Skocz do zawartości

bolek i lolek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bolek i lolek

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Zamość

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bolek i lolek

0

Reputacja

  1. W sposób który pokazałeś nie da się odpowietrzyć pompy!!!!
  2. Witam. Poszukuję kogoś kto jeszcze zna się na silnikach 2.5 TDI AFB,AKN z podkarpackiego, najlepiej okolice Rzeszowa. Będę wdzięczny za namiary.
  3. Temat ogarnięty, sterownik. Serdeczne i gorące podziękowania dla wspaniałych i przemiłych forumowiczów którzy z tak ogromną chęcią i zapałem ruszyli z pomocą. Z powodu wielkiej ilości wpisów i porad nie byłem w stanie nawet pobieżnie przejrzeć! Jeszcze raz wielkie dzięki za zainteresowanie. Pozdrawiam wszystkich!!!!
  4. Zakładaj nową, sam taką założyłem.
  5. Witam Panowie. Auto jak w tytule, silnik zimny uruchomi się, niestety ale rozgrzany już nie. Kod błędu 01376 - Engine Speed Signal for Injection Pump I taraz czy pompa do regeneracji?
  6. Witam. Z tego co widzę to moim skromnym zdaniem już na etapie wymiany rozrządu została źle założona dźwignia napinacza hydraulicznego. Powiem Ci tylko jedno: przestawienie paska o 1 ząbek powoduje że tłoki są na kursie kolizyjnym z zaworami.
  7. AFB i AKN to dwa lustrzane silniki niczym między sobą się nie różniące.
  8. Witam wielce szanownych forumowiczów amatorów marki audi Tutaj filmiki z YT opisujące problem:
  9. Mam, miałem identyczny problem. Problemem był przepływomierz. W załączeniu analiza logów VAG. Vag- analiza logów DIAGNOSTYKA TDI (VAG).pdf
×
×
  • Dodaj nową pozycję...