka sytuacja była u mnie- mechanik zorbił remont silnika który nie pomógł i finalnie okazał się padnięty wtrysk gazu)
  5. Witam Auto na PB nie ma mocy, odpala za 3-4 razem długo kręci. Na lpg niby normalnie dziła, z LPG chwilę kręci ale za pierwszym razem odpala błedy to: 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-10 - - - Intermittent log 002,033 log 003,020 log 115-118 log 002-033 LPG Dodam, że auto na ssaniu odpalając z benzyny dławi się, nie ma mocy, na lpg działa poprawnie. W ostatnim czasie auto było na regulacji gazu, wymieniane kostki do cewek, wtryski gazu.
  6. korek oleju, po odkręceniu "podskakuje", nie zasysa go
  7. Witam, od jakiegoś czasu brat męczy się z wypadaniem zapłonów, auto szarpie/ przerywa, jakby mniej mocy, mrygający check engine (te same objawy na LPG, na PB jakby troszkę lepiej ), auto długo kręci, wyższe spalanie Pacjent AVJ PB+LPG kody błedów: 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 35-00 - - 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35-00 - - 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 35-00 - - 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 35-10 - - - Intermittent 16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow P0139 - 35-10 - - - Intermittent 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 35-10 - - - Intermittent 16688 - Cylinder 4 Misfire Detected P0304 - 35-00 - - zrobione logi na PB I LPG statyczne i dynamiczne: P.S świece wymienione 10k temu, cewki podmienione LOG-01-001-003-xxx-staty-bp.csv LOG-01-002-033-xxx-dyna-bp.csv LOG-01-002-033-xxx-dyna-lpg.csv LOG-01-002-033-xxx-staty bp.csv LOG-01-002-033-xxx-staty-lpg.csv LOG-01-003-020-xxx-dyna-bp.csv LOG-01-090-093-xxx-staty bp.csv LOG-01-115-118-xxxdyna-bp.csv
  8. Mi w BFB kiedyś pokazywało ok 1100-1200km zasięgu, teraz po zatankowaniu do pełna ok 750-800km przy czym mój styl jazdy się nie zmienił co może być przyczyną? Co warto sprawdzić? Pozdrawiam
  9. Witam Jak w tytule męczę sie z powracającymi błedami: -16795 -Wtórny system wtrysku powietrza P0411-35-00 -16804- Układ katalizatora: blok cylindrów 1; wydajność poniżej progu P0420-35-10 -17511-Ogrzewanie czujnika tlenu (lambda): B1 S1: wydajność zbyt niska auto 1.8t avj 150km 2001r, objawy jakie występują to brak mocy, Check Engine, jak jest na postoju parę minut to check mryga ale jak już ruszę to zaraz znika mryganie ale nadal się pali, wysokie spalanie no i długo kręci ale nie wiem czy to wina akumulatora (auto mam od grudnia i cały czas długo kreciło), Proszę o jakieś podpowiedzi
  10. Witam Szykuje mi się wymiana tarczy z przodu bo ma bicie (trzęsie kierownicą) i z tyłu mam brak ręcznego (klocki nowe, linki też) czy pewnie zaciski do regeneracji... P.S 2 razy zaciski mi się zapiekły i tarcze mocno się zagrzały do czerwoności także pewnie na śmietnik... No i pomyślałem nad swapem, tylko obawiam się że z przodu mogą zacsiki większe się nie zmieścić moja fura to b6 1.8 bfb sedan, felga r17 'proszę o poradę zamieszczam zdjęcia
  11. Siemka, no błędów od tamtej pory nie ma Jak przepływkę to tylko ori ja dałem niecałe 400zł
  12. marcintp

    Czujnik temperatury 1.8

    W ASO wszystko masz drożej już 3 miesiąc siedzi i nic się nie dzieje nr części: 059919501A producent VAG
  13. ja też ostatnio pytałem się o ubezpieczenie to wyliczyli mi 800zł samo oc z nw
  14. marcintp

    Czujnik temperatury 1.8

    ja do swojej a4 b6 kupiłem ori za ok 50zł zielony i śmiga
  15. robisz tam gdzie zakładałeś gaz, mnie kosztowało 80zł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...