Skocz do zawartości

Chris91

Pasjonat
  • Postów

    109
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

10

O Chris91

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Małopolska

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam może ktoś będzie znał odpowiedź co się dzieje z filtrami paliwa do samochodu Audi A4 B6 1.8T quattro?Mam mieć filtr paliwa o numerze originału 8E0201511J, numer hengst H461WK. Chodzi mi oto że renomowani producenci HENGST, Mann, Knecht nie mają w asortymencie już tego filtra. Pytałem w sklepach i hurtowniach i mogę zdobyć z lepszych purlflux lub ufi, który waszym zdaniem byłby lepszy? Wiem że jest w ASO originalny ale jest droższy, i też z nimi jak czytałem wątki jest loteria.
  2. Prawdopodobnie problem z masą w lampie.
  3. Wymieniałem miesiąc temu w oryginalnej pompie ten oring. Dobrałem z pudełka z oringami bardzo podobny i jest dobrze nie pyli już płyn. Mierzyłem teraz stary oring suwmiarką i stary ma wymiar ok 11,8x2,7 ale jest to trudno poprawnie zmierzyć. Najbezpieczniej zdemontować i dobierać wzrokowo. W internecie szukałem informacji ale nic nie trafiłem. Powodzenia
  4. Z kratek z prawej i lewej strony powinno lecieć porównywalne powietrze parownik jest umieszczony prawie na środku mieszalnika powietrza, jak nie robiłeś zrób nastawy podstawowe klap programem diagnostyczny. Cienki przewód za nakrętka ma robić się zimny w tym miejscu jest dlawik i tam występuje rozprężenie się gazu więc wszystko prawidłowo.
  5. Prawdopodobnie problem z zbyt wysokim ciśnieniem układzie klimatyzacji. Najlepiej podjedź na sprawdzenie klimatyzacji na maszynie wiatraki na max temp na low i obserwować jakie jest ciśnienie robocze klimatyzacji. Następnie sprawdzenie wiatraka na chłodnicy i czystość chłodnic.
  6. Dev czy udało Ci się dowiedzieć czy ten zestaw Fag 713 6106 10 piasta, łożysko będzie pasował?
  7. Podjechałem dzisiaj do swojego sklepu motoryzacyjnego dostępne łożysko: FAG 713610430 i SKF VKBA3536. Piasta FEBI 18344 lub Meyle 1004070068. Złożenie zestawu wychodzi korzystniej niż zakup całego zestawu Meyle który podał przem8. Czy którąś firmę byście bardziej polecali? Ceny bardzo zbliżone.
  8. Dzięki Przem8 a coś z FAG, SKF, NSK czy bez szans i te firmy do tego modelu nie robiły zestawu piasta i łożysko. Chcę zmienić piastę bo wulkanizator po uszkadzał mi 3 gwinty już je gwintowalem ale slabo to wygląda, wkręciłem nowe szpilki na kleju do gwintów ale to doraźne rozwiązanie 😀 i od razu chciałem wymienić łożysko jak będzie wszystko rozebrane bo pewnie jest originalne.
  9. Dobrze, dla mnie ważna informacja i ciekawe czy rozwiąże się zagadka z przed lat. Pozdrawiam Dev👍
  10. Pytam o ten zestaw bo znalazłem stary temat z 2014 i tam piszesz Dev że podejdzie do A4 b6 dlatego chciałem się dowiedzieć czy faktycznie więc teraz już nic nie wiem.
  11. Dev dziękuję za odpowiedź, a taki zestaw allegro.pl ALLEGRO.PL Jest w komplecie i fag?
  12. Witam muszę wymienić piastę prawy przód chce kupić od razu zestaw z łożyskiem tylko zastanawiam się jakiej firmy FAG, SKF, NSK. Jeśli ktoś ma możliwość proszę o numer części. Numer Vin: WAUZZZ8E65A033956.
  13. Skontroluj stan filtra kabinowego, stary i brudny pogarsza przepływ powietrza.
  14. Zapchana nagrzewnica, do wymiany.
  15. Po stronie kierowcy jest odpływ wody z klimatyzacji w b6 i b7. Od spodu pewnie pod osłoną termiczną. Jak zdejmiesz osłonę nad nogami kierowcy jest widoczny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...