Skocz do zawartości

wujek22

Pasjonat
  • Postów

    65
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3

O wujek22

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Ostrów mazowiecka

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Wcześniej pisałeś że wentylator się nie załącza. Weź zobacz czy podczas włączenia klimy odpala się on bo może przy większych obrotach silnika chłodnica nie odprowadza tyle ciepła i robi się za duże ciśnienie w układnie przez co komputer rozłącza tobie klimę.
  2. wujek22

    2.0tdi BPW dolewka

    Jeżeli masz napisane G12 to wypadało by wlać G12 a nie wszystko co popadnie i mieszanie wszystkiego
  3. Prowadnic nie smarowaniem a przewody z zewnątrz ładnie guma wygląda nie sparciała. Wymienić jego tak na wszelki wypadek ?
  4. Witam. Na wiosnę wymieniałem gumki, prowadnice i tłoczki na zaciskach z dwóch stron ponieważ z lewej strony hamowały lecz po zdjęciu kół zobaczyłem że z lewej już praktycznie nie ma klocków a z prawej strony jeszcze prawie całe. Nie mam już pomysłu co jest nie tak
  5. Witam. Macie jakiś patent na to żeby nie pociło się z czujnika? Kilka tyś km temu wymieniałem oring i na końcu dodałem trochę kleju do uszczelek pomogło na jakiś czas lecz teraz znowu zaczyna coraz bardziej z niego lecieć a już nie mam pomysłu jak to ogarnąć. Miał by ktoś jakiś pomysł z tym ?
  6. wujek22

    Zaslepiony wezyk

    No na moje oko to właśnie jest ten wężyk od tej gruszki
  7. Słuchaj jasnowidz nie jasnowidz lecz jak sam to przerabiałem to chyba wiem co było w mojej jak miała takie objawy
  8. Normalnie chodzi jedynie co słychać to pasek jak przez chwilę piszczy
  9. wujek22

    [B6 AVF] Nie odpala

    Na plaka jak paliłeś to odpalił i chodził już czy odpalił i chodził do momentu przestania psikać plakem? Bo jeżeli przestał chodzić to ja bym obstawiał czujnik położenia wału a jak on padnie to nie ma żadnych błędów i jak u mnie było to nie mogłem się połączyć na VAGu do Silnika
  10. tyle razy to już była na forum. Do wymiany masz uszczelniacze na pompowtryskach
  11. Jeżeli jest ponad 5 stopni to będzie tobie dłużej się nagrzewał niż jest mniej jak 5 stopni ponieważ poniżej 5 stopni działa elektryczna nagrzewnica oczywiście jak ECON jest wyłączony przez to zauważyłem, że silnik też szybciej się nagrzewa niż przy 6 stopniach na dworze a termostat otwiera się przy temperaturze 87 stopni to na liczniku jest mniej więcej o grubość skazówki mniej niż 90 stopni
  12. Też miałem tak to pomogła wymiana uszczelniaczy z podkładkami na wytryskach i przeszło jak ręką odjął do tego znikł problem palenia w mrozy
  13. U mnie to samo jest. Faluje co jakiś czas lecz do puki nie złapie 90 stopni. Odpiąłem podsićnienie od egeru i przestało falować. Nie wiem z czym to jest związane ponieważ z pół rokku temu dolot czyściłem i wkładałem nowy eger ponieważ ze starego leciało.
  14. wujek22

    [B6 AWX] Kopci

    Masz olej w dolocie i kopci. Nie bierze dużo oleju ?
  15. wujek22

    [B6 AWX] Kühlmittel

    Zobacz czy nie masz płynu za mało
×
×
  • Dodaj nową pozycję...