JAJEK3
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O JAJEK3
Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Hrubieszów
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1996
-
Silnik
1.6
-
Kod silnika
ADP
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
394 wyświetleń profilu
Osiągnięcia JAJEK3
0
Reputacja
-
Czujnik znajdziesz w króćcu, który znajduję się z tyłu głowicy, jest do niej "przytulony". Pozdrawiam
-
Miałem tak samo strzelanie do dolotu... Wymieniłem pompę paliwa i pomogło jak ręką odjął. Oczywiście na pierwszy ogień polecam sprawdzić błędy.
-
Jutro będę w aucie to zerknę, też mam ADP
-
Zapomniałeś kolego o zawieszeniu. Po za tym co Ty podałeś, możesz jeszcze zerknąć na filtry (kabinowy, powietrza, paliwowy). Kable zapłonowe również często są problematyczne.
-
Przypnę się, ponieważ mam ten sam problem, z tym że nie ma u mnie problemu ze wskaźnikiem temperatury. Po rannym odpalaniu, lub bo całkowitym ostudzeniu silnika (8 godzin na parkingu pod pracą) , gdy go odpalam, wskoczy na 500 obrotów i się dławi, następnie muszę go zgasić. Gdy odpalę go po raz drugi problem ustaje. I tak samo jak kolega wyżej mam problem z pracą na benzynie, gdy silnik jest zimny więcej niż 2300-2500 RPM ciężko osiągnąć ponieważ się dławi i strzela w dolot. Ktoś coś poradzi?