-
Postów
65 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
3O wujek22

Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Ostrów mazowiecka
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AWX
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
nowy układ klimatyzacji nie działa a4b6
wujek22 odpowiedział(a) na maniekaudia4 temat w Audi A4 B6/B7
Wcześniej pisałeś że wentylator się nie załącza. Weź zobacz czy podczas włączenia klimy odpala się on bo może przy większych obrotach silnika chłodnica nie odprowadza tyle ciepła i robi się za duże ciśnienie w układnie przez co komputer rozłącza tobie klimę. -
Jeżeli masz napisane G12 to wypadało by wlać G12 a nie wszystko co popadnie i mieszanie wszystkiego
-
Prowadnic nie smarowaniem a przewody z zewnątrz ładnie guma wygląda nie sparciała. Wymienić jego tak na wszelki wypadek ?
-
Witam. Na wiosnę wymieniałem gumki, prowadnice i tłoczki na zaciskach z dwóch stron ponieważ z lewej strony hamowały lecz po zdjęciu kół zobaczyłem że z lewej już praktycznie nie ma klocków a z prawej strony jeszcze prawie całe. Nie mam już pomysłu co jest nie tak
-
Witam. Macie jakiś patent na to żeby nie pociło się z czujnika? Kilka tyś km temu wymieniałem oring i na końcu dodałem trochę kleju do uszczelek pomogło na jakiś czas lecz teraz znowu zaczyna coraz bardziej z niego lecieć a już nie mam pomysłu jak to ogarnąć. Miał by ktoś jakiś pomysł z tym ?
-
No na moje oko to właśnie jest ten wężyk od tej gruszki
-
Słuchaj jasnowidz nie jasnowidz lecz jak sam to przerabiałem to chyba wiem co było w mojej jak miała takie objawy
-
[B6 AVF] Hałas przy odpalaniu na zimnym silniku
wujek22 odpowiedział(a) na Pawelekhue temat w 1.9TDI
Normalnie chodzi jedynie co słychać to pasek jak przez chwilę piszczy -
Na plaka jak paliłeś to odpalił i chodził już czy odpalił i chodził do momentu przestania psikać plakem? Bo jeżeli przestał chodzić to ja bym obstawiał czujnik położenia wału a jak on padnie to nie ma żadnych błędów i jak u mnie było to nie mogłem się połączyć na VAGu do Silnika
-
tyle razy to już była na forum. Do wymiany masz uszczelniacze na pompowtryskach
-
Jeżeli jest ponad 5 stopni to będzie tobie dłużej się nagrzewał niż jest mniej jak 5 stopni ponieważ poniżej 5 stopni działa elektryczna nagrzewnica oczywiście jak ECON jest wyłączony przez to zauważyłem, że silnik też szybciej się nagrzewa niż przy 6 stopniach na dworze a termostat otwiera się przy temperaturze 87 stopni to na liczniku jest mniej więcej o grubość skazówki mniej niż 90 stopni
-
Też miałem tak to pomogła wymiana uszczelniaczy z podkładkami na wytryskach i przeszło jak ręką odjął do tego znikł problem palenia w mrozy
-
U mnie to samo jest. Faluje co jakiś czas lecz do puki nie złapie 90 stopni. Odpiąłem podsićnienie od egeru i przestało falować. Nie wiem z czym to jest związane ponieważ z pół rokku temu dolot czyściłem i wkładałem nowy eger ponieważ ze starego leciało.
-
Masz olej w dolocie i kopci. Nie bierze dużo oleju ?
-
Zobacz czy nie masz płynu za mało